Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
..ja sehän on pääasia!Febiz sanoiIte tykkään, et se on hyvä noin.![]()
Febiz sanoiTakaovesta on aika lyhyt matka loksun reunaa, ni ei sitä peltiä voi kovin paljo pullistaa. Jos haluu enemmän, ni täytyy jatkaa levikettä ovee.
Jaa-a :Axu sanoiMeinaatko etuvaloja vaihtaa?
Febiz sanoiJaa-a :![]()
;D
Ostin vaijerin merkkiliikkeestä ja makso törkeesti, eli 50 €.Se olis ollu hankala vaihtaa kabiinin puolelta, jos kojelauta ois ollu paikoillaa. Sulla se varmaa on, ni kannattaa haeskella läpivientiä sivusuunnassa sielt mittariston oikeesta laidasta. Suunnillee suoraa sen kolikkotelineen takaa. Konehuoneen puoli on helppo löytää, ku ottaa imuilmaputken pois.AntiDrizztus sanoiPaljonkos maksoi nopeusmittarin vaijeri, mistä ostit ja oliko vaikea vaihtaa?. Itsellä alkaa kans vaijeri vetää viimeisiään. Onko toi raitisilmasuodatin tossa missä kohtaa?
Territorial_ sanoiEhkäjohonkin kirkkaampaan
Febiz sanoiOstin vaijerin merkkiliikkeestä ja makso törkeesti, eli 50 €.Se olis ollu hankala vaihtaa kabiinin puolelta, jos kojelauta ois ollu paikoillaa. Sulla se varmaa on, ni kannattaa haeskella läpivientiä sivusuunnassa sielt mittariston oikeesta laidasta. Suunnillee suoraa sen kolikkotelineen takaa. Konehuoneen puoli on helppo löytää, ku ottaa imuilmaputken pois.
Raitisilmasuodatin on hanskalokeron takana lähellä keskikonsolia ja sen löytäminen oli tarvikkeena yllättäen tosi hankalaa. 3 vuotta sitte löyty suoraa hyllystä, mut nyt maahantuojalle ei jääny enää yhtää kappaletta ja toiki löyty Fas:n vanhan kuvaston ja mittojen perusteella. Nyt mul on olemas osanumero, joka helpottaa kummasti etsimistä. Voin antaa sen, jos tarvit. Vaikuttaa siltä, et Osaset on oikeestaa ainut ketju, minkä kautta sen voi löytää.
Olishan sen voinu merkkiliikkestäki saada, mut mä nyt kaivoin väkisin tarvikkeen, ku kerran alotin haeskelun. Se makso jonku 18 €.
![]()
Mäki oon aika monta vuotta miettiny mitä noille lampuille vois tehä ja nyt löyty onnneks tommoset.Jani T sanoiOn se komee ku mikä!!
Noi etuvalot kiinnostais muakin, vaanku Lancerin valot ei käy Coltiaiseen, eikä yllättäen Coltiin löydy moisia mistään
Noi uudet vanteet ei kyllä sovi sit yhtään, mun mielestä mun coltin vanteet sopis paremmin tohon lookkiin ja voisin harkita vaihtavani sun kanssa noi päikseen ???![]()
Oikeesti noi sopii kyllä ihan h*lvetin hyvin tohon, pitäs vaan omaanki saada halvalla jotkut tummat/mustateukku
Febiz sanoiOon muuten tosi tyytyväinen noihin uusii renkaisiiki. Pitoa löytyy tosi kivasti, eikä ne oo viel kulunu ees ihan loppuu.![]()
400 metrillä aika 16, :-X :-X :-X sek.KaeVuRi sanoiNo, mimmones aika ja nopeus tuli? ;D
Se löytyy tuolta stooristaki, mut ne on yokohama parada spec. 2 ja koko on 215/35/18MetanolMan sanoiKehtaatko kertoo että mitkä kumekset sul o ja minkä kokoset?
lancer evo-r sanoiOn tyylikkään näkönen kokonaisuus. Ekaa kertaa omasta mielestä noi takavalot sopii hyvin!eukku