Olitko se sinä?

Vs: Olitko se sinä?

Manq sanoi
valkone evo5 eilen illal kouvolas mäkkärin ohi.. varmaankin saaride
Jep, mä varmaan. Milläs ite olit? Yks musta e7-9 nähty kans puol 1 aikaa viime yönä, lappeenrannasta päin kouvolaa päin ajo utin ABC:n ohi
 
Vs: Olitko se sinä?

Tänään n.klo. 1200 Hopea Evo ysi maantiellä Lohjan urheilukentän kohdalla ja hetkeä myöhemmin ASX, Pexi? Motonetin liikenneympyrässä. Koitin lapasta heilutella kummallekin, oltiin Legulla liikenteessä.
 
Vs: Olitko se sinä?

:peukku se ysi tais löytyy täältä itse en aja krapulassa istun hantin penkillä ja koitan selvitä hengissä. Mystinen tais olla nesteellä nummelassa.
 
Vs: Olitko se sinä?

Divi sanoi
:peukku se ysi tais löytyy täältä itse en aja krapulassa istun hantin penkillä ja koitan selvitä hengissä. Mystinen tais olla nesteellä nummelassa.

Joo toisen vr4 kuskin kanssa tutkimassa. Ihmeteltiin vaan että pojilla on varaa tankata nesteellä. :p
 
Vs: Olitko se sinä?

Ei evokuski laske missä sitä tankkaa ;D ja täyteen piti laittaa ni ei saanu ees 80€...
 
Vs: Olitko se sinä?

Saaride sanoi
Jep, mä varmaan. Milläs ite olit? Yks musta e7-9 nähty kans puol 1 aikaa viime yönä, lappeenrannasta päin kouvolaa päin ajo utin ABC:n ohi
kaverin ooppelin takapenkillä röhnötin
 
Vs: Olitko se sinä?

mystinengalant sanoi
Joo toisen vr4 kuskin kanssa tutkimassa. Ihmeteltiin vaan että pojilla on varaa tankata nesteellä. :p

Nesteellä on halvimmat hinnat... Ainakin täällä Turkkuses. :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Late sanoi
Nesteellä on halvimmat hinnat... Ainakin täällä Turkkuses. :)

No joo on meilläkin halvin nesteen kylmäasema mutta tuo keskustan vanha asema on selkeesti kalliimpi. Ja abc (poistumassa pian keskustasta) kallein. Taitaa olla miesten bensa yli 1.80e tällä hetkellä.
 
Vs: Olitko se sinä?

TheRenesis sanoi
Oranssi paitoja edustetaan.. Varasto miehenä :)
oli muuten vissiin sun legu mikä oli siinä galantista parin ruudun päässä?
täytyy koittaa parkkeerata vierekkäin huomenna :peukku
 
Vs: Olitko se sinä?

Kauhavalla tänään oli joku kahvilla(?) siinä Lidliä vastapäätä olevalla huoltsikalla, autona oli tumman sininen tai tumman lila evo ix tai viii. :peukku
 
Vs: Olitko se sinä?

Turussa joku tuli hopeisella/harmaalla evoluutiolla vastaan rautatieaseman kohdilla n. klo 18:58.. ;D.. ..olin juuri 1-tieltä tulossa ja menossa satamaan päin hakemaan noita laivalla olleita tuttuja pois.
 
Vs: Olitko se sinä?

Jani T sanoi
Tänään n.klo. 1200 Hopea Evo ysi maantiellä Lohjan urheilukentän kohdalla ja hetkeä myöhemmin ASX, Pexi? Motonetin liikenneympyrässä. Koitin lapasta heilutella kummallekin, oltiin Legulla liikenteessä.
Pexi tunnustaa. Koitin kyllä jotain huitoa. ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Jani T:n legu taas bongattu Karjaalta seisomasta eilen. Repesin ääneen sun "Kindaflush" (?) tarralle mikä siin takalasissa on ;D :peukku
 
Vs: Olitko se sinä?

Pumpkinca sanoi
Kauhavalla tänään oli joku kahvilla(?) siinä Lidliä vastapäätä olevalla huoltsikalla, autona oli tumman sininen tai tumman lila evo ix tai viii. :peukku
Tulee aika useestikin poikettua siinä kahvilla...sininen ysihän se.
 
Vs: Olitko se sinä?

Musta Evo 5? äsken (taisi olla ~20 pintaan) Hyvinkään ABC:llä. Olit juuri lähtemässä parkkiruudusta pois kun itse ajoin siitä takaasi ohi valkoisella Legnumilla.
 
Vs: Olitko se sinä?

Tänään aamulla klo 8 jälkeen kalevan ABC:n kohdalla viininpunainen galantti ajoi tayssin suuntaan.
 
Vs: Olitko se sinä?

Evo X Lohjan keskustassa puol kuuden ja kuuden välissä.
 
Vs: Olitko se sinä?

Kenenkäs se valkopunanen sportback oli? Bongattu Vantaalta erään raksan vierestä parkista. Nätti peli! :peukku
 
Vs: Olitko se sinä?

tommyz sanoi
Kenenkäs se valkopunanen sportback oli? Bongattu Vantaalta erään raksan vierestä parkista. Nätti peli! :peukku
Nimim. Koippa jos tarkoita Ralliarttia
 
Vs: Olitko se sinä?

Tuusulassa sininen 9 ajoi tuusulantietä kohti hyvinkäätä 8:15 aamulla istuin seo:lla kahvilla. Tosta tiestä en ihan 100 varma ole..
 
Vs: Olitko se sinä?

Tulikos M.Tommi Legulla vastaan Karhulan shellin kohdalla eilen puol 4 aikaa?
Olin just scanialle menossa työautolla
 
Vs: Olitko se sinä?

Hablu sanoi
Tulikos M.Tommi Legulla vastaan Karhulan shellin kohdalla eilen puol 4 aikaa?
Olin just scanialle menossa työautolla

Minähän se, töistä justiinsa olin kotio menossa. Usein voi myös bongata siitä scanian pihalta työautolla myös ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Kuka puupää kiilas äsken Keljon rampilta eteen harmaalla farkku-Lancerilla?

Kolari oli enemmän kuin lähellä, kannattais kerrata liikennesäännöt.

t. musta Subaru
 
Vs: Olitko se sinä?

viksberg sanoi
musta FL vr4 Galantti bongattu pasilan/käpylän sillalla, joskus 16 aikoihin?

Melkein osuu, muttei ihan täsmää aika, malli eikä väri... ;D Olin neljän jälkeen kyllä siinä kohdilla tuolla tumman vihreällä "wannabe FL Legnumilla".
 
Vs: Olitko se sinä?

Skydiver sanoi
Melkein osuu, muttei ihan täsmää aika, malli eikä väri... ;D Olin neljän jälkeen kyllä siinä kohdilla tuolla tumman vihreällä "wannabe FL Legnumilla".

joo siinä se jorotteli jonossa käpylään päin, ite käännyin itä-pasilaa. joku iso parrakas mies siellä istu, kovasti yritin vilkutella
 
Vs: Olitko se sinä?

Pakko oli Kole nostaa lapasta vanhalle naapurille.. :) Tulin pihatielläs vastaan viininpunaisella EA:lla.. Käytiin muksuille näyttämässä wanhoja "huudeja".. :)

Hopia ysi mustilla vantehilla tuli kans motarilla vastaan hiukan ennen kylmälahden ABCtä..
 
Vs: Olitko se sinä?

Kenenkäs musta evo 7,8,9 oli eilen pietarsaaressa sen ison kirpparin edessä parkissa noin 12,30-13,30 välissä..Autossa oli ralliartin roiskeläpät.
 
Vs: Olitko se sinä?

savonlinnassa kaikkien vihreiden sekoitusväri (korjattu) galantti, jota ajo 60+ mummo :driver :peukku
olin niin tohkeissani kun kerrankin jotain näin etten edes erota autoja toisistaan ;D ei se miule morjestanu vaikka aristosta heiluttelin kättä :'(
 
Takaisin
Ylös Bottom