Olen menossa katsomaan ja koeajamaan Galant Gdi Sport vm.1999.
Täälläkin palstalla on ollut paljon puhetta ko. moottorista ja sen mahdollisesta karstoittumisesta (ilmeisesti tuo pakokaasujen takaisinkierrätys itsessään karstoittuu...). Mutta jos tuota karstoittumista on kovinkin paljon, niin miten sen parhaiten huomaa? Huomaako sen moottorin käyntiäänessä, tehottomuudessa?
Mitä eroa tuolla Sport-mallilla on verrattuna vaikkapa GLS-malliin. Äkkiseltään nyt ainakin korinväriset helmalevikkeet, mutta varmaan muutakin on.
Niin ja auto on automaattivaihteinen. Ilmeisesti nämä Mitsun automaattilaatikot ovat hyvin kestäneet.
Täälläkin palstalla on ollut paljon puhetta ko. moottorista ja sen mahdollisesta karstoittumisesta (ilmeisesti tuo pakokaasujen takaisinkierrätys itsessään karstoittuu...). Mutta jos tuota karstoittumista on kovinkin paljon, niin miten sen parhaiten huomaa? Huomaako sen moottorin käyntiäänessä, tehottomuudessa?
Mitä eroa tuolla Sport-mallilla on verrattuna vaikkapa GLS-malliin. Äkkiseltään nyt ainakin korinväriset helmalevikkeet, mutta varmaan muutakin on.
Niin ja auto on automaattivaihteinen. Ilmeisesti nämä Mitsun automaattilaatikot ovat hyvin kestäneet.