T
tuomittu
Guest
<------ 310tkm ja jotain pientä päälle :driver
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
Bencher sanoiTossa -99 galantissa pyörähti just ku tulin kotiin 180 000km.
eki75 sanoiNiinhän siinä saattaa käydä.. nämä kun kestää isältä pojalle... :driver Eli edelleen virallisesti ensimmäisen omistajan nimissä..
-Eki
ps. tiedot tossa vasemmalla.. eukku
Tuukka sanoiPiti alkaa lukemaan alusta koko topicia kun alkoi näyttämään että olen aika vahvoilla mutta löytyi sieltä kuitenki enemmän ajettu. Mun Pajerolla ei ole ajettu kuin vasta 500000km (tosin mun ´58 Cadillacilla on ajettu varmaan 1000000 mailia)
eki75 sanoiPajehan on vasta sisäänajettu.. mutta kiinni saat kokoajan, ku vanhus on jo eläkkeellä...
-Eki
Tuukka sanoiJoo, perässä tullaan 2500km kuukausivauhtia ;D ;D On tuota työajoa pikkusen.....
eki75 sanoiNo sitten on hyvä että tuo on eläkkeellä.. nyt on tullu vuoden sisällä autoon n. 45tkm ja prätkän kilsat sitte päälle.. :driver
-Eki
ps. sulla on 88 kuukautta jäljellä... :nykii eukku
eki75 sanoiNo sitten on hyvä että tuo on eläkkeellä.. nyt on tullu vuoden sisällä autoon n. 45tkm ja prätkän kilsat sitte päälle.. :driver
-Eki
ps. sulla on 88 kuukautta jäljellä... :nykii eukku
lancer evo-r sanoiEilen pyörähti Lancerin mittariin 240tkm.
wiketys sanoiNyt mitsussa on mittarissa 3975887km ja lisää tulee ilosesti ohimennen eukku
:nykii oho oonpas paljon muka ajanu ;D ;D Kirjoitus virhe pirulainen, 397587km piti sanomani ;D ;Dwiketys sanoiNyt mitsussa on mittarissa 3975887km ja lisää tulee ilosesti ohimennen eukku
Nuhapumppu sanoiUuden auton mittarista löytyy karvan yli 260tkm,mutta lisää tulee ku onhan tolla niin kiva :driver
Toksia,kuvia tulee kunha saan kameran takaisin.nostokurki sanoionnea sigmaattisen johdosta! eukku pistähän kuvia kehiin!
Viime viikolla pajeron mittariin tuli 510000km :driverTuukka sanoiTänään se 500000 pyörähti täyteen :driver