Vs: Legnumiin voimaa?
539 on muistaakseni samaa tavaraa kuin 7202, toinen on vaan speciaalisti Mitsulle nimetty ja toinen listakamaa.
Mutta ei se säätö nyt ihan niin yksinkertaisesti mene että kartasta vaan AFR 12 kohdalle täyskaasulla. Kartta ei nimittäin vastaa todellisuutta edes vakioautolla puhumattakaan siitä kun ilmansuodatin on vaihdettu vai imuputkistoja muutettu. 2 AFR heitto ei ole ennenkuulumatonta.
Eli kyllä se laajakaistalambda on 100% välttämätön säädettäessä.
Tossa yhessä saman aikakauden Mitsussa (ei VR-4) mitä säätelin kone sieti 4 astetta vakiota suurempia ennakkoja ihan helposti keskialueella pienillä hengitysparannuksilla. Sanomattakin on selvää että tämä myös tuntui
Miksi jättää säätö kesken jos kerran siihen leikkiin alkaa?
539 on muistaakseni samaa tavaraa kuin 7202, toinen on vaan speciaalisti Mitsulle nimetty ja toinen listakamaa.
Mutta ei se säätö nyt ihan niin yksinkertaisesti mene että kartasta vaan AFR 12 kohdalle täyskaasulla. Kartta ei nimittäin vastaa todellisuutta edes vakioautolla puhumattakaan siitä kun ilmansuodatin on vaihdettu vai imuputkistoja muutettu. 2 AFR heitto ei ole ennenkuulumatonta.
Eli kyllä se laajakaistalambda on 100% välttämätön säädettäessä.
Tossa yhessä saman aikakauden Mitsussa (ei VR-4) mitä säätelin kone sieti 4 astetta vakiota suurempia ennakkoja ihan helposti keskialueella pienillä hengitysparannuksilla. Sanomattakin on selvää että tämä myös tuntui
Miksi jättää säätö kesken jos kerran siihen leikkiin alkaa?