Mitä tapahtuikaan vanhalle autolle

UITTO-

Active Member
Liittynyt
22 Heinäkuu 2006
Sijainti
Tarvasjoki
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010080512147936_uu.shtml

Omaa kädenjälkeä uutisoidaan :/

Erittäin ikävä tapaus.
 
Vs: Mitä tapahtuikaan vanhalle autolle

3316_85175974392_571039392_1509707_6168860_n.jpg


3316_85175979392_571039392_1509708_5638388_n.jpg


n571039392_1027691_9095.jpg


R.I.P Sekä kuski että auto.
 
Vs: Mitä tapahtuikaan vanhalle autolle

erittäin ikäviä tapauksia tälläiset :-[
 
Vs: Mitä tapahtuikaan vanhalle autolle

Ainakin oikeus tapahtui siinä mielessä että vain (uutisen mukaan) kännissä ajanut kuski kuoli mutta muut jäi henkiin.
 
Vs: Mitä tapahtuikaan vanhalle autolle

Jep.

Tosa mietin että voiko tapauksesta tulla sanktioita mulle jos jokin osa on pettänyt autossa, mutta kauppasopimuksessa lukee että auto myydään siinä kunnossa kun se myyntihetkellä on ja toisaalta auto oli katsastettu sekä muutoskatsastettu kaikille muutoksille mitä siinä oli.
 
Vs: Mitä tapahtuikaan vanhalle autolle

eihän siinä sitten sinulle mitään harmia pitäisi tulla kun ja jos nuo yllä olevat väitteet pitävät paikkansa ::)
 
Vs: Mitä tapahtuikaan vanhalle autolle

UITTO- sanoi
Tosa mietin että voiko tapauksesta tulla sanktioita mulle jos jokin osa on pettänyt autossa, mutta kauppasopimuksessa lukee että auto myydään siinä kunnossa kun se myyntihetkellä on ja toisaalta auto oli katsastettu sekä muutoskatsastettu kaikille muutoksille mitä siinä oli.

No, kaveri ilmeisen kännissä ja järjetön ylinopeus, enpä usko että ihan ensimmäisenä olisivat autoa syyttämässä. Onneksi tosiaan kerrankin näin päin että vain itse kuski kärsi.
 
Vs: Mitä tapahtuikaan vanhalle autolle

UITTO- sanoi
Jep.

Tosa mietin että voiko tapauksesta tulla sanktioita mulle jos jokin osa on pettänyt autossa, mutta kauppasopimuksessa lukee että auto myydään siinä kunnossa kun se myyntihetkellä on ja toisaalta auto oli katsastettu sekä muutoskatsastettu kaikille muutoksille mitä siinä oli.

Ja eikös tämä ole myyty jo yli vuosi sitten. Joten en erityise huolissani olisi aiheesta.. :p
 
Vs: Mitä tapahtuikaan vanhalle autolle

joo jotakuinkin vuos siitä on. Enkä nyt kovin huolissani ole edes :D tuli vaan moinen mieleen. Mut tuskin autossa mikään on pettänyt jos kuskin arviointi/arviointikyky ollu päin helvetoa niin sinnepäinhän sitä sillon pääsee.
 
Vs: Mitä tapahtuikaan vanhalle autolle

jcarlson sanoi
Ainakin oikeus tapahtui siinä mielessä että vain (uutisen mukaan) kännissä ajanut kuski kuoli mutta muut jäi henkiin.

Kirjotit saman mielipiteen kun mulla. Ja jos on kännissä kaahannu niin toivottavasti kitui tuskissaan ennenku delas
 
Vs: Mitä tapahtuikaan vanhalle autolle

jcarlson sanoi
Ainakin oikeus tapahtui siinä mielessä että vain (uutisen mukaan) kännissä ajanut kuski kuoli mutta muut jäi henkiin.

Tää oli kyl outoa, yleensä se menee toisinpäin. ::)
 
Vs: Mitä tapahtuikaan vanhalle autolle

UITTO- sanoi
Jep.

Tosa mietin että voiko tapauksesta tulla sanktioita mulle jos jokin osa on pettänyt autossa, mutta kauppasopimuksessa lukee että auto myydään siinä kunnossa kun se myyntihetkellä on ja toisaalta auto oli katsastettu sekä muutoskatsastettu kaikille muutoksille mitä siinä oli.

Jos siellä on jarru- ohjaus- tai turvalaitteissa jotaki omia viritelmiä tai vääriä osia ja pystyvät todistaan ne sun asentamiksi, niin sitten voi olla, että kyselevät. Mutta kuten jo sanoit, että kaikki muutokset on muutoskatsastettu, niin silloin on katsurin vika jos ei muutokset ole laillisia. Ja eiköhän tuo mene ihan kuskin kännin piikkiin, eli tuskin kaivelevat auton entisiä omistajia esille ja soittelevat..
Tämä tähän väliin ihan vain muistutuksena kaikille, että kun niitä pommiviritelmiä tekee tai ainakin suunnittelee, niin kyllä niistä saattaa joskus koitua vielä harmia ja ongelmia. jossei muuten, niin voi olla unettomia öitä ku miettii, että mitenkäs se mun rautalankanippuside-patentti nyt petti ja joku kuoli.. sillointällöin tulee aina autoissa vastaan vaikka minkämoisia viritelmiä, jotka ihmekyllä on onneksi kestäny..
 
Vs: Mitä tapahtuikaan vanhalle autolle

Jep ei siellä mitään nipparivirityksiä ollu muita kun jarruletkun kannake :D

Mut siis niin, koko alusta läpikäyty siten että kaikki puslat polyuretaaniset ja kaikki nivelet ja kuluvat osat laakereita myöri uusittu, joten ei voinut olla alustasta kiinni, autohan sai mielettömän shakedownin radallakin että kyl siinä ois patentit pettänyt.

mut se siitä spekuloinnista. saas nähä tulooko avk:lle myyntiin.
 
Vs: Mitä tapahtuikaan vanhalle autolle

MVa~1 sanoi
Jos siellä on jarru- ohjaus- tai turvalaitteissa jotaki omia viritelmiä tai vääriä osia ja pystyvät todistaan ne sun asentamiksi, niin sitten voi olla, että kyselevät.

Tämä on nyt kyllä aivan täyttä höpö höpöä.
 
Vs: Mitä tapahtuikaan vanhalle autolle

UITTO-: ainoastaan sitte oisit syyllinen jos oisit keksiny alkoholin :p

harmi, nähtiinkin tuon kuvat jo päivällä ja joku tuli multa kysymään että eikai uitto sentään ku 86 syntyny mies mutta onneks tiesin sanoa että on myyny auton pois jo aikapäiviä sitten :)
 
Vs: Mitä tapahtuikaan vanhalle autolle

jooh. kasikutosia ollaan, mut mulla EI KOSKAAN ole mitään 14v tyttöjä kyydisä :D

En käsitä miten pieneen eclipseen mahtuu 5 henkilöä ???

Tosin alkuperä selittää myös vähän, pieniä ihmisiä.
 
Vs: Mitä tapahtuikaan vanhalle autolle

Mitä tuommosesta stressaamaan, yks rattijuoppo vähemmän
 
Vs: Mitä tapahtuikaan vanhalle autolle

On muuten googlen street viewissa samassa mutkassa joku raato paatynyt pellolle..
 
Vs: Mitä tapahtuikaan vanhalle autolle

UITTO- sanoi
en käsitä miks kukaan edes lähtee kännissä ajamaan.

Joillakin ei riitä itsekuri. Silloin tarttis olla joku muu syy, esim. tuomion pelko, joka ei täällä rikollisten lellimis-valtiossa ihan helposti toteudu kun ei täällä miistään muusta rankaista kuin ylinopeudesta. johon siihenkin lienee humalatila lieventävä tekijä :seina
 
Takaisin
Ylös Bottom