mistä tarrakirjaimia autoon (kromi yms...)

ville t.

Galant 2.4 GDI Sport, Lancer 2.0 STW Sport
Liittynyt
21 Heinäkuu 2004
Sijainti
JKL
osaisiko joku auttaa mua ongelmassani. eli tarvitsisin kromisia tarrakirjaimia tai sitten ihan vaan valkoisia pieniä tarrakirjaimia autoon. taakse pitäis saada kirjoitettua Gti 16V kun on joku repinyt merkit irti.

eli mistä niitä saisi, ja minkälaisia. en ajatellut mitään postilaatikkoon tarkoitettuja kirjaimia autoon laittaa. jyväskylästä olen etsinyt mutta eipä näytä olevan paikallisissa tarvikeliikkeissä. pitäisi olla ihan kunnon fontilla eikä mitään talonnumerointiin käytettäviä.

pitääkö mennä kyseleen niitä tarrakirjaimia jostain mainosteippaus firmasta?
 
Vs: mistä tarrakirjaimia autoon (kromi yms...)

Maksi-makasiinissa myydään kromattuja irtokirjaimia ja joitain erinäisiä kromin värisiä merkkejäkin.
 
Vs: mistä tarrakirjaimia autoon (kromi yms...)

no olisko joku tilaamassa itselleen tuolta ljudialta noita kirjaimia kun en tarvitsisi kuin kuusi tai 3 kirjainta. ja tuolla tuntuu olevan aika törkeän kovat hinnat noissa lähetyksissä ja vähimmäistilaus 26 euroa.

tai sit jos joku voisi käydä maksi-makasiinissa ja lähettää mulle noita kirjaimia postissa kun paikkakunnalla ei ole tuollaista kauppaa.
 
Vs: mistä tarrakirjaimia autoon (kromi yms...)

Tilaat VW-merkkiliikkeestä uuden GTI Golfin GTI-tekstin. Nätti, siisti krominen teksti. Voin illemmalla laittaa kuvaa miltä näyttää Galantin perässä.
 
Vs: mistä tarrakirjaimia autoon (kromi yms...)

Mulla saattaa olla jossain tallessa Lancerin gti teksit. Pistä privaa jos kiinnostaa.
 
Vs: mistä tarrakirjaimia autoon (kromi yms...)

joo, laitan viestiä huomenna kun kerkeen taas koneelle.
 
Vs: mistä tarrakirjaimia autoon (kromi yms...)

Galantin perästä jäi ylimääräinen GTI-16V kromilätkä
Se joutaa, jos tarvii
 
Vs: mistä tarrakirjaimia autoon (kromi yms...)

Koivuseltakin saa kromikirjaimia&numeroita,kohtuulliseen hintaan..
 
Vs: mistä tarrakirjaimia autoon (kromi yms...)

kiitos kaikille vastauksista. merkki löyty jo vaikka irtokirjaimillakin sen olis voinu tehdä
 
Vs: mistä tarrakirjaimia autoon (kromi yms...)

jaahas. vanha keskustelu mutta lisätään nyt että Bilteman valikoimiin on nyt otettu nuo irtotarrakirjaimet. ihan näppärän näköisiä kromattuja muovikirjaimia.
 
Vs: mistä tarrakirjaimia autoon (kromi yms...)

Itse olen teettänyt tarroja sen nimisellä kaverilla kun Kujanpää Mika. Hänen nettisivut ja yhteystiedot löytyy osoitteesta www.designmaalaus.com. Tekee laatu teippaukset edullisesti esim. omien piirosten/tekstien yms. perusteella. Itse olen aina muokannut mieleiset tekstit tietokoneella ja lähettänyt ne sähköpostilla. Suosittelen! :peukku
 
Vs: mistä tarrakirjaimia autoon (kromi yms...)

Joo jos mä jonnekkin muualle laittaisin noita tekstejä kuin auton perään niin tietty ihan tarroina tekisin, ja olen teettänytkin, mutta kyllä sinne auton takapäähän kuuluu sellaiset kromiset kohokirjaimet paremmin. joissain autoissa on takana vaan teipeillä mallimerkinnät eikä ne musta ole kovin tyylikkäät.
 
Vs: mistä tarrakirjaimia autoon (kromi yms...)

ite ostin klaukkalasta pääkaupunkiseudulta tarjoustalosta kirjaimia, löytyi laatikollinen kromisia, myös numeroita: noin 0,80e kappale.
 
Vs: mistä tarrakirjaimia autoon (kromi yms...)

Saako timanttitiskiltä noita merkkejä? Tulis ainaki oikeanlaiset. Onkos kukaan käynyt kyseleen hintoja. Sieltä kai pitäis saada orikineeli kylkiteipitkin jos haluaa (esim. mitä pajeissa on käytetty)
 
Vs: mistä tarrakirjaimia autoon (kromi yms...)

Täältä löytyy tarraleikkuri jo tarvetta teipeille.
 
Takaisin
Ylös Bottom