Hienoin Evo kautta aikojen

Mikä on mielestäsi kaikkein hienoin Evo

  • I

    Äänet 1 0.6%
  • II

    Äänet 1 0.6%
  • III

    Äänet 9 5.6%
  • IV

    Äänet 8 4.9%
  • V

    Äänet 14 8.6%
  • VI

    Äänet 10 6.2%
  • VI TME

    Äänet 59 36.4%
  • VII

    Äänet 9 5.6%
  • VIII

    Äänet 8 4.9%
  • IX

    Äänet 33 20.4%
  • X

    Äänet 10 6.2%

  • Äänestäjiä yhteensä
    162
Vs: Hienoin Evo kautta aikojen

No onhan noista eri trimmillä versioita. Eihän rs ja gsr ole täysin samanlaisia ja monelle full race on se ainut mikä merkitsee. Itselle toki tuo tomaattivaihtoehto. Lisäksi gt, fq:t, mr, se, rs2.. henkilökohtaisesti minusta wagon on evon pornoin malli, joka tuolla vähintäänkin kuuluu olla. :)
 
Vs: Hienoin Evo kautta aikojen

Biim sanoi
No onhan noista eri trimmillä versioita. Eihän rs ja gsr ole täysin samanlaisia ja monelle full race on se ainut mikä merkitsee. Itselle toki tuo tomaattivaihtoehto. Lisäksi gt, fq:t, mr, se, rs2.. henkilökohtaisesti minusta wagon on evon pornoin malli, joka tuolla vähintäänkin kuuluu olla. :)

Se farmari on aivan järkyttävän ruma! :)
 
Vs: Hienoin Evo kautta aikojen

Kylhän mun mielest noi vanhat evot on kaikkein parhaimpia ulkonäöltään ;D

Tosin uusimpia ei nyt tietänkään voi tekniikaltaan verrata vahhempiin:p
 
Vs: Hienoin Evo kautta aikojen

Farmari ehkä tuossa listassa voisi olla. Mielestäni ei kuitenkaan kannata tällaiseen äänestykseen laittaa liikaa vaihtoehtoja esim. vaihteistojen mukaan.

Äänestystä ei pääse näköjään enää muokkaamaan, joten en pysty farkkua lisäämään
 
Vs: Hienoin Evo kautta aikojen

Ei se mitään, koska tme tän vie joka tapauksessa. :) Kunhan olisin lisänny vähän suolaa jo maistuvaan soppaan.
 
Vs: Hienoin Evo kautta aikojen

Eihän se basistikaan ajattele että nyt on Cmaj7 niin alampa nysväämään ja venyttämään näppejä joka kielelle, vaan ottaa yksinkertasesti perussävelen C:n

Noniin ei rehneitä :D

Kolmonen.
 
Vs: Hienoin Evo kautta aikojen

UITTO- sanoi
Eihän se basistikaan ajattele että nyt on Cmaj7 niin alampa nysväämään ja venyttämään näppejä joka kielelle, vaan ottaa yksinkertasesti perussävelen C:n

Noniin ei rehneitä :D

Kolmonen.

Lol. Tämähän oli hieno vertaus, mutta kyseessä on silloin varsin yksiulotteinen basisti, joka tyytyy soittamaan aina perussäveltä ja bravuurina on vaihtobasso. Sen sijaan hienoimmat nyanssit jäävät suorituksesta uupumaan ;D

Seiskaa piti äänestää, omien mieltymysten mukaan se tulikin ostettua vaikka sen hinnalla olisi uudemmankin saanut.
 
Vs: Hienoin Evo kautta aikojen

Christian Alatalo sanoi
Lol. Tämähän oli hieno vertaus, mutta kyseessä on silloin varsin yksiulotteinen basisti, joka tyytyy soittamaan aina perussäveltä ja bravuurina on vaihtobasso. Sen sijaan hienoimmat nyanssit jäävät suorituksesta uupumaan ;D

Seiskaa piti äänestää, omien mieltymysten mukaan se tulikin ostettua vaikka sen hinnalla olisi uudemmankin saanut.
joo siis nyt soitetaan kotiteollisuutta :D:D:D ei EDES kvinttiä oteta sinne mukaan. Eli mennään pohjasävelen mukaan.
 
Vs: Hienoin Evo kautta aikojen

Omaan makuun V, VI ja TME en oikeastaan niistä sitä hienointa pysty sanomaan. Ääni menee ehkä kuitenki tällä hetkellä omalle autolle ;D
 
Vs: Hienoin Evo kautta aikojen

Niin, portnoyta siteeraten että I Don´t believe in two things and the other is John Muyng :D

Loppu off topic sorry.
 
Vs: Hienoin Evo kautta aikojen

Annoin ääneni TME:lle. Se on mielestäni hienoin Evo mitä on tähän mennessä tehty ja harvinaisuus vain korostaa sitä seikkaa.
 
Vs: Hienoin Evo kautta aikojen

Kyllä se on nämä uusimmat eli VII, VIII ja IX joukosta. Seiska näytti suunnan minkälainen designin pitää olla. Kasin keula on rumempi kuin seiskan ja ysin, joten vain nämä jäävät jäljelle. Ja sitten subjektiivisuus ottaa voiton, joten äänestin ysiä! :)
 
Vs: Hienoin Evo kautta aikojen

TME etupuskuri on vähän ruma joten, Vitoselle menee, ulkonäön puolesta..
Tietty vähän on omakin ojassa:)
 
Vs: Hienoin Evo kautta aikojen

6 TME kyllä vetoaa pirusti tällä hetkellä meikäläiseen, mutta seiska oli se malli johon aikanaan ihastuin, mutta rekisteröinnin vaikeus Suomessa "esti" minua hankkimasta sitä. Kasi oli sitten vähän alitehoisempi ja keulan pyramidi syylarissa ei oikein meikäläistä koskaan säväyttänyt. Ysissä on sitten Alcantara/nahkaverhoilu ja automaatti-ilmastointi ja melkein seiskan näköinenkin, joten pakko tässä oli kotiinpäin vetää. :)
 
Vs: Hienoin Evo kautta aikojen

Oma ääni meni tme.lle värinä hopea tai punanen, vaikka kyllä tuo seiskakin on aika komea laite.
 
Vs: Hienoin Evo kautta aikojen

TME:n suosio äänestyksessä on kyllä ällistyttävä verrattuna siihen kuinka pienet erot normaaliin kuutoseen ovat:

- etupuskuri
- verhoilukangas (penkkien tekstit)
- aavistuksen matalampi vakioalusta
- RS mallista lainattu hieman nopeampi ohjausvaihde
- pienempi turbo
- eri näköiset vanteet
- erilainen pakoputkiston takapönttö

Oliko jotain muuta mainitsemisen arvoista?

Viitonen tai kuutonen tarjoaa 99.9% TME:stä paljon halvemmalla. Mielestäni näin olemattomilla muutoksilla malli ei ansaitse kaikkien aikojen hienoin titteliä. Tiedän etteivät kaikki jaa mielipidettäni mutta faktapohjalta on vaikea päätyä muuhun johtopäätökseen.

Facelift lähinnä.
 
Vs: Hienoin Evo kautta aikojen

Niin tässähän kai pollataan hienointa, eli kauneus on katsojan silmässä. Se että teknisiä hienouksia on sitä enemmän mitä uudenmpi evo on kysessä. X lienee ois sitten kaikkein hienoin. Mutta eiköhän tässä topicissa kuitenkin se ulkonäkö ratkaise. Vaikka saisit halvemmalla kuinka paljon tme:tä niin eipä ole niin hienoja teippauksia ainakaan :p
 
Vs: Hienoin Evo kautta aikojen

Merliini sanoi
Niin tässähän kai pollataan hienointa, eli kauneus on katsojan silmässä.

Itse käsitin hienouden aika tavalla toisin. Omasta mielestäni hienoin malli on sellainen joka on esimerkiksi aikanaan ollut teknisesti selkeästi muita edellä tai soveltanut jotain uutta tekniikkaa mitä ei ole aikaisemmin käytetty. Eli hienoin kokonaisuus.

Puhtaaseen ulkonäköön en ota kantaa, ei ole näiden autojen ykkösjuttuja mielestäni :)
 
Vs: Hienoin Evo kautta aikojen

ast sanoi
TME:n suosio äänestyksessä on kyllä ällistyttävä verrattuna siihen kuinka pienet erot normaaliin kuutoseen ovat:

- etupuskuri
- verhoilukangas (penkkien tekstit)
- aavistuksen matalampi vakioalusta
- RS mallista lainattu hieman nopeampi ohjausvaihde
- pienempi turbo
- eri näköiset vanteet
- erilainen pakoputkiston takapönttö

Oliko jotain muuta mainitsemisen arvoista?

Viitonen tai kuutonen tarjoaa 99.9% TME:stä paljon halvemmalla. Mielestäni näin olemattomilla muutoksilla malli ei ansaitse kaikkien aikojen hienoin titteliä. Tiedän etteivät kaikki jaa mielipidettäni mutta faktapohjalta on vaikea päätyä muuhun johtopäätökseen.

Facelift lähinnä.

Niin, tässähän on kyse klassisesta järki vs. tunteet asetelmasta. Itse äänestin TME:tä, vaikka kuinka tiedän, että mitään käytännön eroa ei ole. Se on vaan jostain selittämättömästä syystä niin hieno. Ei siinä järjen kanssa mitään tekemistä ole. Niin kuin ei näissä autoissa paljon muutenkaan.
 
Vs: Hienoin Evo kautta aikojen

Mun ääni menee uudelle kympille ku en oo ihan varma kumpi on komeempi, se vai TME ja ku kaikki on äänestäny TMEtä ni se ratkaisi äänen kympille :)
 
Vs: Hienoin Evo kautta aikojen

pakko myöntää että antaisin auto X huonoimmat pisteet. vaikka auto on kehittyneempi ja jne niin silti en pidä evolaisena :( keula ilme häijy ja hyvännäköinen mutta peräpään ryssineet tehtaalla ::) huom mielipide! ei saa vetää hernettä nenään...
 
Vs: Hienoin Evo kautta aikojen

ast sanoi
TME:n suosio äänestyksessä on kyllä ällistyttävä verrattuna siihen kuinka pienet erot normaaliin kuutoseen ovat:

- pienempi turbo

Onko turbo TME:ssä pienempi? Wikipedian mukaan siinä on titaaninen turbiniinipyörä, jonka takia turbo toimii nopeammin
 
Vs: Hienoin Evo kautta aikojen

marko_h sanoi
Onko turbo TME:ssä pienempi? Wikipedian mukaan siinä on titaaninen turbiniinipyörä, jonka takia turbo toimii nopeammin

Ainakin eräiden tietojen mukaan TME GSR:ssä on 65 siipi ja RS:ssä 68. Kutosessa ja vitosessa 68.
Kutosen RS:ssä titaaninen turbiinipyörä.
 
Vs: Hienoin Evo kautta aikojen

marko_h sanoi
Onko turbo TME:ssä pienempi? Wikipedian mukaan siinä on titaaninen turbiniinipyörä, jonka takia turbo toimii nopeammin

Pienempi kompressoripyörä mikä osaltaan myös nopeuttaa ahtimen heräämistä. Tosin TME RS:ssä oli ilmeisesti isompi kompressoripyörä.

Kompura on ilmeisesti sama kuin Evo 7 GTA:ssa, tosin GTA:ssa perinteinen pakosiipi ja pienempi pakopesä.

Titaanisiipiä pakopuolella oli tosiaan RS:ssä jo viitosesta lähtien.
 
Vs: Hienoin Evo kautta aikojen

ast sanoi
TME:n suosio äänestyksessä on kyllä ällistyttävä verrattuna siihen kuinka pienet erot normaaliin kuutoseen ovat:

- etupuskuri
- verhoilukangas (penkkien tekstit)
- aavistuksen matalampi vakioalusta
- RS mallista lainattu hieman nopeampi ohjausvaihde
- pienempi turbo
- eri näköiset vanteet
- erilainen pakoputkiston takapönttö

Oliko jotain muuta mainitsemisen arvoista?

Viitonen tai kuutonen tarjoaa 99.9% TME:stä paljon halvemmalla. Mielestäni näin olemattomilla muutoksilla malli ei ansaitse kaikkien aikojen hienoin titteliä. Tiedän etteivät kaikki jaa mielipidettäni mutta faktapohjalta on vaikea päätyä muuhun johtopäätökseen.

Facelift lähinnä.

Olisko niin et juuri noi varusteet tekee siitä hienomman kuin se normaali kutonen? Kyl mun mielestä ainakin TME:n etupuskuri on hienompi kuin ton normi kutosen, vielä kun on erikoisväripaketti teipeillä niin awot.
 
Vs: Hienoin Evo kautta aikojen

Kyllä se ääni menee täältäkin TME:lle :peukku
Melkeinpä ainut evo mihin mun mielestä sopii punainen väri ja tottakai pitää olla kaikki mahdolliset teippaukset. Mitä "rallimpi" paketti sitä parempi tässä tapauksessa :p
Alkupään evot on vähän liian pliisuja mun makuun mutta toki ne kelpaa jos kerää koko sarjan ;D
 
Vs: Hienoin Evo kautta aikojen

Ei noista oikeen yhdestä mallista täydellistä saa, mutta jos kasais CP-koriin vitosen keulan, kutosen takapään ja kympin tekniikan, ni aika hyvä paketti tulis. :peukku

PS. On se TME:n etupuskuri aika kamalan näköinen.
 
Vs: Hienoin Evo kautta aikojen

TME siinä on vaan sitä "jotain".
 
Vs: Hienoin Evo kautta aikojen

Itsellä sentään tuo TME puskuri 8) Vaikka ei tuossa vitosen normiskaan mitään vikaa, hieno sekin on!
 
Vs: Hienoin Evo kautta aikojen

nikob sanoi
Itsellä sentään tuo TME puskuri 8) Vaikka ei tuossa vitosen normiskaan mitään vikaa, hieno sekin on!

Olen sattumalta samaa mieltä Pexin kanssa. Paras on 5 etupää ja 6 takapää ;D
 
Vs: Hienoin Evo kautta aikojen

toi 5 etu ja 6 taka on aika monen mieleen :)

evo 7 on aika porno kyllä. tai jos ysiin laittais seiskan spoilerin.
 
Vs: Hienoin Evo kautta aikojen

ast sanoi
Olen sattumalta samaa mieltä Pexin kanssa. Paras on 5 etupää ja 6 takapää ;D

:peukku Nimimerkillä spoileri matkalla kotitallia kohti.
 
Vs: Hienoin Evo kautta aikojen

kyllähän se ääni meni tommi mäkinen edition kuutoselle, siinä vain on sitä jotain :)
 
Vs: Hienoin Evo kautta aikojen

simonsays sanoi
toi 5 etu ja 6 taka on aika monen mieleen :)

evo 7 on aika porno kyllä. tai jos ysiin laittais seiskan spoilerin.

Toisinpäin se pitäs tehä seiskaan ysin siipi.
 
Takaisin
Ylös Bottom