mistä ja minkälaiset vetopeilit/lisäpeilit -01 pajeroon?

jkpower

New Member
Liittynyt
22 Joulukuu 2006
Sijainti
Ruovesi
Eli jos jollain olis kokemuksia et mitkä olis hyvät... Lähinnä kattellu sellasia mitkä saa auton omiin peileihin kii... Mut mielipiteitä saa kertoo jos on kokemuksia hyviä tai huonoja.. :)
 
Vs: mistä ja minkälaiset vetopeilit/lisäpeilit -01 pajeroon?

Mondeossa minulla on tuollaiset kuvaamasi pelit, jotka kiinnittyvät auton omiin peileihin. Sensijaan pätkäpajerossa (gen 1) minulla on peilit jotka kiinnittyvät lokasuojataitteisiin ja jousikiinnike lokasuojan reunaan on alareunassa. Tavallaan kolmen pisteen kiinnitys. Pajeron "geometria" on senverran vanhanaikainen että noilla peileillä saan paremman näkymän taakse vaikka istuin on minulla jo valmiiksi takimmaisessa asennossa ;).
 
Vs: mistä ja minkälaiset vetopeilit/lisäpeilit -01 pajeroon?

Eikös tuonkin ikäisessä Pajerossa ole vielä aika isot peilit? Yleensähän nuo omiin peileihin kiinnitettävät tuppaa olemaan henkilöauton peileihin ja ei ne muutenkaan kauheasti levitä peilejä, eli ei kauheen levaan vaunun kanssa taida olla hirveesti hyötyä.

Mulla oli pikku-e:n kokeessa lainassa semmoset peilit, jotka tuli ikkunan tiivisteen väliin ja tonen kiinnityspiste magneetilla auton kylkeen kiinni. Aino huono mielestäni magneetissa on helppo maalipinnan naarmuuntumisen vaara. Ei ehkä näissä vanhemmissa ole niin justiinsa, mutta en tuommoseen 2000-luvun maalipintaan vielä kauheasti kehtais naarmuja piirrellä.
 
Vs: mistä ja minkälaiset vetopeilit/lisäpeilit -01 pajeroon?

http://www.netticaravan.fi/kauppiaat/JP-Caravan+Oy/647/1/1731/4

Itselläni on tämän tyyliset ja hyvin ovat toimineet / kestäneet.
Mukana tuli myös jatkopalat, jolla saa kiinnitettyä isompaan peiliin.
 
Vs: mistä ja minkälaiset vetopeilit/lisäpeilit -01 pajeroon?

MVa~1 sanoi
Eikös tuonkin ikäisessä Pajerossa ole vielä aika isot peilit? Yleensähän nuo omiin peileihin kiinnitettävät tuppaa olemaan henkilöauton peileihin ja ei ne muutenkaan kauheasti levitä peilejä, eli ei kauheen levaan vaunun kanssa taida olla hirveesti hyötyä.

Noilla "kolmen pisteen peileillä" jotka minulla on naperossa ovat etuja: peilit ovat koko ajan näkökentässä, peilien leveyttä voi säätää vaunun leveyden mukaan helposti ja ne ovat nopeat asentaa / poistaa autosta.

Tuollaiset omiin peileihin kiinittyvät jäävät ainakin 1 gen pajerossa aikalailla taakse eli eivät ole näkökentässä.
 
Takaisin
Ylös Bottom