- Liittynyt
- 7 Tammikuu 2003
Tässä tosiaankin TMO logi 80-120 vedosta ja haamunakusta ei kannata välittää mutta mutta tulimme irkissä siihen tulokseen että lambda ois sökö (Johan tuo orkkislambda on 115tkm mukana pyörinyt), ei meinaan nouse missää vaiheessa yli 0.7v.. lisäksi lambdan päästä johdot heiluvat. Auto kuitenkin meni kirkkaasti päästöistä läpi. (mitä nyt kierroksilla oli arvot koholla hiukan, mut rajojen sisällä). Auto kiihtyy alakierroksilla hyvin mutta tuntuu puutuvan hiukan kun vauhti kasvaa, esim 80-120 vetoon menee aikaa 5.7s (nelosvaihteella) kun sen pitäisi olla jotain 4s luokkaa ellei vähemmänkin(?)
Ja ilmeisesti lambda kuluu juuri nuin?, eli se alkaa näyttämään kokoajan vähemmän? Selkeäähän ilmeisesti on että auto ei oikeasti pysyisi kasassa millään jos lambda näyttäisi oikein (0.7v täysvedossa)
Jos tuohon laittaa 4 johtosen lambdan kun siinä 2 johtoinen nyt on (sininen signaali, valkoinen maa?), niin varmaan ne 2 lämmitysjohtoa voi vetää suoraan johonkin virtaan?, lyödäänkö ne jatkuvaan +12v vai jonkun herätteen taakse? :nykii (Arvelin jälkimmäistä)
Kuvassa eka on engine speed
Fuel trim high
Knock Sum
O2 sensor (lambaada)
Throttle Position
Timing Advance
Ja ilmeisesti lambda kuluu juuri nuin?, eli se alkaa näyttämään kokoajan vähemmän? Selkeäähän ilmeisesti on että auto ei oikeasti pysyisi kasassa millään jos lambda näyttäisi oikein (0.7v täysvedossa)
Jos tuohon laittaa 4 johtosen lambdan kun siinä 2 johtoinen nyt on (sininen signaali, valkoinen maa?), niin varmaan ne 2 lämmitysjohtoa voi vetää suoraan johonkin virtaan?, lyödäänkö ne jatkuvaan +12v vai jonkun herätteen taakse? :nykii (Arvelin jälkimmäistä)
Kuvassa eka on engine speed
Fuel trim high
Knock Sum
O2 sensor (lambaada)
Throttle Position
Timing Advance