Sgiggu
New Member
- Liittynyt
- 9 Lokakuu 2007
- Sijainti
- Päijät-Häme
Heips!
Osaisikohan täällä joku auttaa, koska nyt rupeaa olemaan niin mystistä tämä auton "korjaus" näin naisihmiselle parkkipaikkaolosuhteissa, että ei enää aivot yksinkertaisesti riitä. :seina
Osia on vaihdettu, eikä mikään enää tunnu auttavan. Onko siis Lancerini taru jo lopussa näin 16 vuoden jälkeen?
Käytin Lancerini (vm. -91, 1,5i 12v) Vemixillä tutkittavana (koodinluvussa tai jotain), koska se ei joka kerta käynnistynyt ja jos käynnistyi, niin ei enää toista kertaa peräjälkeen suostunut starttaamaan. Käynnistyessään sillä pystyi ajamaan, mutta esim valoihin pysähdyttäessä se kävi todella matalilla kierroksilla. Vemixillä sanoivat, että puola on sökö. No, puola vaihdettiin, eikä se edelleenkään toimi. On myös vaihdettu tulpat, virranjakajan kansi ja pyörijä, mutta ei havaittavissa mitään suurempaa edistystä. Ajamalla vein sen Vemixille, mutta pois hakiessa se kyllä käynnistyi, mutta sitten hyytyi 3 kilometrin jälkeen. Se vaan sammui. Juu, ja ennen kuin joku kysyy, niin bensaa on kyllä tankissa. ;D
Mistä ihmeestä voin tietää mahtaako siitä olla ecu pimeänä? (Ja missä se asuu, siis se ecu?)
Tulpalle ei tule kipinää aina. Bensapumppu toimii, bensaa siis tulee letkusta jos sen ottaa irti.
Kaikkea tähdellistä ja asiaan kuuluvaa tuskin osaan juuri nyt, ilman kysymistä kertoa, mutta tässä edes jotain... Syy miksi tarvitaan apua on se, ettei ole varaa eikä halua maksaa liikkeelle 720euroa tuosta vanhan raadon korjuusta. Eikä sillä mitään rahallista arvoa ole, mutta kaverille joka juuri sai kortin se olisi enemmän kuin nappipeli ensiautoksi.
Löytyykö tästä suomen maasta sellaista ihmistä joka osaisi sanoa asiaan jotain älykästä, vai onko uskoni miessukupolveen jo mennyt täysin?
Osaisikohan täällä joku auttaa, koska nyt rupeaa olemaan niin mystistä tämä auton "korjaus" näin naisihmiselle parkkipaikkaolosuhteissa, että ei enää aivot yksinkertaisesti riitä. :seina
Osia on vaihdettu, eikä mikään enää tunnu auttavan. Onko siis Lancerini taru jo lopussa näin 16 vuoden jälkeen?
Käytin Lancerini (vm. -91, 1,5i 12v) Vemixillä tutkittavana (koodinluvussa tai jotain), koska se ei joka kerta käynnistynyt ja jos käynnistyi, niin ei enää toista kertaa peräjälkeen suostunut starttaamaan. Käynnistyessään sillä pystyi ajamaan, mutta esim valoihin pysähdyttäessä se kävi todella matalilla kierroksilla. Vemixillä sanoivat, että puola on sökö. No, puola vaihdettiin, eikä se edelleenkään toimi. On myös vaihdettu tulpat, virranjakajan kansi ja pyörijä, mutta ei havaittavissa mitään suurempaa edistystä. Ajamalla vein sen Vemixille, mutta pois hakiessa se kyllä käynnistyi, mutta sitten hyytyi 3 kilometrin jälkeen. Se vaan sammui. Juu, ja ennen kuin joku kysyy, niin bensaa on kyllä tankissa. ;D
Mistä ihmeestä voin tietää mahtaako siitä olla ecu pimeänä? (Ja missä se asuu, siis se ecu?)
Tulpalle ei tule kipinää aina. Bensapumppu toimii, bensaa siis tulee letkusta jos sen ottaa irti.
Kaikkea tähdellistä ja asiaan kuuluvaa tuskin osaan juuri nyt, ilman kysymistä kertoa, mutta tässä edes jotain... Syy miksi tarvitaan apua on se, ettei ole varaa eikä halua maksaa liikkeelle 720euroa tuosta vanhan raadon korjuusta. Eikä sillä mitään rahallista arvoa ole, mutta kaverille joka juuri sai kortin se olisi enemmän kuin nappipeli ensiautoksi.
Löytyykö tästä suomen maasta sellaista ihmistä joka osaisi sanoa asiaan jotain älykästä, vai onko uskoni miessukupolveen jo mennyt täysin?