Korjauskysymyksiä L-200 4wd

Joonas55

New Member
Liittynyt
27 Elokuu 2008
L200 alkanut taas vuotamaan ohjaussimpukka sieltä alhaalta stefasta. Onko tuohon jotain väliaikaista ainetta (Plastic Padding tai joku muu) jota voisi tonne säiliöön kaataa? Voiko tuonne laittaa jotain vahvempaa öljyä kun ite sinne laitoin vaihdon yhteydessä jotain automaatti öljyä (punaista). Kaikki neuvot olisivat tervetulleita.

Myöskin takarenkaan navasta tulee öljyä siitä pienestä reiästä aina silloin tällöin. Eli onko siellä jokin stefa? Onko paha homma vaihtaa?
 
Vs: Korjauskysymyksiä L-200 4wd

Kylläpä automaatti-öljy on oikeaa ainetta sinne tehostajaan ja sitä suositellaan.. en tiiä, et miten käy jos meet jostain muuta sinne kaatamaan. omista kokemuksista voin sanoa, että simpukka pöydälle ja tiiviste uusiksi sinne alapäähän. On jotkut vaihtanu pelkästään sitä huoparengastakin sinne alas joka estää lian joutumista varsinaiseen tiivisteeseen, mutta en tiedä kannattaako, kun varsinainen tiiviste on kuites viallinen jos vuotaa..

takanavasta vuotava öljy on helppo korjata. rengas pois, jarrut pois, akseli pois, vaihtaa siihen akseliputken päähän stefan ja takasi koko paketti kasaan. akselissa on myös siinä laakerin takana stefa, mutta todennäköisesti ei vaihdu laakeri ehjänä.
 
Vs: Korjauskysymyksiä L-200 4wd

Eiks kannata myös tarkistaa se perän huohotinputki, ettei ole tukossa ja siksi mennyt myös steffa.? Saako sen huohotin putken irti vai suhauttaako sinne vähän paineella?
 
Vs: Korjauskysymyksiä L-200 4wd

Varmaankin riittää kun ottaa putken irti siitä runkopalkista missä se on kiinni ja kiinnittää uudelleen jollain toisella tapaa. Itsellä on ko. liitos umpi ruosteessa, mutta putki oli kyllä auki.
 
Vs: Korjauskysymyksiä L-200 4wd

Mulla oli siinä joku ihme naula laitettu läpi putkesta ja sinne reikään. Siis pieni naula. Ilmeisesti pitää sitä putpea vaan paikoillaan. Ainakin putki oli auki kun paineella suhautin.
 
Takaisin
Ylös Bottom