Morjesta!! Facebookissa on ryhmä mitsulaisille :)

Evotin

New Member
Liittynyt
8 Lokakuu 2012
Eli tekasin tuossa ryhmän sinne facebookkiin ja löytyy sieltä nimellä

Mitsubishi club finland


Niin voi kokoontua myös siellä väki ja jutustella :)
 
Vs: Morjesta!! Facebookissa on ryhmä mitsulaisille :)

Hyvin tekastu kun ei löydy ;D
Oli muute tärkeä ensipostaus vissii myös... ;D
 
Vs: Morjesta!! Facebookissa on ryhmä mitsulaisille :)

Mitsuklubilaisilla on muuten toinenkin ryhmä jo.
 
Vs: Morjesta!! Facebookissa on ryhmä mitsulaisille :)

J. Puhakka sanoi
Mitsuklubilaisilla on muuten toinenkin ryhmä jo.

hyvin on seki piilotettu kun ei haku löydä sanoilla "mitsubishi club finland"...varmaa joku salaseura ::)
 
Vs: Morjesta!! Facebookissa on ryhmä mitsulaisille :)

No nyt pitäis ainaki näkyä siellä
 
Vs: Morjesta!! Facebookissa on ryhmä mitsulaisille :)

en ainakaan näe kumpaakaan :eek: ? mutta jos noita on jo 2 niin kannattaisi käyttää vain toista :)
 
Vs: Morjesta!! Facebookissa on ryhmä mitsulaisille :)

tuolla linkillä näkyy itellä

https://www.facebook.com/groups/477984248890842/?fref=ts
 
Vs: Morjesta!! Facebookissa on ryhmä mitsulaisille :)

Evotin sanoi
tuolla linkillä näkyy itellä

https://www.facebook.com/groups/477984248890842/?fref=ts
senverta vinkkiä, että eikös kannattais sen virallisen olla olemas jos kerta semmone on...
olis myös ns. hallitus/moderointioikeudet perustajilla.
 
Vs: Morjesta!! Facebookissa on ryhmä mitsulaisille :)

Harri K sanoi
senverta vinkkiä, että eikös kannattais sen virallisen olla olemas jos kerta semmone on...
olis myös ns. hallitus/moderointioikeudet perustajilla.
Tästä kyllä samaa mieltä. Jos mennään MCF virallisella nimellä ja logolla, olisi tuon ryhmän syytä olla clubin hallinnassa, ehkäpä hallituksen jäsenten, tms. Nythän tuosta voisi erehtyä vetämään jotain yhtäläisyyksiä clubin toiminnan kanssa, vaikka se tällä hetkellä onkin satunnaisen Mitsun omistajan perustama avoin ryhmä, johon kuka tahansa voi liittyä...

Se olemassa oleva, suljettu ryhmä, johon itsekin kuulun, voisi toki olla nimeltään linjan mukainen, jos se halutaan clubin toimintaan jotenkin sitoa. Jätän toistaiseksi ryhmän nykyisen nimen ilmoittamatta, paljastakoot sen ne, joilla on asian kanssa enemmän tekemistä.
 
Vs: Morjesta!! Facebookissa on ryhmä mitsulaisille :)

Kyllä tuohon toiseen ryhmään tulee minulle ainakin välillä pyyntöjä voiko liittyä et on se ainakin osaksi hallinnassa :D

Korjaan.. se meitin mitsuklubin ryhmäksi käsittämä ryhmä onkin tämmöinen puolivirallinen: "Klubin sakkia", https://www.facebook.com/groups/110076275733675/ (47 jäsentä) Onko ryhmän tarkoitus joku muu kuin olla "klubinhenkilöiden" facebook ryhmä?

No se kuitenkin on ollut olemassa useamman vuoden, sitä en tiedä pitäisikö virallinen ryhmä perustaa, vai käykö joku nuista, keskustelkaa..
 
Vs: Morjesta!! Facebookissa on ryhmä mitsulaisille :)

Aijaa, no sillä tämän tein ryhmän jota ei enään ole kun etsin tuolla nimellä ja mistään ei löytynyt mitään ryhmää ja muuta niin siksi tein ryhmän.
 
Vs: Morjesta!! Facebookissa on ryhmä mitsulaisille :)

Kyllähän sitä pärstäsä vois johkin klubin sivuille laittaa, saa naamaa nimimerkkiä vastaan ;D
 
Vs: Morjesta!! Facebookissa on ryhmä mitsulaisille :)

Heh :) tein aluksi tuon ryhmän erehdyksessä kun jaottelin Facebook kavereita :) se on ihan kivasti hiljaisuudessa kasvanu... :)
Pitäs vähän päivittää siihen tietoja :)

Tapatalk@iPhone
 
Vs: Morjesta!! Facebookissa on ryhmä mitsulaisille :)

Noh, tästähän pääsee sitten siihen että jos virallinen ryhmä pitäisi perustaa niin (ie. olemassa olevat ei vät kävisi) että onko Mitsubishi Clubilla tarvis olla virallinen ryhmä myös facebookissa?, entä linkedinissä?, Google+? Mitä mieltä kansa on? miten paljon verkostoitumista halutaan? :)

Katselin Mmc tuossa myös itse tuon ryhmän asetuksia ja tuota nimeäkin ilmeisesti voisi vaihtaa.. pitäisikö?, tai saanko tehdä sen virallisempaan suuntaan tms??
 
Vs: Morjesta!! Facebookissa on ryhmä mitsulaisille :)

Itse olisin sitä mieltä et ois facebookissa koska aika moni nykyään käyttää sitä. Ja tosiaan ku ois nimen mukainen niin sinne voisi löytää harrastajatkin. Ja näkisi naaman niin voi moikata kun kadulla tulee vastaan eikä ole pelkästään vaan nimimerkin ja auton peräisestä henkilöstä kyse.. esim.. Joo oon mikkelistä oon punasella evo 3 liikentees. eikös niit voi olla monia.. sillä olisi kun facebookis ois niin sais realiaikaista juttua tietokoneella tai muilla älyvehkeillä. Jos esim. auto leviää voi huudella siellä ja saa suoraan vastauksen. Tai vika yms vastaava ongelma autoon.

Mitä mieltä väki olisi tuosta??? :)


Kiitos ja anteeksi jo kaikesta :D :driver
 
Vs: Morjesta!! Facebookissa on ryhmä mitsulaisille :)

J. Puhakka sanoi
Katselin Mmc tuossa myös itse tuon ryhmän asetuksia ja tuota nimeäkin ilmeisesti voisi vaihtaa.. pitäisikö?, tai saanko tehdä sen virallisempaan suuntaan tms??

Joo sitä vois vähän päivitellä virallisemmaksi


Tapatalk@iPhone
 
Vs: Morjesta!! Facebookissa on ryhmä mitsulaisille :)

Evotin sanoi
sillä olisi kun facebookis ois niin sais realiaikaista juttua tietokoneella tai muilla älyvehkeillä. Jos esim. auto leviää voi huudella siellä ja saa suoraan vastauksen. Tai vika yms vastaava ongelma autoon.

Mikä valtava mahdollisuus. Minä tyhmä kun ajattelin että tämä foorumi olisi omiaan moista varten. ::)
 
Vs: Morjesta!! Facebookissa on ryhmä mitsulaisille :)

DaJackal sanoi
Mikä valtava mahdollisuus. Minä tyhmä kun ajattelin että tämä foorumi olisi omiaan moista varten. ::)

Katkera ei-facebook käyttäjän lausunto ;D No tuollahan voi laittaa vaikka chat viestin kaikille...
 
Vs: Morjesta!! Facebookissa on ryhmä mitsulaisille :)

AneemineN sanoi
Tulipa tuohon viralliseen liityttyä eilen :peukku

Mulla on haku päällä sinne ;D

Mätsi aka. Matias

E: jes, ihku mystinen päästi mut ;D
 
Vs: Morjesta!! Facebookissa on ryhmä mitsulaisille :)

Tais lähteä tuon ryhmän jäsen määrä kovaan nousuun. ;) liitytty myös.
 
Vs: Morjesta!! Facebookissa on ryhmä mitsulaisille :)

Piti myös heti käydä liittymässä ;D
 
Vs: Morjesta!! Facebookissa on ryhmä mitsulaisille :)

Minä myös.. :)

Ainakin tuolla rahtipuolella moni käyttää facebookkia niin jos tulee avun tarvetta niin saa yhteyden mahdollisesti lähellä oleviin klubilaisiin :)
 
Vs: Morjesta!! Facebookissa on ryhmä mitsulaisille :)

DaJackal sanoi
Mikä valtava mahdollisuus. Minä tyhmä kun ajattelin että tämä foorumi olisi omiaan moista varten. ::)
mystinengalant sanoi
Katkera ei-facebook käyttäjän lausunto ;D No tuollahan voi laittaa vaikka chat viestin kaikille...
Nyt tipahdin täysin ;D
 
Vs: Morjesta!! Facebookissa on ryhmä mitsulaisille :)

Tyhmähkö kysymys, mutta en oikein saanut vastausta, mutta saako myös clubin ulkopuolinen liittyä?
 
Vs: Morjesta!! Facebookissa on ryhmä mitsulaisille :)

monessa paikassa ja yhteydessä oon ihmetelly että minkä vitun takia kaikki pitää jakaa fasebookissa.en vaan ymmärrä.tarviiko se saakelin naamakirja jokapaikkaan sotkee. ihmetyttää esim se että fortum on siellä ja twitteris. sillon ku oli suuret katkot sähköverkossa.on ne siel varmaa muutenki. mutta mutta. tarviiko joka asian ja kaiken pyörii nykyään FASEBOOKISSA?

ite en sinne ole rekisteröityny,enkä myöskään näe sen olevan tarpeellista.

tämä foorumi ollu ja on edelleen mitsuja mitsun omistajia varten.

sorry.avautumiseni ,mutta tuntuu kohta siltä että koko vitun maailma pyörii jossain fasebookis.tack och adjö
 
Vs: Morjesta!! Facebookissa on ryhmä mitsulaisille :)

Kyllä se toimii julkisuuden haalimiseen ihan hyvin.

Joskus testimielessä tein sellaisen pienen spotin, kun halusin ohjata kävijöitä yhdelle nettisivulle.. Kyllä sieltä tuli muutama sata kävijää päivässä, kun normaalisti se oli jotain muutamia kymmeniä. Kun olis vääntäny isommalla rahalla, niin olis kai saanu tuhansiakin helposti..pitäis vaan keksii joku sellanen tuote mitä ois helppo myydä massoittain nettisivun kautta ja sosiaalisen median markkinointi on nykypäivää.
 
Vs: Morjesta!! Facebookissa on ryhmä mitsulaisille :)

tulipa nyt tähänkin laitettua pyyntö, kaikkeen sitä eksyykin kun kirjoittaa selvitystä verotoimistolle ::)
 
Takaisin
Ylös Bottom