Offtopic

Vs: Offtopic

Eikös Osuuspankin kaikista maksuista ole arkistointitunnus. Sehän varmasti löytyy jos mitään maksua on tehty. Lienee kaikkien puolelta selvää ettei näin ole, miksei voi vaan myöntää että on ongelmia saada rahat kasaan.
 
Vs: Offtopic

Tirse: ja varmista ny että saat kaikki mitä auton mukana meni, eli myös renkaat otat jos semmoset sinne meni kahdet!

Ei se ole kaveruutta jossei kerta maksuakaan kuulu, voit iha hyvin sanoo että antaisko se ite lainaan autonsa tuosta vaan useaksi viikoksi ilmaiseksi?
 
Vs: Offtopic

Kyllähän kaikilla pankeilla pitäisi olla ja onkin maksuista arkistointitunnus, sen kanssa saisi heti selville missä raha menee, jos se edes minnekkään on lähtenyt.
Sen verran viisas olin kyllä että en antanut mitään renkaita tai vara-avaimia matkaan. Päätin etten anna mitään ennen kuin rahaa saan itselleni. Ainoa mikä mukana meni ylimääräisenä on se korvaava alusta sen D2 tilalle, mutta se nyt on käytetty vr4 vakio alusta ;D

OP:n asiakaspalvelussakin ihmettelivät asiaa, ei mikään päivitys voi kestää 3+ päivää, eikä niillä kyllä siellä edes ollut tiedossa että olisi mitään päivityksia ollutkaan lähiaikoina.
 
Vs: Offtopic

Sen arkistointitunnuksen näkee jokaisesta omasta maksetusta maksustaan kunhan klikkaa nettipankista auki vain sen maksun...ja takuulla jokaisesta jokaisella pankilla se on näkyvissä.
 
Vs: Offtopic

Tamus sanoi
Tiättekö. Yhdistystoiminta on melko persiistä. :seina Enkä puhu nyt MCF:stä.

Yhdistys toiminta on aina sellasta jatkuvaa taistelua jossa jokainen haluua sitä sun tätä mutta kukaan ei ole valmis tekemään mitään ja kaikilla on aina jotain muka tärkeämpää tekemistä juuri silloin. Niin ja kaikki pitää aina saada ilmaiseksi ja 5e maksu jostain on aina liikaa. Itsekkin muutamassa yhdistyksessä ollut ja aina se on sitä samaa.
 
Vs: Offtopic

Noniin Galantti haettiin torstaina kotiin, pieni pettymys se että 6viikon aikana mittariin on tullut yli 4tkm lisää vaikka se on ollut rahattomalla kuskilla käytössä.
Sain myös uhkauksen, sanoin tarvitsevani autoa tiistaista eteenpäin itse koska Legnumi menee seisontaan ja Coltti liikkeeseen huollettavaksi, noh tämä "ostaja" sanoi tulevansa tiistaina hakemaan Galantin takaisin itselleen..WTF? No way, ei onnistu, jos kerta itekkin sain omaa autoani 4 viikkoa odottaa että saan omani takaisin niin minkähän ihmeen takia mun pitäis antaa 4pv päästä se jollekkin jolle en todellakaan ole antamassa sitä, varsinkaan kun itse sitä tarvitsen. Noh nehän vetosivat siihen kun "pojalla" ei ole omaa autoa ollut 5-6 vuoteen ja hänen täytyy päästä töihin..No mitä sitten, tarvitsee munkin päästä töihin ja se on mun auto, eli mikä tässä on ongelma?! Kovin olivat myös varmoja siitä että rahat on mun tilillä tiistaina tai keskiviikkona, noh siinähän sitten ovat, jos ne tilille pompsahtaa niin palautan ne, EN TODELLAKAAN ole tollasille autoani luovuttamassa tällaisen pelleilyn jälkeen. Tiedän että saisin tapella kaikista pikkuvioista joita Galanttiin tulee, kun MUN pitäisi ne korjata tai maksaa. Hei, 13vuotta vanha auto jolla ajettu jo yli 250tkm, siinä on vikoja ja niitä tulee kokoajan lisää, ei ne mun syytä ole.
Eli jatkan nyt tyytyväisenä kolmen auton omistajana :)
 
Vs: Offtopic

Yks mitä vihaan on katkeavan pultin ääni. Toisekseen ärsyttäviä on myös katkeilevien poranterien ja kierretappien napsahdukset... ::)
 
Vs: Offtopic

Mä näin viimeyönä MCF-unta. Nyt pelottaa mennä nukkumaan. :eek:
 
Vs: Offtopic

Shadow sanoi
Eij ollu painajainen :peukku Musta näki unta :) ;) Taas ::)

Mmmm, paloauto, hikiset, nokiset palomiehet... Mmmm. Ja sitten Varjo tulee ja pilaa hyvän unen?
 
Vs: Offtopic

Lisää hyviä huomioita. Ei kannata antaa kaverille autoa, oli se sitten ihan vaan lainassa tai sitten tarkoituksena myydä tai miten vaan. Ei ainakaan silloin jos tällä kaverilla tyylinä on se että "käyttöauto on käyttöauto, eikös niillä silloin pidä ajaa ja kovaa?" Joo eihän tässä mitään mutta jos sillä sitten ajetaan niin että niitä kilometrejä tulee vähän liian reippaasti ja sitten ilmestyy tällaisia: Puskurissa vekit pahentunut, vanteesta keskiö lähtenyt kävelemään ja sisälokarista leikelty pala pois(huono kuva) + sitten tupakalla poltetut ovipahvit!
 

Liitetiedostot

  • WP_20130401_001.jpg
    WP_20130401_001.jpg
    68.3 KB · Lukukerrat 632
  • WP_20130401_008.jpg
    WP_20130401_008.jpg
    71.9 KB · Lukukerrat 637
  • WP_20130401_005.jpg
    WP_20130401_005.jpg
    65.8 KB · Lukukerrat 613
Vs: Offtopic

Tirse sanoi
Lisää hyviä huomioita. Ei kannata antaa kaverille autoa, oli se sitten ihan vaan lainassa tai sitten tarkoituksena myydä tai miten vaan. Ei ainakaan silloin jos tällä kaverilla tyylinä on se että "käyttöauto on käyttöauto, eikös niillä silloin pidä ajaa ja kovaa?" Joo eihän tässä mitään mutta jos sillä sitten ajetaan niin että niitä kilometrejä tulee vähän liian reippaasti ja sitten ilmestyy tällaisia: Puskurissa vekit pahentunut, vanteesta keskiö lähtenyt kävelemään ja sisälokarista leikelty pala pois(huono kuva) + sitten tupakalla poltetut ovipahvit!

Olis itsellä jäänyt aiemminkin kertomasi perusteella entiseksi kaveriksi jo tovi sitten. Jos tällaista tuhoa tulisi autooni, en oikeastaan osaa sanoa mitä tekisin. En silittelisi päätä.
 
Vs: Offtopic

miikka sanoi
Olis itsellä jäänyt aiemminkin kertomasi perusteella entiseksi kaveriksi jo tovi sitten. Jos tällaista tuhoa tulisi autooni, en oikeastaan osaa sanoa mitä tekisin. En silittelisi päätä.
Eipä tässä enään kamalasti kaverina ole kohdeltukkaan tätä "ostajaa". Tässä tilanteessa en oikein mitään enään voi kuin kirota omaa typeryyttäni. Olisi pitänyt vaan hakea ensimmäisen viikon jälkeen auto takaisin kotipihaan.Jälkiviisaus on kaikkein ärsyttävin viisaus.

Unohdin tyystin mainita konepeltiin tulleet naarmut, tokihan siinä sellasia jo oli kun viime kesänä oma 3,5v tyttöni teki metallisella paimenaita tolpalla oman taideteoksensa, mutta nyt siihen on tullut naarmuja lisää, ja aika varmasti vielä samalla kun on yritetty vanhoja "myllyttää" pois.

Nyt jännitetään huomista, kun kerran uhkasivat tulevansa hakemaan auton takaisin tiistaina.
 
Vs: Offtopic

Tirse sanoi
Eihän niillä sellasia ole kun on rahat vaan hävinny jonnekkin, ei pankkikaan muka tiedä minne. Ja nyt on siis kuulemma OP:n vika että ei rahat liiku. Huomenna hakemaan auto illalla kotiin takasin. Sain kamalat haukut ja vihat niskaani kun asiasta ilmoitin!
Ja tietysti, laitoin takasin myyntiin auton.

Mulla oli vuosi sitten vähän samanlainen show, "ostaja" on vieläkin mulle auki 500€ autosta jota se ei ostanut, lupaili ja lupaili, selityksiä selityksien perään yms. Alussa meinas loppuu huumori asian suhteen, mutta viikottainen painostus on saanu pientä edistystä velan takaisinmaksuun; joka viikko maanantaina lähtee sähköpostilla muistutus velasta, aina vastaukseksi tulee "maksan illalla, näkyy ylihuomenna tililläs". Sittenkun pyydän arkistointitunnuksia "maksetuista maksuista", joko ei kuulu mtn tai sitten ei pystynyt ottamaan sitä ylös tms.. Oon jo varautunut että toi 500€ meni, jos ei tule takas niin se oli oppiraha lainaamiselle.

ps. ostaja on siis mulle velkaa, kuvio on niin monimutkainen että en edes vaivaudu kirjottamaan sitä
 
Vs: Offtopic

Tirse jos saat sitä rahaa ni jätä palauttamatta vaurioiden korjauttamiseen(Normihinnoilla), kilometrien aiheuttamaan arvonalenemiseen ja vaivasta aiheutuvien kulujen määrä.
 
Vs: Offtopic

Tamus sanoi
Mä näin viimeyönä MCF-unta. Nyt pelottaa mennä nukkumaan. :eek:

Mäkin näin viimeyönä MCF-unta. :nykii :eek: Miusta tuntuu etten myöskään uskalla silmiä kiinne laittaa kun ilta taas koittaa..
 
Vs: Offtopic

Sanokaa vaan hulluksi ja luulosairaaksi, mutta jotenkin vain pisti silmään:
http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=47432.0
 
Vs: Offtopic

Maxbrotha sanoi
Kuka tunnustaa omakseen?

http://puerco.kuvat.fi/kuvat/Autoja%20ja%20moottorivekottimia./Mitsubishi%20-%20Evolution%20VIII/Evo%20lopuillaan/2146688333.jpg?img=img900

:nykii


Korjaus: satakunnassa pyörii tämä yksilö.
 
Vs: Offtopic

^On muuten ihan hirvee tunne kun tajuu että auto on varastettu. Etenkin jos autoon on kovin sitoutunut. Kerran oon sen kokenut enkä haluu toiste. Kys autoon kun oli tehty vielä satoja ellei tuhansia tunteja hommia niin jotenkin se oli vielä tärkeempi :D
 
Vs: Offtopic

Pientä tutkimusta tein, en ole ainoa jota nämä kaksi sankaria on k*settaneet. Viimeksi näistä poika ajeli sierralla joka oli kuulemma ostettu lohjan autokeskukselta( ei edes ollut tämä liike) ja helmikuun alussa se yhtäkkiä myytiin pois, juuri ennen kun galantin jätin sinne. Noh nyt kyseine sierra on samassa liikkeessä josta Coltin ostin. Asiasta mainitsin tälle isälle kun keskiviikkona taas soitteli niin meinasi että riihimäelle se meni heiltä, pari viikkoa aikaisemmin se oli vielä joku lohjalainen jolle se oli myyty. Noh, kys. sierra on ollut tämän autoliikkeen nimissä 22.08.2012 asti ja ainakin marraskuusta helmikuuhun se oli tällä "sankariparilla", eli onnistuivat k*settamaan autoliikettäkin.
Autoliikkeen kautta olivat saaneet suhteilla selvitettyä että nämä tämän maksajan sairaalaan joutumiset olivat täyttä huuhaata koska kys. henkilö ei ollu sairaalan papereissa ollut lähiaikoina. Ja rahojen liikkumisella oli sama selitys että pankki on hukannut rahat.
Ei olisi kyllä uskonut että tällaista tapahtuu ihan näin lähipiirissä saati sitten että kaverille joku tekee tällaista.
 
Vs: Offtopic

kas.... pulma pistänkö kylmästi kaikki kipsilevyn palat roskiin vain säästänkö...

noi ei kyllä kestä ulkovarastointia kunnolla....
 
Vs: Offtopic

Tirse sanoi
Pientä tutkimusta tein, en ole ainoa jota nämä kaksi sankaria on k*settaneet. Viimeksi näistä poika ajeli sierralla joka oli kuulemma ostettu lohjan autokeskukselta( ei edes ollut tämä liike) ja helmikuun alussa se yhtäkkiä myytiin pois, juuri ennen kun galantin jätin sinne. Noh nyt kyseine sierra on samassa liikkeessä josta Coltin ostin. Asiasta mainitsin tälle isälle kun keskiviikkona taas soitteli niin meinasi että riihimäelle se meni heiltä, pari viikkoa aikaisemmin se oli vielä joku lohjalainen jolle se oli myyty. Noh, kys. sierra on ollut tämän autoliikkeen nimissä 22.08.2012 asti ja ainakin marraskuusta helmikuuhun se oli tällä "sankariparilla", eli onnistuivat k*settamaan autoliikettäkin.
Autoliikkeen kautta olivat saaneet suhteilla selvitettyä että nämä tämän maksajan sairaalaan joutumiset olivat täyttä huuhaata koska kys. henkilö ei ollu sairaalan papereissa ollut lähiaikoina. Ja rahojen liikkumisella oli sama selitys että pankki on hukannut rahat.
Ei olisi kyllä uskonut että tällaista tapahtuu ihan näin lähipiirissä saati sitten että kaverille joku tekee tällaista.

Joku on siis rikkonut lakia aika rankasti, kun on kertonut henkilön potilastietoja "kolmannelle" osapuolelle!!? :eek:
 
Vs: Offtopic

Pr0vinci sanoi
Joku on siis rikkonut lakia aika rankasti, kun on kertonut henkilön potilastietoja "kolmannelle" osapuolelle!!? :eek:
Voithan säkin käydä sairaalassa kysymässä , jos vaikka kaveris sinne on joutunut, että mistähän päin löydän tän ja tän nimisen henkilön, jos ei sellaista ole niin kyllähän ne siitä kertoo, ei siinä lakia rikota. Tiedän että olet tän "ostajan" kaveri, mutta hei, niin mäkin olin kunnes selvis Tää kusetus. Onhan varastaminenkin lainrikkomista vai olenko ihan väärin ymmärtänyt?
 
Vs: Offtopic

Mr mmc sanoi
kas.... pulma pistänkö kylmästi kaikki kipsilevyn palat roskiin vain säästänkö...

noi ei kyllä kestä ulkovarastointia kunnolla....
Pari metriä maita päälle niin pysyy parhaiten tallessa...
Nimim. Sulais jo routa...
 
Vs: Offtopic

alko meikäläiseenkin löytyä taas vähän vauhtia auton laiton kanssa kun kinnunen90 kävi hakee penkit pois ja pääsin tyyppää evoa vähän!! :driver
 
Vs: Offtopic

Tuli Würthilla käytyä syömässä tänään ja patistivat osallistuun rallimatka kilpailuun, piti vain vaihtaa Evo X ralliautoon rengas mahdollisimman pian :D Ei se ny menny ihan ku formuloissa mut tulipa kokeiltua :D
 
Vs: Offtopic

Vitun Delta.

Uskomatonta paskaa ja sähläystä,sekä yritys-että yksityispuolella.

Miten on mahdollista että kys kioski on enään edes toiminnassa tuollaisella toiminnalla.
 
Vs: Offtopic

ST sanoi
v*tun Delta.

Uskomatonta p*skaa ja sähläystä,sekä yritys-että yksityispuolella.

Miten on mahdollista että kys kioski on enään edes toiminnassa tuollaisella toiminnalla.

Minulla oli tänään jälleen oikein mukava kokemus Deltalla.
 
Takaisin
Ylös Bottom