Kirkkaat sivuvilkut?

E

Evolancerman

Guest
Mistä löytyy kirkkaita sivuvilkkuja -94 vuoden Lanceriin täältä Tampereen alueelta?
 
CB lankkuun käy EA galantin kirkkaat sivuvilkut joita myös L200 mallissa käytetty. Eli merkkiliikkeestä.

Löytyy muuten haulla BTW. On senverran kovasti käsitelty aihe.
 
Jos tonne Stockmann autoon soitan niin tarvinko mitään muuta tietoa kuin EA galantin vai onko olemassa mitään lisäinfoa joka olisi tarpeellista? Kohta on Suomen ainoa Cyber bodykit paikoillaan...
 
-02 mallissa on ainenkin jo kirkkaa niin kysy niitä ja nimenomaan kirkkaita. ensimmäisissä kun on samat mitkä CB lankussakin.
 
Ite menin hakeen ja sanoin vaan, että uudenmallisen L200:sen lokasuojavilkut. Ei edes kannata mainita, että ois lanceriin tulossa tai muuten saattaa ruveta myyjä jotain mussuttaan sopivuuksista jne. *kop kop* :seina
 
jotain tosi vanhaa juttua mutta pätee juurikin lanceriin

http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=1261.50

osanumero: MR574781
A-hinta 16,96
 
Heartbreaked sanoi
Mistä löytyis kirkkaat vilkut C5 Colttiin ??

Lähimmästä merkkiliikkeestä etukulmavilkut. On muuten vanhin FAQ aihe.

Sivuihin nyt voi helposti soveltaa mitkä vaan missä hyväksyntä.
 
Nuita EA galantin/ lancerin /l200 vilkkuja saa myös tyylikkään tummina Suomesta. Omaan tummaan galluun sopii kuin nyrkki silmään....Valmistaja IN pro --> www.google.com

ps. ovat e-hyväksytyt, todistukset tulee mukana.
 
golf IV:n sivuvilkut sopii aika hyvin mitsun lokareihin. Siihen upotukseeki ne menee ihan kivasti, ni ei pullota alkuperäisten lailla turhan ulkona. Ja varmasti löytyy monen värisinä, toisin ku lancerin omia. Ainoastaa polttimon kiinnitykselle täytyy keksii jotain. Ite laitoin mitsun oman polttimon kannan liimamassalla volkkarin vilkkuu kiinni ja porasin ulkopuolelle pienen reijän ni ei ees hikoile. Ku sinne pääs aluks jostain kosteutta sisää.
 
Paikallises tuning puodissa maksoin muistaakseni reilut 20 euroo pari. Tuli muuten mielee, että AD:llä on niitä e-hyväksyttyjä led sivuvilkkuja. Mittailin joskus, että niistäki se toinen koko olis sopiva lancerii. Muistaakseni se matalampi ja leveempi. Tais maksaaki vaa 16 euroo pari, (tai sitte ei) :) Mut niitä en oo siis kokeillu.
 
Vs: Kirkkaat sivuvilkut?

kellään tietoa mistä sais galant vm.-90 kirkkaat sivuvilkut?
 
Vs: Kirkkaat sivuvilkut?

Toma-- sanoi
kellään tietoa mistä sais galant vm.-90 kirkkaat sivuvilkut?

Joko itse tekemällä, tai jonkun muun merkin vilkuista (esim. VW Golf) vanhoihin paikkoihin sovittelemalla.
 
Vs: Kirkkaat sivuvilkut?

eiks motonetistä saa?! ainaki 92 galanttiin kattelin ja olin menossa huomena hakee.. mutta jos oon katsonut väärin niin *pettymys*.. mutta näkyyhän niitä galanteissa olevan, eri asia tietty meneekö 90 ja 92 vilkut päikseen.. jos nyt puhutaan edes kulmavilkuista eikä lokarissa kii olevasta.. siihen nyt saa minkä auton vilkun vaan laitettuu pikkuhomalla :-X
 
Vs: Kirkkaat sivuvilkut?

caleb sanoi
eiks motonetistä saa?! ainaki 92 galanttiin kattelin ja olin menossa huomena hakee.. mutta jos oon katsonut väärin niin *pettymys*.. mutta näkyyhän niitä galanteissa olevan, eri asia tietty meneekö 90 ja 92 vilkut päikseen.. jos nyt puhutaan edes kulmavilkuista eikä lokarissa kii olevasta.. siihen nyt saa minkä auton vilkun vaan laitettuu pikkuhomalla :-X

Sivuvilkku on sivuvilkku. Se mikä on lokarissa kiinni ;D Eikös se ole juuri kulmavilkku oikealta nimeltään mitä sä oot menossa ostamaan ;)
 
Vs: Kirkkaat sivuvilkut?

juu toki mutta kuulen usein sanottavan sivuvilkuksi kulmavilkkua niin tuli taas vähä ite sekoiltua :peukku
 
Takaisin
Ylös Bottom