Offtopic

Vs: Offtopic

kylläon eräs japanin auto myyjä innokas, kerran kysyin vuos sitten infoa yhdestä autosta ja nyt on pari kertaa jo lähestynyt että olisi taas saman mallinen
samoilla spekseillä myynissä :D viime kertainen mitä kauppas oli aika karsee mutta nyt kyllä tuli aika siistin näköisen pelin kuvat, ja erikseen kaksi kuvaa joissa
oli etupuskurin pintanaarmu ja takalokarin levikkeen naarmu kuvattu :nykii
 
Vs: Offtopic

Tuli testattua tänään puolivahingossa, minkä matkaa galantilla pääsee "varatankilla". ;D

Lohjalla kävin ja siinä kaupungilla ajellessa amisvalo vilahteli sillointällöin ja oli mielessä et käyn tankilla ennenkun lähden takaisin saloonpäin.. ..arvatkaas vaan muistinko?

Jossain siinä lohjan abcin kohdalla 1-tielle lähdettäessä alkoi se valo palamaan koko ajan, ja nopeutta navigaattorin mukaan 132km/h ja vakkari päällä. Muurlan kohdilla näin ekaa kerta että se valo alkoi vilkkumaan (jota se ei ennen ole tehnyt). Suuresti toivoin ettei tuo voimaa antava polttoneste pääsisi loppumaan ennen piihovia ja sinne saakka kuitenkin pääsin, ja vedin pumpusta 61 litraa tankkiin. Eli jos tuossa on 64l tankki niin vielä hyvän matkaa kohti turkuakin olis päässyt..

..johtopäätöksenä, että n.50-70km pääsee tollasella 2,5l V6 ea gallulla siitä kun amisvalo syttyy. (ei siis vilahtele vaan palaa koko ajan)
 
Vs: Offtopic

petevuan sanoi
..johtopäätöksenä, että n.50-70km pääsee tollasella 2,5l V6 ea gallulla siitä kun amisvalo syttyy. (ei siis vilahtele vaan palaa koko ajan)

Todistan, kokeiltu monta kertaa. Parhaimmillaan olen saanut 63,2 litraa tankkiin. ;D Tällöin ajettu valo jatkuvasti päällä noin 75 km.
 
Vs: Offtopic

en tiedä mutta helkatti mikä auto kuume... tämä ei helpota yhtään...toki tällästä ei taida suomessa saada liikenteeseen?
http://www.ooyyo.net/detail/c=CD5A2F7114D28575111B826FBAE6355B92A11D6617F384/4860154703693526712.html/
 
Vs: Offtopic

Mr mmc sanoi
en tiedä mutta helkatti mikä auto kuume... tämä ei helpota yhtään...toki tällästä ei taida suomessa saada liikenteeseen?
http://www.ooyyo.net/detail/c=CD5A2F7114D28575111B826FBAE6355B92A11D6617F384/4860154703693526712.html/

Enpä usko että saa. Estäviä tekijöitä lienee tässä tapauksessa kaksi:

1) TÜV-papereita ei todennäköisesti ole saatavilla (tosin eikös tämä ole puhelinsoitolla tarkistettavissa?)
2) Vaikka paperit saisikin niin teikäläisen ahteri ei kestä moiselle mörölle määrättäviä autoveroja (massaa on törkeän paljon ja vm '06 -> MAHTIkäskyllä verot varmaan tyyliin viisinumeroiset). :)
 
Vs: Offtopic

iphone lähti myyntiin. katotaan kauan kestää et pääsee eroon :p
 
Vs: Offtopic

ARRRGGG!!!! miten hienot noi skydriverin 20" vanteet olis sigmassa... vielä tummilla kalvoilla ikunat ja madallus sarja ;D
 
Vs: Offtopic

Mr mmc sanoi
ARRRGGG!!!! miten hienot noi skydriverin 20" vanteet olis sigmassa... vielä tummilla kalvoilla ikunat ja madallus sarja ;D

38118340001_large.jpg
 
Vs: Offtopic

Mr mmc sanoi
ARRRGGG!!!! miten hienot noi skydriverin 20" vanteet olis sigmassa... vielä tummilla kalvoilla ikunat ja madallus sarja ;D

Niin olisi... ;) Siitä vaan hankinnoille! :peukku

DaJackalilla on ilmiselvästi vastaansanomista aiheeseen, kun joka kerta pitää noiden vanteiden osalta olla kommentoimassa jotain "viisasta" negatiiviseen ja milteipä ivalliseen sävyyn? Ongelmia asian suhteen vai mikä mättää? ???
 
Vs: Offtopic

Skydiver sanoi
DaJackalilla on ilmiselvästi vastaansanomista aiheeseen, kun joka kerta pitää noiden vanteiden osalta olla kommentoimassa jotain "viisasta" negatiiviseen ja milteipä ivalliseen sävyyn? Ongelmia asian suhteen vai mikä mättää? ???

Nohnoh, minähän jopa kehuin että Grandiksen alla ne näyttäisi varsin maukkailta. ;)

Ja anteeksi, en nyt todellakaan yritä hiekoittaa teikäläisen vannekauppoja mutta ajatus mr mmc:stä ajamassa muuten ulkoisesti vakiokuntoisella Sigmalla mörrinperän metsäteitä noilla vanteilla oli yksinkertaisesti liian hupaisa. (Plus että mr mmc muistaakseni osti koko kiesin aikanaan vara-autoksi, joten osa hauskuuskerrointa on myös se miten nopeasti se mopo meinaakaan ruveta keulimaan alkuperäisistä suunnitelmista.) ;D Mutta eipä minulla tähän enää lisättävää ollut, kauppoja tekemään vain jos siltä tuntuu!

P.S. Annitrolin kanssa leikitty nyt parin tunnin verran ja huomenna jatkuu. Ei se noita mekaanisia menetelmiä (harjalaikka ja hiomapaperi) voita mutta ihan kelpo apu niiden ohella tuntuu olevan, kiitokset neuvoista! 8)
 
Vs: Offtopic

Pitäisi lähettää englantiin tavaraa niin onko tosiaan kuriirit noin kalliita.Ulkomaanpaketti postin kautta taitaa olla ainut järkevä ratkaisu siis.Tosin noista kuriireista nyt ei hintoja tahdo edes löytyä muutakuin toisten kokemuksia jossa muutaman kilon paketti on maksanut 150-200€
 
Vs: Offtopic

Kalliita ovat, upsille voi soittaa ja kysyä hintaa mittojen ja painon mukaan. Mulle tulleen väärän laturin lähetykselle ois tullut hintaa halvimmillaan/hitaimmillaan yli 200€. Sain sitten myyjän hoitamaan upsilta noudon heidän sopimushintaansa kun niiden vika oli.
 
Vs: Offtopic

No pitää lähettää spostia vastaan ottajalle että onko niillä jotain sopimusta jonkun kuriirin kanssa.
 
Vs: Offtopic

DaJackal sanoi
Nohnoh, minähän jopa kehuin että Grandiksen alla ne näyttäisi varsin maukkailta. ;)

Ja anteeksi, en nyt todellakaan yritä hiekoittaa teikäläisen vannekauppoja mutta ajatus mr mmc:stä ajamassa muuten ulkoisesti vakiokuntoisella Sigmalla mörrinperän metsäteitä noilla vanteilla oli yksinkertaisesti liian hupaisa. (Plus että mr mmc muistaakseni osti koko kiesin aikanaan vara-autoksi, joten osa hauskuuskerrointa on myös se miten nopeasti se mopo meinaakaan ruveta keulimaan alkuperäisistä suunnitelmista.) ;D Mutta eipä minulla tähän enää lisättävää ollut, kauppoja tekemään vain jos siltä tuntuu!

P.S. Annitrolin kanssa leikitty nyt parin tunnin verran ja huomenna jatkuu. Ei se noita mekaanisia menetelmiä (harjalaikka ja hiomapaperi) voita mutta ihan kelpo apu niiden ohella tuntuu olevan, kiitokset neuvoista! 8)

en minä ainakaan hernettä vetänyt, niin totta kun olla ja voi... ;D aina meinaa mopo karata, nyt pitäisi pitää kiinni...
tuon sigman tarkoitushan on olla talon toimiva auto kunnes jaappanin maalta saadaa "uusi" se tuntuu olevan erittäin härvinaista herkkua mitä
mulla on mielessä.... ja tässä kävi vielä remontin kanssa pikku ylläri niin joutu toppuuttelemaan etsijää kuukaudenksi :-\
 
Vs: Offtopic

Pakko kai tänne kirjottaa... Miten on, mahtuuko Evo 7-9 takakonttiin emmaljungan lastenvaunut? Onko kokemuksia kellään :eek:
 
Vs: Offtopic

En nyt kehtaa tuonne bongaustopicciinkaan laittaa, mutta äsken Latelassa katselivat nettiautosta TDX^:n keltaista Sierraa. ;D Onkos se ollut jo toista vuotta myynnissä (kun johan tuo kuvattiin viime vuonna) vai onko tuotantotiimi joutunut tekemään vähän jälkituotantoa että saavat viimeisenkin jakson täyteen materiaalia? :p
 
Vs: Offtopic

Kyllä mun mielestä ihan selkeä slogan
http://www.iltalehti.fi/autot/2013041816917230_au.shtml
Toisaalta töissä kun mietittiin niin muut olivat "wtf" ilmeellä ::)
 
Vs: Offtopic

akio sanoi
Kyllä mun mielestä ihan selkeä slogan
http://www.iltalehti.fi/autot/2013041816917230_au.shtml
Toisaalta töissä kun mietittiin niin muut olivat "wtf" ilmeellä ::)


No eipä ole vaikea, mitä tästä voidaan päätellä. Ihmiset ovat keskimäärin aika tyhmiä.
 
Vs: Offtopic

mystinengalant sanoi
No eipä ole vaikea, mitä tästä voidaan päätellä. Ihmiset ovat keskimäärin aika tyhmiä.

Vittu minä ainakaan tajunnu ;D Enkä kyllä kovinkaan usein tajua noita fingerporejakaan. Eikä sen puoleen, yhtään autoa en oo ostanu minkään sloganin takia, kyllä sen valihen ihan muitten syitten takia .

Miksei auto pilin tutkimuskessa ollu longswagenin das autoa ? Kaipa sekin meinaa jotain autoa ;D
 
Vs: Offtopic

No nyt se on minunkin älykkyysosamääräni arvioitu, eli tyhmä mikä tyhmä ellei suorastaan moukka tai maalainen ellei suorastaan jopa poronpurija.
 
Vs: Offtopic

Veikka sanoi
v***u minä ainakaan tajunnu ;D Enkä kyllä kovinkaan usein tajua noita fingerporejakaan. Eikä sen puoleen, yhtään autoa en oo ostanu minkään sloganin takia, kyllä sen valihen ihan muitten syitten takia .

Miksei auto pilin tutkimuskessa ollu longswagenin das autoa ? Kaipa sekin meinaa jotain autoa ;D

Jep jep ... no oli miten oli das auto ei ole auto :)
 
Vs: Offtopic

Niin, tässähän pitää muistaa, että on kysytty saksalaisilta englanninkielisiä sloganeja. Ja siellä kun (lähes) kaikki käännetään omalle kielelle, ei osaaminen ole ihan samaa luokkaa kuin meillä täällä. Varsinkaan, jos otetaan satunnainen kadunvarsiotos.

Tai, no, mitä sitä selittelemään, tyhmiä ne saksalaiset on kuin saappaat!!! ;D
 
Vs: Offtopic

Veikka sanoi
Miksei auto pilin tutkimuskessa ollu longswagenin das autoa ? Kaipa sekin meinaa jotain autoa ;D
Kaverin sanoin,jokainen saksankielinen sana kuullostaa teloituskäskyltä,kuten tuokin ;D ;D
 
Vs: Offtopic

Musta toi Hondan slogan on kyllä aina ollut erittäin ymmärrettävä ja hauska. Mikäs sitä nyt tehosta haaveillessa ;D
 
Vs: Offtopic

ettei tää foorumi nyt mene ihan alko fan clubiksi niin linkataan tällainen
http://www.shell.fi/v-power-nitro-plus-engine-room.html
 
Vs: Offtopic

Hei mites tää nyt menee saisko vinkkejä.

Tilasin autoon Jenkeistä osan ja heti seuraavana päivänä tajusin et oon ostanu väärän osan. Palautus omaanpiikkiin on ok 30pwn sisällä mut mites ton tullin kanssa koska sinne se paketti jää kuitenkin.

Voinko jotenkin lähettää tuotteen takasin ilman et joudun maksamaan niitä tulleja?
 
Vs: Offtopic

Eihän sun tulleja tarvi maksaa, kun et sitä tuotetta edes ota? Vaan lähetät sen takaisin...


Mites, kannattaako ostaa 3.2 did konevikanen pajero? Tai siis tottakai kannattaa jos sopivasti saa, mutta mahtaako tollasesta mennä kansi ja männät uusiksi varmaankin? Mahtaiskohan olla hintava remontti?
 
Vs: Offtopic

Kun tuo akio ei vielä ole ehtinyt niin minä sitten. Poliiseilla kuuleman mukaan siviili autona Sininen Mitsubishi Lancer Evolution IX. Nähty tänään nummelan kohdilla 25-tiellä, oli pysäyttänyt jonkun auton.
 
Vs: Offtopic

Tirse sanoi
Kun tuo akio ei vielä ole ehtinyt niin minä sitten. Poliiseilla kuuleman mukaan siviili autona Sininen Mitsubishi Lancer Evolution IX. Nähty tänään nummelan kohdilla 25-tiellä, oli pysäyttänyt jonkun auton.
just kun olin kirjoittamassa :p
 
Vs: Offtopic

Tirse sanoi
Kun tuo akio ei vielä ole ehtinyt niin minä sitten. Poliiseilla kuuleman mukaan siviili autona Sininen Mitsubishi Lancer Evolution IX. Nähty tänään nummelan kohdilla 25-tiellä, oli pysäyttänyt jonkun auton.

Hahhah..siinähän pemaripoijaat menee kiusimaan japsia.. :peukku
 
Vs: Offtopic

petevuan sanoi
Hahhah..siinähän pemaripoijaat menee kiusimaan japsia.. :peukku

tuo o muuten poliisilta loistava idea. Aina kaiken maailman lippisbemaristit kiinnostuu noista evoista (ei esim ikinä vr4 galantista, eikä toki syytäkään ole). Siinäpähän lähtevät sitten ohi. :D Haha. Ai että.
 
Vs: Offtopic

Tirse sanoi
Kun tuo akio ei vielä ole ehtinyt niin minä sitten. Poliiseilla kuuleman mukaan siviili autona Sininen Mitsubishi Lancer Evolution IX. Nähty tänään nummelan kohdilla 25-tiellä, oli pysäyttänyt jonkun auton.

Mahtavaa ;D
 
Vs: Offtopic

Tirse sanoi
Kun tuo akio ei vielä ole ehtinyt niin minä sitten. Poliiseilla kuuleman mukaan siviili autona Sininen Mitsubishi Lancer Evolution IX. Nähty tänään nummelan kohdilla 25-tiellä, oli pysäyttänyt jonkun auton.

hah! mua on aina kyrsinyt ne kanssa-autoilijat, joiden skeida octavioita, valkoisia transporttereita ym. "poliisimallisia" autoja (joista ikkunat tummennettu + ei pölykapseleita) tulee väkisinkin luultua poliisiautoiksi. joskus jopa ajatellut, että ostavatko jotkut noita ihan tietoisesti kiusatakseen muita ja pitäiskö itekin lähteä samaan leikkiin mukaan.. ;D mutta nythän tämä onnistuukin ihan vahingossa! :p
 
Vs: Offtopic

Tirse sanoi
Kun tuo akio ei vielä ole ehtinyt niin minä sitten. Poliiseilla kuuleman mukaan siviili autona Sininen Mitsubishi Lancer Evolution IX. Nähty tänään nummelan kohdilla 25-tiellä, oli pysäyttänyt jonkun auton.

Onkohan vakio ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom