Keskustelua mutterinvääntimistä

Vaikkein kompura pal tuottaiskaan, niin jos on hyvä pyssy niin aukee. Itellä toisinpäin, iso kompura ja paska pyssy niin ei aukee millään perkule.
Moniin vitutuksiin ois auttanu HYVÄ pulttipyssy.
 
Mä en ole ikänä ymmärtäny paineilmapulttimopon tarvetta...
Saman asian ajaa KUNNOLLINEN akkumopo, jossa ON voimaa ja EI ole sitä letkua tiellä. Sellaset on molemmis rallitiimeis ja muissaki pajoissa. Ja akut kestää kun o laadukkaat pelit! ja tupla-akut toki ja aina vaihdos toine menee lataukseen :peukku
 
Harri K sanoi
Mä en ole ikänä ymmärtäny paineilmapulttimopon tarvetta...
Saman asian ajaa KUNNOLLINEN akkumopo, jossa ON voimaa ja EI ole sitä letkua tiellä. Sellaset on molemmis rallitiimeis ja muissaki pajoissa. Ja akut kestää kun o laadukkaat pelit! ja tupla-akut toki ja aina vaihdos toine menee lataukseen :peukku
Mee mille tahansa KORJAAMOLLE,niin etpä nää akkukoneita.

Harrastekäytössä (kyllä,rallipuolikin harrastetta!) ei niin tarvetta olekkaan "raskaille" vehkeille,mutta teeppä sitä se 8h päivä,siinä rupeaa akkumopo sanoon itteensä irti.
Tai tiputa pari kertaa lattialle,niin entinen..

Ja rallipelithän on yleensä suht tuoreita,eli ei tarvita sitä 1000Nm,kuten vanhempien pommien kanssa.


Webtrap_86:
Eikös tuo nyt ollut se 900Nm malli.?

IR:llähän on muutama vuosi sitten uudistunut "linja",ja kyllä tuntuu ettei nuo korean pyssyt ole lähellekkään sitä mitä vanhat oli.

Itsellä on ~10v vanha IR:n (JENKKI!) 1000Nm pyssy,ja kerran huvikseni testasin naapukorjaamon 900Nm IR:n (en muista mikä malli) pyssyä,niin eipä lähtenyt pultti auki uudella,mutta vanhalla lähtikin,vaikka jo hieman väljä..
 
Itellä on ollut pari vuotta käytössä tuollainen ikh.n pyssy
http://www.ironsec.fi/webmarket/product_info.php/cPath/469_470_472/products_id/1726?osCsid=u8o99kck4erbco8vk16ql7inu3
Olen ollut ihan tyytyväinen,pyssy on tehty japanissa,oli muistaakseni juuri sama pyssy kuin kawasaki
 
ST: kyllä, pyssyt ON vanhoja, KYLLÄ akut kestää, KYLLÄ on vanhojakin ralliautoja ja RUOSTEESSA olevia.
On pudotetu lattialle, on akku pudotettu lattialle ja toimii! On käytetty pakkasessa (ammattimiehet on lämpösis tilois) jne.. Alatukivarren pultit ja mutterit yms on avautuneet mukisematta. MYÖS siviiliautoista (kun olisit seuraavaks sanonu et niitä muttereitta availlaan kisois monesti)

ST: ja KYLLÄ sinäkin olet harrastelija etkä käytä sitä 8h päivässä (laskeppa vuosikäyttösi niin voin sanoa että tutun pajalla sitä käytetään enemmän)

Edelleen...en ole tarvinnu, enkä näe tarpeelliseks kun kertaakaan ei ole tullu tarpeen olla tuota 1000Nm. Käyttökohteet on niin minimissä missä tarvii isompaa aukaisumomenttia kun nois akkukoneis (esim tulee mieleen vaan napamutterit jotka hylsyl ja varrel avataan)

Kivempi se on mun käteen se akkukone (ja tarkotan JÄREÄTÄ teollisuusakkukonetta) kun sitä letkua ei ole siellä perässä.
 
Laitapa Harri linkki missä tollasia on kaupan, näkis mitä tollaset maksaa mikä on hyvä.
 
Mitä maksaa AMMATTILAISkäyttöön tarkoitettu sähkökone?


Kauanko akut kestävät ammattilaiskäytössä
ja paljonko niissä on max vääntö?


Esim hitachi 18v akulla oleva 1/2" sähkökone (sis 2 akkua ja laturi) maksaa n. 380 +alv. ja tämän max momentti on 220Nm.

samalla hinnalla saa jo 1350Nm vääntävän paineilmakoneen ja lyhyet JA pitkät konehylsyt.
 
Mulla on Makitalta ns. laatuvehje akkukone kolmella akulla enkä kyllä koskaan alkaisi sillä mitään pultteja vetelemään kiinni jos vaihtoehtona on paineilmapyssy/räikkä. Vähissä on sähkökoneet millä saat jotain pyöräntuentojen pultteja auki, haluaisin nähdä sellasen. Saati sitten umpiruostuneita pultteja, joita esim. nuo Celestet on täynnä.

Tarkoituksena olisi ostaa jossain vaiheessa Makitan 18V iskevä väännin, mutta eipä siitäkään tule kuin maksimissaan joku vajaa 150 Nm. Kyllä sillä noita 6 mm pultteja aukoo, semmosen nopeeseen purkamiseen hyvä :)
 
Tässä Dewaltin 440Nm akkukone, 36v : http://www.electratec.net/tuotteet.html?id=112/274&popup=1

hintaa vaivaiset €950...
 
TÄytyy sanoa molempia käyttäneenä, että kyllä tuommonen 200€ akkupulttikone jo melkoisen monta paineilmakonetta päihittää ja on erittäin pätevä kampe juurikin tuon letkuttomuuden takia (jos pihallakin vaihtaa renkaita tms.), mutta kyllä paineilmakoneetkin on hyviä, varsinkin jos on tuommonen 1000Nm.n kone.

Kyllä helposti tulee käytettyä isommissa remonteissa paineilmakonetta, mutta aina kun pitää yksi tai kaksi pulttia aukasta, niin tympäsee se kompuran huudattaminen ja odottelu. Paineilmakone on vähän siromman kokoinen, jos sattuu, että se letku ei ahdista. Akkukone on ahtaissa paikoissa vähän nihkeä.

Ja sen verran vielä, että olen yhden renkaan pinnapultin vääntänyt poikki tuommosella akkukoneella, että näkisin siinäkin voimaa olevan ihan nokko.

EDIT: simonsays laitto tuon devaltin linkkin sillävälin ku kirjoitin, niin tuli mieleen.: Muutama vuosi takaperin töissä käytettiin DeWaltin 230V pulttikonetta. Oli kans miellyttävän riski kone ja voimaa helpommin saatavilla ku paineilmakoneisiin. Silloin oli myös akkukone kaverina (silloisen pomon tuntien ei ollu ainakaan kallis) niin siinä tahto olla, että ei laturi kerenny lataamaan sitä vauhtia kun toinen akku tyhjeni. Pakkasta oli 20 pintaan ja pulttia väännettiin paljon.
 
Jos ne oli Lithiumakkuja niin pakkasessane ei oikein pelaa kunnolla. niitä pitäisi lämmittää aina jonkun aikaa sisätiloissa tms. ja jo ne oli vahoja nikkeliakkuja niin sit ne oli muuten vaan paskat :)

kyllä täytyy sanoa että jos 200 nyyttonilla saat pinnapultin poikki niin on kyllä siinä pultissa jotain vikaa ollut :)

mä tykkään omasta sähkökoneesta renkaidenvaihdossa, vaikka ei se kyllä kaikkia pultteja/muttereita aina avaakaan. tollanen 24 tai 36 voltin kone mistä lähtee se 500Nm vääntöä onkin jo ihan eri laite.. dewalttia en kyllä itse ostaisi, tuo nyt löytyi tuo linkki vaan helposti. :D

suurin syy korjaamoiden paineilmakoneissa pysymiseen on kyllä varmaan tuo hinta. ja paineilmakoneet on varmempia pidemmän päälle.
 
Harri K sanoi
ST: ja KYLLÄ sinäkin olet harrastelija etkä käytä sitä 8h päivässä (laskeppa vuosikäyttösi niin voin sanoa että tutun pajalla sitä käytetään enemmän)

Edelleen...en ole tarvinnu, enkä näe tarpeelliseks kun kertaakaan ei ole tullu tarpeen olla tuota 1000Nm.
Jep,täysin harrastepohjaltahan tässä mennään,mutta kun nuo vehkeet (SW,coltit,galantit..) on mitä on..

Sen vuoksi juurikin (kun itse itselle tekee),vehkeet "parasta mitä perse kestää",niin ei v-ta niin paljoa.

Hyvinkin usein tarvin tuota maksimitehoa,ja välillä sekään EI RIITÄ.

Esim kun SW:n jakopään tein,eipä lähtenyt kampuran pultti pyssyllä..
Napapultit on aina nätisti lähtenyt.

Ja eipä muuten meinannut aueta sigun takapään kulmansäätöpultitkaan tuolla mopolla,niin tiukassa oli.



Eipä sillä,kyllähän tollanen "langaton" vehje pirun näppärä olisi,JOS vain sopisi tarkoituksiini (siis omiini,hintansa/käytettävyytensä puolesta).

P.S.
Kerran olen koittanut OIKEASTI TEHOKASTA 230V pulttimopoa,pultti oli ~M30,ja meinasi ranne mennä sijoiltaan,kun vääntöä olikin HIEMAN enemmän..
 
Kertokaa mikä pultti teillä AUTOSSA kestää sen 1000Nm jonka väännätte? ...veikkaan ettei monikaan.

Punainen kone on toises hallis ja toises on musta ja molemmat on ainaki 5v vanhoja jo. Merkkejä en nyt muista mut pikkukone jolla pyöränpultitki kirrataa nopeesti niin makso satasia jo. Ja mitsun pinnapultit on saatu niillä isoilla poikki! Ja rallis ne vedetään 100Nm momentil ja ovat jo isol koneel yli sen jos vetää. Tämä riittänee mulle momenteissa. Se että teil on se muutama pultti mihin tarvii enemmän niin mulla on se momenttiavain, jossa lukitus ja vartta riittää ;D

Se letkun perässä veto ei vaa nii mukavaa ole aina ku nosturia kierrät jne ...

makunsa kullaki mut näillä pärjätään ;D
 
Harri K sanoi
Kertokaa mikä pultti teillä AUTOSSA kestää sen 1000Nm jonka väännätte? ...veikkaan ettei monikaan.

Punainen kone on toises hallis ja toises on musta ja molemmat on ainaki 5v vanhoja jo. Merkkejä en nyt muista mut pikkukone jolla pyöränpultitki kirrataa nopeesti niin makso satasia jo. Ja mitsun pinnapultit on saatu niillä isoilla poikki! Ja rallis ne vedetään 100Nm momentil ja ovat jo isol koneel yli sen jos vetää. Tämä riittänee mulle momenteissa. Se että teil on se muutama pultti mihin tarvii enemmän niin mulla on se momenttiavain, jossa lukitus ja vartta riittää ;D

Se letkun perässä veto ei vaa nii mukavaa ole aina ku nosturia kierrät jne ...

makunsa kullaki mut näillä pärjätään ;D

kampiakselin pultti ;D
tuli tästä mieleen http://mitsubishi.1g.fi/kuvat/TeamRadantaus/Vanha_talli/PC022136.JPG
vaikka 3metrin jatko + "mitsu" ei vielä aiheuta 1000nm vääntö monmentia ;D
 
Sanokaas nyt mitä kelvolliset paineilmakoneet maksavat ja mistä kannattaisi ostaa? Parin kympin halpisrimpulalla ei ainakaan tee mitään muuta kuin vaihtaa renkaita. Kampiakselin pultti irtosi kyllä, mutta nokkapyörien pultit eivät sano mitään. Ei tosin sanoneet vääntövarrellakaan eli melko tiukassa ovat.
 
ast sanoi
Sanokaas nyt mitä kelvolliset paineilmakoneet maksavat ja mistä kannattaisi ostaa? Parin kympin halpisrimpulalla ei ainakaan tee mitään muuta kuin vaihtaa renkaita. Kampiakselin pultti irtosi kyllä, mutta nokkapyörien pultit eivät sano mitään. Ei tosin sanoneet vääntövarrellakaan eli melko tiukassa ovat.

joku laittanu lukkoliimaa kokeile lämmittää n. 100asteiseksi...
ainakin mulla oli tuossa gti koneessa laitettu liimalla... _oli_ kylmänä tiukassa :-\

ja vois kyllä heittä noita ideoita noista vääntimistä... mullakin on roskis kamaa toi 18,90e pulttipyssy sarja :seina
väänti hylsyn halki normilla räikällä :seina
 
Mr mmc sanoi
kampiakselin pultti ;D
tuli tästä mieleen http://mitsubishi.1g.fi/kuvat/TeamRadantaus/Vanha_talli/PC022136.JPG
vaikka 3metrin jatko + "mitsu" ei vielä aiheuta 1000nm vääntö monmentia ;D

Offtopiccina täytyy todeta että aiheuttaa helpostikkin :)
 
ast sanoi
Sanokaas nyt mitä kelvolliset paineilmakoneet maksavat ja mistä kannattaisi ostaa? Parin kympin halpisrimpulalla ei ainakaan tee mitään muuta kuin vaihtaa renkaita. Kampiakselin pultti irtosi kyllä, mutta nokkapyörien pultit eivät sano mitään. Ei tosin sanoneet vääntövarrellakaan eli melko tiukassa ovat.

No esimerkiksi wurthin tuo puoltuumanen pulttikone, joka vääntää 1060nm auki ja 850nm kiinni, ni sen saa johonkin 250 kantturoihin.
 
MakeM sanoi
Offtopiccina täytyy todeta että aiheuttaa helpostikkin :)

Ja tarkennetaan että 70-kilonen jätkä 3 metrin varren perässä aiheuttaa n. 2060 Nm:n voiman ;D Olettaen ettei edes remmo yhtään, vaan roikkuu hissukseen :)
 
Harri K sanoi
Ja akut kestää kun o laadukkaat pelit! ja tupla-akut toki ja aina vaihdos toine menee lataukseen :peukku
Sen verran pitää vielä jatkaa,että itselläni on talli/talokäytössä tuo 6317D http://www.makita.fi/fi/Tuotteet/?intProductCategoryID=58&intProductID=1436
,kahdella akulla.

Toinen koko ajan laturissa,toinen ruuvarissa kiinni.
NI-MH akut,tietäähän sen..

Jos OIKEASTI tarvii pidempään potkua,niin molemmat akut samantien loppu,ja vasta parin "syklin" jälkeen hengissä taasen (nimenomaan harrastekäytön vuoksi,kun ei joka päivä käytetä).

Se vaan on niin helppoa painaa napista kompura päälle,ja koko ajan on "täydet tehot",ei tarvi odotella akkujen latausta.
Vanhemmissa vehkeissä kun melkein JOKAINEN pultti pitää loppujen lopuksi ampua auki,niin siinä on koneelle aika paljon tehtävää.


miikka:
Muistetaanpa nyt sitten,että hönössä (kuten yleensä) miika rempoo max puolen KILON voimalla,roikkuunkaan ei kykene kun ei tiedä mistä varresta ottaa kiinni..
 
Tätä tarinaa tuli jo niin paljon, että jaoin kokonaan omaksi aiheekseen.

Mitenkäs tuo Scorpio YU-1281T pyssy? Aika hyvää kommenttia saanut muualla, vääntöä lähtee 1356 Nm, kohtuullinen ilman kulutus ja hintaa noin 170 euroa verkkokaupoissa. Vaikuttaa hinta/laatu suhteeltaan aika ylivoimaiselta enkä usko että jää yksikään pultti enää avaamatta tuolla väännöllä - tai menemättä poikki :)

http://www.scorpiotool.com/pro_05_01.htm?cid=70&pages=1&num=1#227
 
Vs: Keskustelua mutterinvääntimistä

ST sanoi
Sen verran pitää vielä jatkaa,että itselläni on talli/talokäytössä tuo 6317D http://www.makita.fi/fi/Tuotteet/?intProductCategoryID=58&intProductID=1436
,kahdella akulla.

ja tuokin on porakone vrt niihin mitä oon tottunu käyttää...kunha saan selville merkin ;D

noni..ny pätkähti mieleen! Milwaukee!
esim tuos 610Nm ja on lähes sama mut isompi on toinen kone vieläpä:

http://www.milwaukeetool.fi/int%5Cfi%5Cfi_products.nsf/vwToolsLink/07A6336B258F890FC1257688006E231D?OpenDocument&nav1=pro
 
Vs: Keskustelua mutterinvääntimistä

Harri K sanoi
ja tuokin on porakone vrt niihin mitä oon tottunu käyttää...kunha saan selville merkin ;D

noni..ny pätkähti mieleen! Milwaukee!
esim tuos 610Nm ja on lähes sama mut isompi on toinen kone vieläpä:

http://www.milwaukeetool.fi/int%5Cfi%5Cfi_products.nsf/vwToolsLink/07A6336B258F890FC1257688006E231D?OpenDocument&nav1=pro


Mikä hinta tuollaisella?

niin..ja siitä väännöstä vielä...faijan octaviassa laittoivat euromasterilla renkaat alle kun autoliike antoi uudet kesärenkaat kaupan päälle..kun tuli talvirenkaiden vaihtoaika niin vaihdettiin renkaat.

hantin takarengas olikin sitten vähän kovemmin kiinni. ei lähtenyt edes tuolla 1350Nm 1/2" koneella auki., piti ottaa käyttöön tuo 3/4" 1640Nm kone, jolla se sitten lähti hetken tappelun jälkeen irti. Ai ei tee sillä väännöllä mitään? ;D

Kyllähän se pultit ja muuterit saa helposti irti jos itse ne on kiinni laittanut ja oikeaan momenttiin. mistään muusta en mene ikinä takuuseen.
 
Vs: Keskustelua mutterinvääntimistä

Mä mitää hintoja tiiä eikä kiinnosta...mä vaan tykkään käyttää ;D
 
Vs: Keskustelua mutterinvääntimistä

simonsays sanoi
niin..ja siitä väännöstä vielä...faijan octaviassa laittoivat euromasterilla renkaat alle kun autoliike antoi uudet kesärenkaat kaupan päälle..kun tuli talvirenkaiden vaihtoaika niin vaihdettiin renkaat.

hantin takarengas olikin sitten vähän kovemmin kiinni. ei lähtenyt edes tuolla 1350Nm 1/2" koneella auki., piti ottaa käyttöön tuo 3/4" 1640Nm kone, jolla se sitten lähti hetken tappelun jälkeen irti. Ai ei tee sillä väännöllä mitään? ;D

:seina Juuri tuollaisten rasvanäppien takia olen itsekin harkinnut kunnollisen pulttimopon hankintaa. Viime remontissa oli kaikki pultit vedetty niin kireään, ettei ollut omalla mitään toivoa ja piti parin metrin vivulla aukoa pultteja. Onko se renkaanvaihto jotain idioottien hommaa kun ne pultit vedetään niin tiukkaan! Miten siinä sitten tienpäällä vaihdat kumia jos jotain sattuu. Prkl ja ammattimies piti olla.

Mulla on nyt kaks jotain halpismopoa joista kovempi vääntää reilut 600nm ja se ei riitä mihinkään. Kohta on kolme, joista yksi saa sitten vääntää jo yli tuhatta.
 
Vs: Keskustelua mutterinvääntimistä

Töissä on käytössä noita Milwaukeen akkuporakoneita,ihan toimivia laitteita.
Samaa konetta myidään myös aeg.merkkisenä,sekä joskus on tainnut olla myös atlascopcona.
Silloin kun etsin pulttipyssyä,kävin katsomassa myös atlas copcon pyssyä,mutta tyyppikilvessä luki made in taiwan :eek: ,niin pistin takaisin hyllyyn.
 
Vs: Keskustelua mutterinvääntimistä

Tunari-82 sanoi
tyyppikilvessä luki made in taiwan :eek: ,niin pistin takaisin hyllyyn.


99% noista laitteista valmistetaan taiwanissa, vaikka jossain lukisikin made in japan.

esim 18v hitachin akkuporassa lukee hienosti hitachi japan, mutta valmistettu taiwanissa, ja hyvin toimii.
Sama on meidän pulttikoneet. ammattikäytössä todettu erittäin toimiviksi, ja reilusti lukee jotta made in taiwan. jotkut myy samannäköisiä halpislaitteita missä taasen lukee made in japan, tai mainostetaan valmistetun japanissa.
 
Vs: Keskustelua mutterinvääntimistä

Mä ostin just pneutrendin pulttipyssyn missä ainaki luvattiin 1220nm aukaisutehot.
Pitää sit kertoo lähtikö legnumin jakopää auki, ku saan sen tulitestiin.
 
Vs: Keskustelua mutterinvääntimistä

Mr mmc sanoi
joku laittanu lukkoliimaa kokeile lämmittää n. 100asteiseksi...
ainakin mulla oli tuossa gti koneessa laitettu liimalla... _oli_ kylmänä tiukassa :-\

Ei ollut liimaa, mutta tuskin oli koskaan ollut aukikaan eli 12 vuotta tekee kyllä tehtävänsä. Öljysin tuon halpismallin paremmin niin jaksoi potkaista pultit auki.
 
Vs: Keskustelua mutterinvääntimistä

Töihin kun tulee näitä hommattua niin IR:n koneita on kaikki. Yhtäkään ei ole mennyt rikki mikä on aika hyvin kun pajalla on 70 ukkoa töissä

http://www.ingersollrandproducts.com/IS/Product.aspx-eu_en-33763

Ton kun ostaa niin ei mene rahat turhuuksiin, on kyllä mainio peli :peukku
 
Vs: Keskustelua mutterinvääntimistä

Tuiisa sanoi
:seina Juuri tuollaisten rasvanäppien takia olen itsekin harkinnut kunnollisen pulttimopon hankintaa. Viime remontissa oli kaikki pultit vedetty niin kireään, ettei ollut omalla mitään toivoa ja piti parin metrin vivulla aukoa pultteja. Onko se renkaanvaihto jotain idioottien hommaa kun ne pultit vedetään niin tiukkaan! Miten siinä sitten tienpäällä vaihdat kumia jos jotain sattuu. Prkl ja ammattimies piti olla.

Mulla on nyt kaks jotain halpismopoa joista kovempi vääntää reilut 600nm ja se ei riitä mihinkään. Kohta on kolme, joista yksi saa sitten vääntää jo yli tuhatta.

Tästä tulikin mieleen,ihan aihetta sivuten,että muutama päivä sitten meillä töissä oli asiakkaalta tullut vaihtoauto,jossa oli hienosti vaihdettu talvikiekot alle "ihan itte". Pyörimis-suunnat renkaissa väärinpäin ja lisäbonuksena mutteritkin olivat väärinpäin! Siis mitä vittua,eikö jo terve maalaisjärkikin sano että se mutterin kartio tulee vannetta päin? Että kyllä sitä monenlaista renkaan vaihtajaa on olemassa näköjään. ;D
 
Vs: Keskustelua mutterinvääntimistä

Harri K sanoi
Kertokaa mikä pultti teillä AUTOSSA kestää sen 1000Nm jonka väännätte? ...veikkaan ettei monikaan.

Punainen kone on toises hallis ja toises on musta ja molemmat on ainaki 5v vanhoja jo. Merkkejä en nyt muista mut pikkukone jolla pyöränpultitki kirrataa nopeesti niin makso satasia jo. Ja mitsun pinnapultit on saatu niillä isoilla poikki! Ja rallis ne vedetään 100Nm momentil ja ovat jo isol koneel yli sen jos vetää. Tämä riittänee mulle momenteissa. Se että teil on se muutama pultti mihin tarvii enemmän niin mulla on se momenttiavain, jossa lukitus ja vartta riittää ;D

Se letkun perässä veto ei vaa nii mukavaa ole aina ku nosturia kierrät jne ...

makunsa kullaki mut näillä pärjätään ;D
pitää olla kummallakin puolella nosturii omat paineilma letkut ;) meillä töissä on montun kummallakin puolella letkut. ilmamopol pärjää oikein hyvin,jos jotkin pultit tiukassa ni ne saa poikki mopolla ku mopolla jos haluu,jos ehjänä haluu ni lämpöö ja ruosteenirrotusainetta :p niillä pärjää jo hyvin
 
Vs: Keskustelua mutterinvääntimistä

Pojat pojat, avaimella pidetään kiinni, ja kädellä väännetään ;D

Kunnon kompura ja pulttipyssy, niin on mukavaa, väliäkö sillä vaikka joku letku pyörii jaloissa. Ja kunnon kompuraan sitten voi ostaa muitakin paineilma toimisia vehkeitä.


Ite ainakin suosin paineilmaa siitä syystä että mulla on tallissa yhtä kylmä kuin pihallakin :-[ Joten siellä ei kauvaa akkukoneitten akut kestä, ja sisälle en niitä rupea kantamaan.

Toissä meillä ei muita vehkeitä olekkaan kuin paineilma vääntimiä, akkukoneet on pieniä porauksia varten ;D
 
Vs: Keskustelua mutterinvääntimistä

Ostin Motonetin Pneutrend merkkisenä kauppaaman pyssyn, ainakin ulkoisesti sama peli kuin tuo aikaisemmin mainitsemani Scorpio. Hieman halvempi vaan ja sai muutaman aluvannehylsyn mukaan. Mukavan kevyt komposiittirakenteisena kyllä, käyttökokemusta ei vielä ole.

Tuotenumero on 75-1227 ja hintaa 149 euroa. Luvataan 1220 Nm.
 
Vs: Keskustelua mutterinvääntimistä

ast sanoi
Ostin Motonetin Pneutrend merkkisenä kauppaaman pyssyn, ainakin ulkoisesti sama peli kuin tuo aikaisemmin mainitsemani Scorpio. Hieman halvempi vaan ja sai muutaman aluvannehylsyn mukaan. Mukavan kevyt komposiittirakenteisena kyllä, käyttökokemusta ei vielä ole.

Tuotenumero on 75-1227 ja hintaa 149 euroa. Luvataan 1220 Nm.

Mitäs sille luvataan iliman kulutukseksi ??

Tiedä vaikka investoisi itekkin tuommosen jos ei ole iso kulutus
 
Vs: Keskustelua mutterinvääntimistä

piti nostaa tämä vanha aihe esiin kun löysin viimeinkin yhden videon asiaan liittyen.

Ei HarriK turhaan milwaukeeta kehunut... http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=28787&c=11


;) ;) ;)
 
Vs: Keskustelua mutterinvääntimistä

simonsays sanoi
piti nostaa tämä vanha aihe esiin kun löysin viimeinkin yhden videon asiaan liittyen.

Ei HarriK turhaan milwaukeeta kehunut... http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=28787&c=11


;) ;) ;)

:peukku

eiks toi ollu tääl jo :D
 
Takaisin
Ylös Bottom