Hoi!
Kuvan mukainen anturi tuli söössittyä rikki Galantista vuosimallia 1996, 1.8l koneella, ihan omaa typeryyttään. Piuha meni poikki, jonka jälkeen kojetauluun syttyi moottorin varoitusvalo. Haynesin korjausmanuaali ehdottaa, että kysessä olisi jäähdytysnesteen lämpöanturi, mutta kojetaulun mittari näyttää edelleen ihan kiltisti moottorin lämpöjä. Eli wtf? Anturi sijaitsee imusarjan alla koneen oikealla puolella keulasta katsottuna.
Rikkoutumisen tuloksena auton kulutus nousi hieman, eli ilmeisesti anturi kertoo ECU:lle moottorin lämpötilan, mikä vaikuttaa auton käyntiin hieman rikkaammalla?
Kuvan mukainen anturi tuli söössittyä rikki Galantista vuosimallia 1996, 1.8l koneella, ihan omaa typeryyttään. Piuha meni poikki, jonka jälkeen kojetauluun syttyi moottorin varoitusvalo. Haynesin korjausmanuaali ehdottaa, että kysessä olisi jäähdytysnesteen lämpöanturi, mutta kojetaulun mittari näyttää edelleen ihan kiltisti moottorin lämpöjä. Eli wtf? Anturi sijaitsee imusarjan alla koneen oikealla puolella keulasta katsottuna.
Rikkoutumisen tuloksena auton kulutus nousi hieman, eli ilmeisesti anturi kertoo ECU:lle moottorin lämpötilan, mikä vaikuttaa auton käyntiin hieman rikkaammalla?