GSR vs. RS (1-6)

Kumpi mieluummin?

  • GSR

    Äänet 27 75.0%
  • RS

    Äänet 9 25.0%

  • Äänestäjiä yhteensä
    36
  • Äänestys suljettu. .

MSRH

I'm so JDM, I sleep on the right side of the bed
Liittynyt
21 Tammikuu 2011
The ultimate versus, eli äänestys aiheesta kumpi mieluummin. Perustella saa ja täytyy. Kyse ei siis ole tehoista vaan yleisesti molempien autojen mielekkyydestä. Mielellään paljo cons ja pros asioita omista ja kavereitten kokemuksista. Saatta auttaa montaa tulevaa 1-6 ostajaa.

LET THE BATTLE BEGINNNNNNMMMMMMM!
 
Vs: GSR vs. RS (1-6)

Ei noita nyt oikein voi verrata ja valinta noiden välillä on pelkästään auton käyttötarkoitus.

Itsellä auto GSR kutonen tuli käyttöautoksi ja perheen kuljettamiseen ja tähän GSR on ilmastoinnin takia ainoa oikea valinta.
Jos olisin auton ostanut ratakäyttöön niin valinta olisi ollut luonnollisesti RS.
Paras valinta tietenkin olisi RSII jossa olisi ns. kummankin hyvät ja huonot puolet :peukku
 
Vs: GSR vs. RS (1-6)

RS saatavuus on niin heikkoa Japanissa nykyisin ettei paljon yksilöitä voi enää valita, hyvä jos sattuu yksi kohdalle parissa viikossa. Jos autolla ajetaan yhtään arkiajoa GSR on parempi valinta, tosikäytössä RS:ssä on puolensa :)
 
Vs: GSR vs. RS (1-6)

Kuten jo mainittu niin osalle käyttötarkoitus merkkaa.

GSR -malli on raskain ja RS -malli kevyin. Muistaakseni VI:n ero on 100kg RS:n ja GSR:n välillä.

Omaan päätökseen vaikutti.
- Ilmastointi
- Isot brembot
- Isoperseiselle recarot

Jotkut näkevät AYC:n huonona asiana. Itse en näe. Ainakin omassa käytössä se toimii mainiosti. Tai ainakin vielä kun se on ehjä. Toiset taas suosivat RS:n mekaanisia lukkoja.

ast sanoi
RS saatavuus on niin heikkoa Japanissa nykyisin ettei paljon yksilöitä voi enää valita, hyvä jos sattuu yksi kohdalle parissa viikossa. Jos autolla ajetaan yhtään arkiajoa GSR on parempi valinta, tosikäytössä RS:ssä on puolensa :)

:D
 
Vs: GSR vs. RS (1-6)

Jos radalle autoa hankkisin,niin sitten rs mutta muuten gsr.
Tuohon quben listaan näin työmatka autoilijana lisäisin vielä gsr.än pidemmät välitykset,puoltamaan gsr.än hankintaa.
 
Vs: GSR vs. RS (1-6)

Tunari-82 sanoi
Jos radalle autoa hankkisin,niin sitten rs mutta muuten gsr.
Tuohon quben listaan näin työmatka autoilijana lisäisin vielä gsr.än pidemmät välitykset,puoltamaan gsr.än hankintaa.

Totta tuo. Unohtui sekin. :)
 
Vs: GSR vs. RS (1-6)

nokonzok sanoi
Näkisin, että myös äänieristys on ihan kiva juttu normaalikäytössä.

No ei ainakaan tunnu siltä että tota kutosta ois paljoa eristelty..
 
Vs: GSR vs. RS (1-6)

Kyllä toi kolmonen GSR vaikuttaa aika kovaääniseltä matkaajossakin, toki tossa on putki vaihdettu ni en tiedä sit mut myös ovet kun lyö kiinni niin ei siellä kyllä vaikuttais minkään valtakunnan äänieristeitä olevan.
Lattiassa sit taas olikin samanlaiset vaimennukset ku esim. Colt GTi:ssä...

Eli jos "On siinä oikeasti todella radikaali ero." Näin on niin kyllähän se silloin käyttöautoksi olis GSR ja huvitteluun sitte RS.

Samoin ku kaikki ilmastoinnit y.m. jutskat ni selkee hommahan tuo on käyttöautoon. :)



P.S. Mullahan ei kokemusta ole kuin GSR:stä 3000 kilsaa, ni en tiedä olenko mikään sanomaan mitään tähän ;D
 
Vs: GSR vs. RS (1-6)

Oli tuo 7 gsr sen verta liian mukava et piti heivata ilmastointi mäkeen ja vaihtaa kuppipenkit. Musta + musta sisusta... moi oon Maxxximus ja oon masokisti :)
 
Vs: GSR vs. RS (1-6)

no gsr tottakai koska autolla ajetaan myös matka-ajoa (ainaki mun käytössä) ja muita perusteluita on tullut sen verta jo aikaisemmin että suotta niistä lässyttää sen enempää. :)
 
Vs: GSR vs. RS (1-6)

Koska vanhemmilla evoilla ei kuitenkaan pääse sellaiseen mukavuustasoon kuin merkin isommilla autoilla ottaisin itse samantien RS:n. Olen ollut sekä rs:n että gsr:n kyydissä ja tiedän melu-eron, mutta se ei mielestäni vielä riitä tekemään gsr:stä dailydriver-käyttistä. Sen verta olen myös old-school että kaikki elektroniset härpäkkeet eivät ole hyväksi kun "ajetaan kovaa", eli ayc saa myös miinuspisteitä sen takia.
 
Vs: GSR vs. RS (1-6)

dani sanoi
Olen ollut sekä rs:n että gsr:n kyydissä ja tiedän melu-eron, mutta se ei mielestäni vielä riitä tekemään gsr:stä dailydriver-käyttistä.
Mulla GSR:stä ilmastointi tekee dailydriver-käyttiksen ei melutaso. Itseä ei auton melu haittaa yhtään ja jos haittaa niin onhan autossa radio sitä auton tuomaa mölyä peittämässä.

Mutta mitä valintaan tulee niin mieluummin minäkin RS:n valitsisin koska silloin se tarkoittaisi sitä, että olisin rahoissani ja minulla olisi rahaa kahteen autoon. RS radalle ja joku muu normiajoon.
 
Vs: GSR vs. RS (1-6)

evo6 sanoi
Mulla GSR:stä ilmastointi tekee dailydriver-käyttiksen ei melutaso. Itseä ei auton melu haittaa yhtään ja jos haittaa niin onhan autossa radio sitä auton tuomaa mölyä peittämässä.

Mutta mitä valintaan tulee niin mieluummin minäkin RS:n valitsisin koska silloin se tarkoittaisi sitä, että olisin rahoissani ja minulla olisi rahaa kahteen autoon. RS radalle ja joku muu normiajoon.

Jep, tää oliki vaa mun mielipide. Onhan noita ei-ilmastoituja käyttiksiäkin mulla ollu, kyl sitä voi mukavaa matkaa tehdä sellasellakin.
 
Vs: GSR vs. RS (1-6)

Jos katuajoa joutuu/tarvitsee harrastaa RS jäisi kyllä hankkimatta kolmesta syystä:

-Vielä lyhyemmät välitykset
-Ilmastoinnin puute
-Kovempi melutaso

Muita huonoja ominaisuuksia ovat RS:n vakiopenkit, tosin ne liene usein miten vaihdettu kuppeihin, sekä veivattavat ikkunat.
En vaan jotenkin näe järkeä siihen, miksi kiduttaa itseään vielä GSR:ää enemmän ;D
 
Vs: GSR vs. RS (1-6)

Katos vaan GSR voitti. Nyt ei tarvi sitäkään pähkäillä....
 
Takaisin
Ylös Bottom