Isoille siiville varustetun auton konepesu

Evox

New Member
Liittynyt
5 Syyskuu 2007
Olisin kiinnostunut lähinnä tehtaalta tulleista lentokoneen siivillä varustetuista peleistä(esim. evot), kuinka kestävät harjapesua.

Aika tukevasti tuntuu olevan takaspoileri kiinni, joten meinaan kyllä kokeilla harjapesua tulevaisuudessa (ellei kenelläkään ole asiaan mitään huolestuttavaa kertomusta).
 
Vs: Isoille siiville varustetun auton konepesu

Evox sanoi
Olisin kiinnostunut lähinnä tehtaalta tulleista lentokoneen siivillä varustetuista peleistä(esim. evot), kuinka kestävät harjapesua.

Aika tukevasti tuntuu olevan takaspoileri kiinni, joten meinaan kyllä kokeilla harjapesua tulevaisuudessa (ellei kenelläkään ole asiaan mitään huolestuttavaa kertomusta).

Kyllä se kait koneesta läpi menee, mut tuskin puhdasta tulee. Mun on vaikee sanoo ku ikinä en oo harjapesussa käyttänyt, enkä käytä.
 
Vs: Isoille siiville varustetun auton konepesu

Kyllä se kiinni pysyy, mutta ei tosiaan siiven ympäristö kovin hyvin puhtaaksi tule.
 
Vs: Isoille siiville varustetun auton konepesu

Evox sanoi
Olisin kiinnostunut lähinnä tehtaalta tulleista lentokoneen siivillä varustetuista peleistä(esim. evot), kuinka kestävät harjapesua.

Aika tukevasti tuntuu olevan takaspoileri kiinni, joten meinaan kyllä kokeilla harjapesua tulevaisuudessa (ellei kenelläkään ole asiaan mitään huolestuttavaa kertomusta).

Riippuu koneesta. Shellit ovat ostelleet nyt sellaisilla pienillä liikennevaloilla varustettuja (en muista nimeä millään) pehmoharjakoneita ja se väistelee siiven tosi fiksusti. Joku vanhempi kone saattaa ajaa siipeen pahki siten että se varmistusrinkula osuu siipee. Sitten se kyllä väistää. Kannattaa kysellä sieltä huoltarilla onko kokemuksia. Osaa saattaa kyllä tuputtaa sitä suksiboxipesua sitten, jossa ei käytetä kattoharjaa.

Edellisellä autolla tuli testailtua näitä. Paras tietenkin jos löytää jonkun palvelullisen konepesun, muutenkin saa liuotinta ja painepesua vähän etukäteen jos on likainen ja tarvittaessa valvonnan koneelle että miten se menee.
 
Vs: Isoille siiville varustetun auton konepesu

Itse olen käyttänyt harjatonta pesua kun olen koneeseen viennyt. Suht puhdastakin on tullut. Tosin auto ei nyt edes koskaan pääse kovin likaiseksi. ;) Koneen merkki on ollut Tammermatic.
 
Takaisin
Ylös Bottom