Hienoin kuva Mitsubishistäsi?

Vs: Hienoin kuva Mitsubishistäsi?

Tollanen tuli hommattua. Talvi mennään aikalailla tolla lookilla ja kesäksi sitten uutta vannetta yms.
Toi nopeusrajoitin pitäs vaan saada heitettyä harakoille..
Vinkkejä otetaan vastaan yv tai cosander@hotmail.com ;)
8623395.jpg
 
Vs: Hienoin kuva Mitsubishistäsi?

nahkuri sanoi
kävinpä taas testailemassa yökuvausta.. saattaa olla, että meni pikainen kuvan muokkaus hiukan överiksi :p (kun en siitä juurikaan ymmärrä), mutta ei kai se mitn. pääasia, että miellyttää omaa silmää.

Onnistuihan se ihan hyvin sun yökuvaus-testi :D

Ja nyt intohimo taas iski että minun pitäisi myös yrittää räpsätä ilta/yö-kuvat. Harmi että täältä "maaseudulta" ei löydy sopivia maisemia tohon tarkoitukseen. Ei ainakaan mun mielestä... ???

Jos teillä on ehdotuksia laita tulemaan!
 
Vs: Hienoin kuva Mitsubishistäsi?

rs2002 sanoi
Tollanen tuli hommattua. Talvi mennään aikalailla tolla lookilla ja kesäksi sitten uutta vannetta yms.
Toi nopeusrajoitin pitäs vaan saada heitettyä harakoille..
Vinkkejä otetaan vastaan yv tai cosander@hotmail.com ;)
8623395.jpg

Komiat vanteet, vähän riippuu missä päin asut niin tuo nopeusrajoittimen poistaa helposti. Vaatii openport 2 kaapelin (+200e) ja evoscannin läppärissä.
 
Vs: Hienoin kuva Mitsubishistäsi?

Mahtaako olla buddy clubin p1 rasinkit ?

Näyttää ainakin aika samanmoisilta kuin omat.
 
Vs: Hienoin kuva Mitsubishistäsi?

[elle] sanoi
Ja nyt intohimo taas iski että minun pitäisi myös yrittää räpsätä ilta/yö-kuvat. Harmi että täältä "maaseudulta" ei löydy sopivia maisemia tohon tarkoitukseen. Ei ainakaan mun mielestä... ???

Jos teillä on ehdotuksia laita tulemaan!

eikös kokkolan asuntomessualueen tienoilla saisi räppästyä hyvät kuvat?! ainakin omasta mielestä pirun siisti paikka..
 
Vs: Hienoin kuva Mitsubishistäsi?

nahkuri sanoi
eikös kokkolan asuntomessualueen tienoilla saisi räppästyä hyvät kuvat?! ainakin omasta mielestä pirun siisti paikka..

no onhan se totta, ehkä olen vain "kotisokea". Tai sitten kyllästynyt tuohon messu-alueseen työn takia :p
 
Vs: Hienoin kuva Mitsubishistäsi?

Tee hee hee, HDR testing, tärähti vaan N8 kuvan otossa niin ei tullut ihan niin tarkka kuin ois voinut olla. Mut eipäa haittaa.
 

Liitetiedostot

  • vr4hrdtest (Small).jpg
    vr4hrdtest (Small).jpg
    91.4 KB · Lukukerrat 1,677
Vs: Hienoin kuva Mitsubishistäsi?

J. Puhakka sanoi
Tee hee hee, HDR testing, tärähti vaan N8 kuvan otossa niin ei tullut ihan niin tarkka kuin ois voinut olla. Mut eipäa haittaa.

En mistään HDR-jutuista juuri mitään ymmärrä, mutta pitäisikö tuon olla jotenkin hieno ja jos kyllä, niin millä tavalla? Lukaisin kyllä HDR-wikiartikkelin mutta ei käytännön hyöty oikein auennut. Omaan silmään tuo näyttää siltä, että on otettu 2MPix kännykamerakuva ja kokeiltu photoshopilla että mitä mistäkin napista tapahtuu. Ei herneitä, ihmettelin vain.
 
Vs: Hienoin kuva Mitsubishistäsi?

rs2002 sanoi
Tollanen tuli hommattua. Talvi mennään aikalailla tolla lookilla ja kesäksi sitten uutta vannetta yms.
Toi nopeusrajoitin pitäs vaan saada heitettyä harakoille..
Vinkkejä otetaan vastaan yv tai cosander@hotmail.com ;)
8623395.jpg

Tätä peliä tuli kuolattua moneen otteeseen mutta ihan ei varat vitoseen riittänyt niin joutu tyytymään nelkkuun. Ite en vanteita lähtisi vaihtamaan. Korkeintaan maalaus tulisi mieleen ;)
 
Vs: Hienoin kuva Mitsubishistäsi?

DaJackal sanoi
En mistään HDR-jutuista juuri mitään ymmärrä, mutta pitäisikö tuon olla jotenkin hieno ja jos kyllä, niin millä tavalla? Lukaisin kyllä HDR-wikiartikkelin mutta ei käytännön hyöty oikein auennut. Omaan silmään tuo näyttää siltä, että on otettu 2MPix kännykamerakuva ja kokeiltu photoshopilla että mitä mistäkin napista tapahtuu. Ei herneitä, ihmettelin vain.

Niin no, pistä googlen kuvahakuun HDR. Ja tuo siis on ylikäsitelty. Eikä photoshopissa. Tuossa nyt tuo tärähdys aiheutti vähän niinku sen että siitä tuli tuommonen "Käsinmaalatun" näkönen
Teoriassa kuitenkin kuvasta otetaan eri valoisuusasteilla kuva, ja sit niistä saadaan semmonen korkeakontrastikuva (High Dynamic Range)
 
Vs: Hienoin kuva Mitsubishistäsi?

Tuli räpsästyy pari ruutua tossa päivänä muutamana, tossa oma suosikki...

300577_2273301827175_1087549803_2763567_4010257_n.jpg
 
Vs: Hienoin kuva Mitsubishistäsi?

Pari kuvaa taas RS:stä. Nyt oikein yritettiin ja ihan tyytyväinen olen tulokseen. :peukku
 

Liitetiedostot

  • Rallimeisseli1.jpg
    Rallimeisseli1.jpg
    158.9 KB · Lukukerrat 1,411
  • Rallimeisseli2.jpg
    Rallimeisseli2.jpg
    176 KB · Lukukerrat 1,436
Vs: Hienoin kuva Mitsubishistäsi?

Piti tuos kylillä pyörähtää ku oli niin komia ilma :)

full
 
Vs: Hienoin kuva Mitsubishistäsi?

En mä kuvia osaa ottaa mut ainakin yritän, tossa varmaan seiskasta paras.

full
 
Vs: Hienoin kuva Mitsubishistäsi?

janza sanoi
En mä kuvia osaa ottaa mut ainakin yritän, tossa varmaan seiskasta paras.

full

Eikös tämä auto ollu harmaa? Kuvissa näyttää mustalta. Harmaa sopii hienosti auton muotoihin.
 
Vs: Hienoin kuva Mitsubishistäsi?

Tuli täs vähä leikittyä taas kameran kans :)

_big.jpg


Tälläänen metsästysauto Delica löytyy isseeltä :p

_big.jpg
 
Vs: Hienoin kuva Mitsubishistäsi?

Olisikohan farmarista tällä hetkellä tässä paras:
 

Liitetiedostot

  • Farkku_kuvaaja_MM_6.jpg
    Farkku_kuvaaja_MM_6.jpg
    36 KB · Lukukerrat 798
Vs: Hienoin kuva Mitsubishistäsi?

Syysiltojen pimeyttä ja kosteutta.......
 

Liitetiedostot

  • sademitsu.jpg
    sademitsu.jpg
    121.9 KB · Lukukerrat 1,741
Vs: Hienoin kuva Mitsubishistäsi?

Testi eilen illalla pesun jälkeen... Tänään ei kannata mennä "studioon" ;D
 

Liitetiedostot

  • eva-b.JPG
    eva-b.JPG
    134.9 KB · Lukukerrat 1,579
  • eva-a.JPG
    eva-a.JPG
    121.6 KB · Lukukerrat 1,583
Vs: Hienoin kuva Mitsubishistäsi?

Joo Kokkolasta Pörhön autoliikkeestä tuon ostinkin elokuussa. Papereiden mukaan ollut siellä pari vuotta :driver
 
Vs: Hienoin kuva Mitsubishistäsi?

SpoonCivic sanoi
Minun Pikkunen "Saharan valloittaja" :p
Hmm... Taisit tulla tossa kesällä vastaan Porvoossa ku ajeltiin mökille... Aika jännän näköinen laite on tämä :D
 
Vs: Hienoin kuva Mitsubishistäsi?

Oli se kesä hienoa, kun autot oli matalemmalla ja plaah.....Maavaraa n.5cm. Puskurit ja helmat jäävät kyllä typerän ylös. Kesä veer aaaar juuu ??

Kännykkämateriaalia syksyn pimeisiin iltoihin marraskuunlopussa.

05092011570.jpg
 
Vs: Hienoin kuva Mitsubishistäsi?

MäTSi sanoi
Mikäs janilla tuolla etupuskurissa onkaan, mistä moinen lippa on ? Mielenkiintoisen näkönen... 8)
Sepä on nick: _AH_:n omatekele, oon tässä vähän kahden vaiheilla että otanko muotin ja tekaisen laskuidusta pari noita lisää :)
 
Vs: Hienoin kuva Mitsubishistäsi?

Jani T sanoi
Sepä on nick: _AH_:n omatekele, oon tässä vähän kahden vaiheilla että otanko muotin ja tekaisen laskuidusta pari noita lisää :)

Voisin olla kiinnostunut, jos moiseen hommat lähdet. :)
 
Vs: Hienoin kuva Mitsubishistäsi?

Tän hetken kunnosta pari kuvaa.
 

Liitetiedostot

  • 11.joulukuuta.2011 EVO V 008.JPG
    11.joulukuuta.2011 EVO V 008.JPG
    195.6 KB · Lukukerrat 912
  • 11.joulukuuta.2011 EVO V 003-2.JPG
    11.joulukuuta.2011 EVO V 003-2.JPG
    203.8 KB · Lukukerrat 820
Vs: Hienoin kuva Mitsubishistäsi?

Todellla komea vitska! :p

Ja tekee entistä kauniimmaksi kun ei ole postiauto!!! :peukku
 
Vs: Hienoin kuva Mitsubishistäsi?

Ei ole kuvaamiseen vielä keretty panostamaan joten paras kuva on aika heikko...
011.jpg
 
Vs: Hienoin kuva Mitsubishistäsi?

Jumalaut evo005 onkos toi vakio putki? Harvinaista.
 
Vs: Hienoin kuva Mitsubishistäsi?

Saattaa olla et kuva hämää, mut sedienilläki aika saman näkönen putki, mut on vaihdettu. 3" alusta loppuu 4" ulostulolla. Näyttää silti iha samalta, ku on tolla paksu toi ulostulo.
 
Takaisin
Ylös Bottom