Ostamassa Mitsubishi Lancer Evo 4, kokemuksia?

Vs: Ostamassa Mitsubishi Lancer Evo 4, kokemuksia?

joo evo4:n on ihan hyvä vaihtoehto evoista meille BJERS aukisille =)=)=) mutta tota ostin ite tos viime syksynä ja muuten oli hyvässä kunnos tekniikka ja näin mut olin sitä ajamassa pois päin sitte tuolta aika pitkältä ni sytty AYC valo ja huolestuin et onko tässä nyt lukkosysteemi sökö ja se ei sit lähteny enää pois mut sit vaihoin lukkojärjestelmän öljyt ni valo ei oo enää palanut. ja eipä noita oo hirveesti ruostesuojattu että jotain joutuu tekemään. itse duunasin koko alusta uusiks. ei kyllä reikiä löytynyt mut tasanen pintaruoste oli kauttaaltaan.



joo ja tossa edellisillä sivuilla puhuttiin tuosta SJ import:sta niin ei se munkaa missään hirveen helmi kunnossa ollu muutaku päältä ja sisältä mut pohja ja nuo oli aika kuraa ja ku katto niitä vieressä olevia niiin onnekkaalta tunsin olevani kun muissa oli puskureita halki ja putkissa reikiä ja muita tekniikka murheita. että jotenkin sattu aika hyvä yksilö kohalle. vielä ei oo menny rahaa hirveesti ja kun ite tekee duunipaikalla niin 2 viikonloppua niin auto on iha eri näkönen ja kuntonen. joten jos tykkää itse tehdä ja työkalut pysyy käsissä niin väitän että vähän enemmän säästää jossain tasolla vaikka kyllähän näihi vehkeisii rahaa saa uppoomaan ja mitä sitä laskemaan kun täydellinen puslasarja tilattu ja vailla asennusta ja vähän huolto osia ja jakopää remmelit ja alustasarjat on tilaten ja osa osista jo asennettu :D. ja nälkä kasvaa syödessä.
 
Takaisin
Ylös Bottom