Lancer 90 keskuslukitus onkelma

H

hank

Guest
Ostin tommosen 90:sen lancer GLXi-12V ja huomasin semmosen että keskuslukitus toimii välillä ja välillä ei !
Ostettaessa se ei pelittäny, sitten yhtäkkiä lähti pariks päiväks toimii ja nyt taas sama juttu alusta...

Eli vinkkejä / kokemusta otetaan vastaan.
Kysessä sähkövika(kontakti häikkä) tai jotain muuta ?

Mistä kannatta ruveta vikaa etsimään ?
 
Ei oo kokemusta mutta kannattaa tarkistaa johot että ottaa kosketusta, entä olisiko mahdollisesti pakkasella merkitystä?
 
Jees näin oli tarkoitus.. Mutta jos joku vois avittaa näissä kaapeleissa, kun ei oo mitään hajuu mitkä liittyy keskuslukkoon ?

Kiitos jo etukäteen !
 
mulla oli omassa lancerissa sellanen vika et johdot oli rispaantuneet irti korin ja vas.etu oven välistä.
eli se kumi tutti josta johdot menee oven sisään... ;D
tarkasta tämä! ;D
 
Löysin sulakerasian vasemmalta puolelta piuha nipun johon tulee jonkinmoinen "rele" kiinni. Otin releen irti, putsasin liittimet ja AVOT johan rupes pelittää !! :)
 
ralli art sanoi
mulla oli omassa lancerissa sellanen vika et johdot oli rispaantuneet irti korin ja vas.etu oven välistä.
eli se kumi tutti josta johdot menee oven sisään... ;D
tarkasta tämä! ;D

Galantissa sama ongelma :) Tänään korjaan sen kun vain tuo päivä valkenisi ja sinne näkisi jtn ;D
 
Haluuako joku valaista minua pientä! Minulla on vm90 1.5 12valve GLXi lanceri, miksi tässä kulkimessa ei ole keskuslukitusta? Tuliko se vuoden 90 malleihin loppuvuodesta vai????
 
jaku sanoi
Haluuako joku valaista minua pientä! Minulla on vm90 1.5 12valve GLXi lanceri, miksi tässä kulkimessa ei ole keskuslukitusta? Tuliko se vuoden 90 malleihin loppuvuodesta vai????

Tätä mallia GLXI varustelulla oli semmoisia joissa oli Ohjaustehostin muttei keskuslukitusta, ja toisinpäin eli löytyi keskuslukitus muttei ohjaustehostinta ;D Sulla sit lienee juuri tämä malli jossa on ot muttei keskuslukkoa. :peukku
 
Itseasiassa joo mulla löytyy "ohjustehostin" :p eli se on sitten siitä kiinni, miksi eivät voineet tehdä GLXi:jossa on molemmat :-*
 
jaku sanoi
Itseasiassa joo mulla löytyy "ohjustehostin" :p eli se on sitten siitä kiinni, miksi eivät voineet tehdä GLXi:jossa on molemmat :-*

GLXI "EXE" mallista löytyy keskuslukkokin ;D
 
tässä lisää ihmettelyn aihetta:mun 91 gli ssä on sekä tehostin että keskuslukko ;D karvahattumalli mutta kyseiset vermeet halutessa varmasti saanut mihin malliin vain.
 
Takaisin
Ylös Bottom