minkä laisella amppeeri määräl akut pajeroon

pajero

New Member
Liittynyt
18 Marraskuu 2010
tuli täässä mieleen että minkäs kokoiset akut/ampeerit on sopivat pajeroon vm90 tarkoitus on vaihtaa sinne kunnoliset muutin aloitus teksiä millaiset ampeeri määrä on sopiva 60? 80? 90? 100?
 
Vs: minkä kokoiset akut pajeroon

Mittanauhalla otat mitat ja ostat niin suuret ku sopii..
 
Vs: minkä laisella amppeeri määräl akut pajeroon

pajero sanoi
tuli täässä mieleen että minkäs kokoiset akut/ampeerit on sopivat pajeroon vm90 tarkoitus on vaihtaa sinne kunnoliset muutin aloitus teksiä millaiset ampeeri määrä on sopiva 60? 80? 90? 100?

Nuo "mitat" mitä luetteli ovat amperitunteja. Toinen kriteeri on ilmoittaa esim käynnistysvirta, jolloin puhutaan sadoista ampeereista.
Ensimmäinen suure kertoo kapasiteetin ja toinen hetkellisen tehon - ovat eri suureita. Yleensä hankitaan niin suuri akku kuin tilaan mahtuu, mutta itse tyydyn kyllä vähempäänkin. Kunnossa oleva auto ei käynnistyksessä juuri virtaa vie ja kunnossa oleva laturi lykkää sitä kyllä lisää ;).
 
Vs: minkä laisella amppeeri määräl akut pajeroon

No eiköhän Pajeroon riitä vaikka 2*60Ah akkuakin. Mutta pakkaskäynnistyvyyttähän se parantaa, mitä isompia akkuja sinne tohtii laittaa.

Itse ostin motonetistä jokku akut, joissa on käytetty hopeaa. Samassa tilassa enemmän Ah:ta ja käynnistysvirtaa. Lähtee kovallakin pakkasella käyntiin olettaen, että mätänetin akuissa on pysyny virta.

Ei ole oikein ZAPP:sta tai Snäjderista hyviä kokemuksia. Ne on halpoja ja toimivat sen mukaisesti. käyttöikä korkeintaan 2 vuotta.
 
Vs: minkä laisella amppeeri määräl akut pajeroon

60a possit on hyvät,maksa vähä enee jos meinaat autoo pitää. ei misää nimes sappeja ;D
 
Vs: minkä laisella amppeeri määräl akut pajeroon

Niin isot ku sopii ja Trane on hyvä merkki. Mulla 2x115Ah ja ajelee startilla vaikka kyliltä kotiin ku muistaa jähyttää starttia välillä ettei sulaa kollektori. ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom