Tein lähinnä napalukkojen huoltoa ja laakerin säätöä ja avasin samalla laakerin säätölevyn voitelutilanteen tarkistamiseksi. Yllättäen säätölevyn laakerin puolella oli n, 0,5 mm syvä ura, joka vastasi sovitettaessa varsin tarkasti laakerin sisäkooliin. Laakeri oli täysin ehjä KOYO eikä siinä näkynyt merkkiä hankauksesta. Hioin säätölevystä lievät jäysteet pois, vaihdoin lähinnä varmuuden vuosi "sisäpuolen rasvat", käänsin säätölevyn "nurinpäin" ja tein homman loppuun.
Tänä aamuna aloittelin oikean puolen huoltoa ja kun pääsin säätölevyyn, olin lievästi sanoen yllättynyt - sama vika kuin toisella puolella, mutta n. 0,7 mm syvä!
Kysymyksiä heräsi runsaasti ;D. Onko ura pakollinen ja Mitsun tehtaiden sorvarioppilaiden tekemä laakerin keskittämiseksi viimeisen päälle?
Joudunko nyt kääntämään se toisen puolen säätölevyn "oikein päin"?
Onko Mitsuissa joku automaatti tjsp, joka saa MOLEMMAT laakerit leikkaamaan kiinni yhtäaikaisesti?
Käännänkö tämänkin levyn "väärin päin"?
Pienemmät kysymykset selvinnevät, jos menen nyt ruokaunille - niitä eläkeläisten etuoikeuksia ;D.
Tänä aamuna aloittelin oikean puolen huoltoa ja kun pääsin säätölevyyn, olin lievästi sanoen yllättynyt - sama vika kuin toisella puolella, mutta n. 0,7 mm syvä!
Kysymyksiä heräsi runsaasti ;D. Onko ura pakollinen ja Mitsun tehtaiden sorvarioppilaiden tekemä laakerin keskittämiseksi viimeisen päälle?
Joudunko nyt kääntämään se toisen puolen säätölevyn "oikein päin"?
Onko Mitsuissa joku automaatti tjsp, joka saa MOLEMMAT laakerit leikkaamaan kiinni yhtäaikaisesti?
Käännänkö tämänkin levyn "väärin päin"?
Pienemmät kysymykset selvinnevät, jos menen nyt ruokaunille - niitä eläkeläisten etuoikeuksia ;D.