galantisti
New Member
- Liittynyt
- 26 Kesäkuu 2009
- Sijainti
- pohjoinen havumetsävyöhyke
huomasin että -92 pajerossa tuli tiesuola palkista läpi
taka-akselin ylityksestä jonniinmatkaa eteenpäin,varmaan 45cm pitäs uutta 4mm rainaa hitsailla.en auton alle kahtonu,mutta luulis sisäpuolellakin olevan ruostetta :-\
aika korkeelta ruostetta leikattava,noin 3cm,ehkä ylempääkin : tuossahan on muistaakseni kahdesta u palasta saumattu runko,joten ylä ja alareuna olis jäykempiä mutta tarviiko runkoa tai koria tuon leikkelyn takia tukea ettei notkahda ?
helpompihan se ois 10 cm korjauspaloja lätkiä,mutta ei tekis mieli räpeltää.
onko uudemmissa gen2 pajeroissa muuten parempi tuo ruosteenkesto palkissa,rassasin tosi ruostuneesta 2.5 pajerosta osia ja omistaja väitti että nuo ekat 2 koriset o huonommalla rungolla ??
taka-akselin ylityksestä jonniinmatkaa eteenpäin,varmaan 45cm pitäs uutta 4mm rainaa hitsailla.en auton alle kahtonu,mutta luulis sisäpuolellakin olevan ruostetta :-\
aika korkeelta ruostetta leikattava,noin 3cm,ehkä ylempääkin : tuossahan on muistaakseni kahdesta u palasta saumattu runko,joten ylä ja alareuna olis jäykempiä mutta tarviiko runkoa tai koria tuon leikkelyn takia tukea ettei notkahda ?
helpompihan se ois 10 cm korjauspaloja lätkiä,mutta ei tekis mieli räpeltää.
onko uudemmissa gen2 pajeroissa muuten parempi tuo ruosteenkesto palkissa,rassasin tosi ruostuneesta 2.5 pajerosta osia ja omistaja väitti että nuo ekat 2 koriset o huonommalla rungolla ??