Vs: Mitä olet tänään rassaillut?
No nyt se alko jäähytinkennosat pissimään komeassa kaaressa vettä. Talvella jo kattelin, et vähän kostuu kennot alapäästä...
Saattara uusin auto ja tolleen heti jäähdytin 20v iässä lasahtaa...
No kotipaikkaan ajelin jäähtytintä ihmettelmään. Purkasin kennon pois. naps kops. Torstaina tulee uus...
Ja sitten irrottelin pakosarjan. VAIN yks pinnapultti lähti lohkosta ns. pulttina ja senkin sai rassattua takasin paikoilleen.
Piti vielä ohjaustehostimen kiinnitys runko irrottaa, et sai pakosarjan irti. Milli pari otti kiinni. Pikkasen näytin
kummallekkin rälläkkää ja maalasin kiinnitys rungon, niin nyt saa pakosarjan irti ja takas.
Yks niistä alkukäyrän kolmesta kiinnityspultista oli jo poikki, niin porasin siihen sit läpipultille reijjän ku ei muuten lähteny...
Alkukäyrän irti ja sitten katallysaattori ja siinä kiinni ollu pätkä putkea tuli ihan vetämällä pois.
Tuohon 2-1 alkukäyrään pitää vaihtaa se joustin osa ko on jo niin haperoa ja vähän isommalla reijjällä 60mm. Nykynen n.45mm
Katin takaa onkin jo se edellinen Aslakki tehny 60mm rakennussarjalla putken. Ihan yleis osilla ja niiiin vähällä vaivan näöllä, kun mahollista...
Tosipaljon hyötyä isommasta putkesta loppupäässä, kun alkukäyrä (vai onko tämä se downpipe) on vakiota. Kasvaa vain äänet = tehoa :
Pittää ottaa nekin pois ja laittaa paremmin. Yhden änkkärin laitan tuonne lisää. Ku semmonen on jääny varastoon
ja on omasta mielestä muutenkin liian kovat äänet. Vain yhdellä pöntöllä lopussa...
Pikkasen levis tämä työmaa... Sinne jäi auto. Jäähytin ja vähän pakoputkea puuttuu. Onhan siinä jo pakosarja mallina kiinni
E: Niin ja samalla siellä auton alla huomas, et toinen hammastangon suojakumi on paskana...
Öljypohjaa ja öljypumpun päätyä on näköjään käytetty joskus irti, kun tuota oranssia tiivistemassaa niin paljon pursuaa...
Mitähän sieltä on korjattu?? Onkohan samalla tyylillä korjattu ku muutakin autoa, et kohta saa ite aukassa senkin :seina
Terveisiä Inariin / Ivaloon. Edellisen, edelliselle omistajalle ;D