Vs: Mitä olet tänään rassaillut?
No nyt jarrut taas toimii ja myös aiemmin mainittu ääntä pitävä pyöränlaakeri on vaihdettu uuteen ja auto ajossa.
Kun purin satulan niin mäntä oli yllättäen ns. ulkona olemisen takia kerännyt hieman ruosteista skeidaa ympärilleen (olisiko jarrupölyä peräti). Tai sitten oli rehellisesti ruosteessa. No anyway kunnon liukkaripesun jälkeen kun yöksi laittoi satulan ja männän kuumaan Deox C:hen niin aamulla oli käytännössä uusi mäntä ja kohtuukuntoinen satula
Kiillotin männän vielä metallinkiillotusaineella niin sehän lompsahti satulaan kun isi äitiin, ja vaivatta. Sitten uus OEM tiivarisarja satulalle, uudet liukutappirasvat ja nippuun. Toimaa 8)
Sit täytyy tilaa Rockautosta uudet tiivarisarjat kaikkiin muihinkin kulmiin kun näköjään Delta ottaa vaan kuus kertaisen hinnan noista. Yhden setin saa jo samaan hintaan posteineen kotiovelle :
Samalla kun auto oli pukeilla tuli pestyä vanteet reseptillä:
-Vanteiden pesu huolellisesti Stjärnagloss Hjul 1:5
-Autobrite Purple Rain - DeIron käsittely (ei juuri mitään irronnut, kuulemma OEM palat on "keraamiset")
-Pikkutilkka Valet Pro Citrus Tar & Glue Removeria pikipahkuroihin ja parin vanhaan painon tarraan (mitkä tuli viime syksynä)
-Vanteet kertaalleen läpi DeBeer Silicon Removerilla
-Pintaan Wolf's Chemicals Body Wrap
On se veikee tuo Body Wrap kun levittimeen (meikkilappu) tarttuu vielä noiden jälkeen paikka paikoin aika hurjastikkin tummaa
Ja taas pitäs syksyyn pärjätä