Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
Pjoottor sanoiEi mulla ainakaan itsestään muuttunut mikään, piti olla yhteydessä itse vakuutusyhtiöön.
Juu, Advanit. R17 7/8 ET35. Ja yllättävän nätisti istu kaarien kanssa. Melkein ku ois tohon tarkoitettu.Makkke sanoiSuper Advanit? Millä mitoilla?
On kyllä tyylikkäät.
korsma sanoiLaivalle perjantaina eukku
Ootko jo luovuttanut 6MT suhteen, tuossa edelleen jaloissa pyörii yksi jonka kai sun pitäis tulla hakeen.?cantoona sanoi
En ole luovuttanut...tää on näit hamsterin ominaisuuksia,kun olevinaan edullisesti löytyi. Kyllä mua 6MT laatikot kiinnostaa...hinta/laatu kohdalleen niin haen pois eukkuST sanoiOotko jo luovuttanut 6MT suhteen, tuossa edelleen jaloissa pyörii yksi jonka kai sun pitäis tulla hakeen.?
eukkusamitsu sanoiOtettiin vaihteeksi kissanpentu
samitsu sanoiOtettiin vaihteeksi kissanpentu
Tamus sanoiNyt kyllä menee niin lujaa, että kohta heikottaa! Eilen otin vastaan uuden asunnon, enemmän neliöitä ja yksi huone lisää ja muuttaan pääsee juhannuksen jälkeen. Lisäksi isona "pommina" tuli tieto, että pääsin hakemaani koulutukseen, eli liikenneopettajan koulutukseen, joka alkaa 21.8. Pääsykokeet oli kolmiosaiset ja melko haastavat, joten olen enemmän kuin otettu, että pääsin sisään. Sain jo töistäkin opintovapaata, joten vakituinen työsoppari säilyy ja pystyn tekemään jonkun verran töitä opiskelujen ohella. Ja sain vielä kohtuuhintaisen tallipaikankin romuille. Hyvin menee, mutta menköön! 8)
SappGsrTbo sanoiMitäs papereita siellä salkussa on tällä hetkellä