Lämpövastuksia autoon

L

lexgti

Guest
elikkäs kertokaan mistä saisi noita vastuksia autoon kun pitäis laittaa etuoviin lukkojen kohdalle ja tietysti peileihin ???
 
Vs: Lämpövastuksia autoon

Vähän ohi aiheen mutta lukkojen sulattaminen vastuksella tai muutenkin on ongelman kiertämistä, eikä itse ongelman korjaaminen ole ainakaan yhtään isompi homma kuin vastuksen tunkeminen lukon alueelle. Kunnon puhdistus, herkistys ja öljyä perään niin lukon kuin lukon pitäisi aueta vaikka millä kelillä.

Ja itse aiheeseen, en tiedä onko juuri autoihin valmiita ratkaisuja, mutta ainakin mp/atv/kelkka-tarvike/varusteliikkeet myyvät 12v vastuksia erinäisiin tarkoituksiin, josko niistä joku sopisi sinun tarkoitukseen? (Esim kahvalämmittimiä, peukalolämmittimiä jne.)
 
Vs: Lämpövastuksia autoon

elektroniikka kaupasta massavastuksia ja ne kiinni sialla niin riittää... mutta milläs sitte ajastat sen lukkojen sulatuksen?
 
Vs: Lämpövastuksia autoon

Jahvetti sanoi
elektroniikka kaupasta massavastuksia ja ne kiinni sialla niin riittää... mutta milläs sitte ajastat sen lukkojen sulatuksen?
Kytkin ovenkahvaan,kun kahvaa pitää auki vastus lämpeää,niin ne muissakin autoissa toimii 8)
 
Vs: Lämpövastuksia autoon

alfadatsun sanoi
Kytkin ovenkahvaan,kun kahvaa pitää auki vastus lämpeää,niin ne muissakin autoissa toimii 8)

Ellei kahva napsahda poikki kun on jäässä :D
 
Vs: Lämpövastuksia autoon

dani sanoi
Vähän ohi aiheen mutta lukkojen sulattaminen vastuksella tai muutenkin on ongelman kiertämistä, eikä itse ongelman korjaaminen ole ainakaan yhtään isompi homma kuin vastuksen tunkeminen lukon alueelle.
..tai hankkii keskuslukon ohjauksen/hälyttimen,niin ei tarvitse koko lukkopesää ronkkia.

Ja peilejä joissa on ohjaus+lämmitys saa jo sen verran halvalla käytettynä että kannattaako sekään rakentelu.?
 
Vs: Lämpövastuksia autoon

ontää ihmeellistä kun porukka ei korjaa vikaa vaan kiertää sen... heh
 
Vs: Lämpövastuksia autoon

Kirjoittanut: janialho
Lainaus
ontää ihmeellistä kun porukka ei korjaa vikaa vaan kiertää sen... heh


niin ja meillä on sentään mielikuvitus ja uskalletaan se jopa tuoda julki! :peukku
 
Takaisin
Ylös Bottom