Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
tiitus sanoiNii mäkin muistelisin et nelivetoises ei olis...
Ja nosselta se on vaihdettu muutama vuosi sitten.
MVa~1 sanoiOnko -90 laalaassa tosiaan kannatinlaakeri kartaanissa?? -89 ei nimittäin ole.
tiitus sanoiMä kyl haluaisin nähdä kuvan, mihin väliin sinne se tukilaakeri on laitettu. :
Ei se kovin paha ole itekään vaihtaa, kunhan auton saa kunnolla ylös.
Takatuuppariin sitä osaa ei saa ku timanttitiskiltä. :-\
samitsu sanoiJos/kun varsinainen laakeri on ehjä ja vain kumi huono,aion kokeilla siihen yhteen autoon korjata tuon ihan sikaflex-täytöllä,onko
kellään kokemuksia miten hyvin toimii tuollaisella kohdassa...? Ja edelleen onko ne teidän autot K34T-mallisia vai mitä...?
Jeps, juuri tuota tietoa kaipasin, elikkäs haarukkaa ei saa mitenkään irti ilman ristinivelen irroittamista. Kiitoksia.ast sanoiSikaflex ei toimi. Kumista tulee liian jäykkä ja tärinät siirtyvät auton runkoon vaikka kardaani olisi tasapainotettu. Tehty, kokeiltu ja todettu ettei toimi ainakaan Galantissa.
Tuollaisen tukilaakerin vaihto ei ole kovin hankala homma. Kardaani irti, ristinivelen lukitukset pois, nivelen kupit lyödään irti ulospäin (tai puristetaan ensin liikkeelle ruuvipenkissä) ja kuppien poiston jälkeen nivel lähtee irti. Sitten haarukan iso pultti irti, haarukka pois ja laakeri pois. Osien asento täytyy pitää samana eli merkkaa kaikki liitokset ennen irroitusta. Ristinivelet kannattaa vaihtaa samalla, jos varaosakirjat eivät tunne suoraan niin suurella todennäköisyydellä mittojen mukaan löytyy sopiva jostain autosta.
MVa~1 sanoiOnko -90 laalaassa tosiaan kannatinlaakeri kartaanissa?? -89 ei nimittäin ole.
MVa~1 sanoiHö.. tänään kurkkasin yhen -89:n alle. Ja siellä tosiaan oli laakeri.. onko noita tosiaan tehty laakerilla ja ilman, vai oonko kattonu vain väärin siittä siskon miehen autosta? Olen edelleenkin 95% varma että siinä ei ole kannatinlaakeria.. ???
mL200 sanoijuu ite otin selvää laakerin+kumin hinnasta... mitsun liikkeessä yli 100€ (en muista tarkkaa € määrää), motonetiss olis n. 60€ koko systeemi kans myynnissä... kestääköhän se miten pitkään...?
Kahj0 sanoiItellä -91 Galant 4x4 dynamic. Leimalle matkalla kuukauden päästä ja kardaanin kannatinlaakerit riekaleina.. Ei tunnu ajossa juuri mitenkään, ei kolise, ravista tai heilu vaikka kuin monottas kaasua. Uudet ois saatava jokatapauksessa enkä ole meinannut löytää mistään..?
Vinkkejä kauppoihin mistä näitä löytyisi? Motonetit koluttu, hessumobiilit, veho.. Onko orkkisosien tilaaminen seuraava vaihtoehto? Suolasen hintasii ne vaan on, tosin köyhälle kaikki on kallista