Kaipaako joku pajeroaan(varkaus)?

blobjob

New Member
Liittynyt
4 Maaliskuu 2003
Sijainti
Espoo
löytynyt varastettu pajero turun suunnalta. Varastettu helsingin suunnalta. http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=29278
 
Ei onneks ollut ainakaan ulkoisesti pahaan kuntoon laitettu :)
 
Luulisi että omistaja on kiinnostunut saamaan autonsa takaisin. Olihan tuo kuitenkin se uusikoppainen malli eli kohtuu arvokaskin vielä.
 
Juggis sanoi
Nätti peli ja noin huonosti kohdeltu :-\
Eikös tota oo kuitenkin aika kauniisti kohdeltu verraten, että mitään suurempia "näkyviä" vaurioita ei oo ja auto on jopa säilynyt polttamattomana. Eikös pajeroissa oo vakiona tuo ojavaihde ;)
No juu, mutta harmittavaa tietysti, että joku ei ymmärrä mikä on toisen omaa ja mihin ei saa koskea :-\
 
Jutussahan ei käy ilmi että pajero olisi varmasti varastettu saattaahan olla että omistaja oli ajanut itse auton ojaan ns.ei ajokunnossa tai ihan normaali kunnossa ja lähtenyt hakeen apua.
 
gallu93a sanoi
Jutussahan ei käy ilmi että pajero olisi varmasti varastettu saattaahan olla että omistaja oli ajanut itse auton ojaan ns.ei ajokunnossa tai ihan normaali kunnossa ja lähtenyt hakeen apua.

Tuskin se omistaja olis jättänyt valoja yms. päälle ja ainakin varoituskolmion olisi laittanut (jotenkin tosta jäi sellanen mielikuva et tankki ajettu tyhjäksi, kuten yleensä noissa tapauksissa). Näin ainakin itse toimisin. Tietysti jos omistaja on ollut maistissa niin se muuttaa asioita ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom