outlander 2.0 DID tehot katoaa

Vs: outlander 2.0 DID tehot katoaa

Ettei tuo nyt olisi säätösolenoidiin ja paineanturin välinen ongelma. Jos solenoidi päästää korkeammalla paineella, tai anturi näkee suuremman paineen, kuin ohjelma ajattelee. Onko näihin tullut softapäivitystä huollossa?
 
Vs: outlander 2.0 DID tehot katoaa

En tiedä.. Mutta myyjän mukaan tosiaan kaikki turboon liittyvä on testattu ja todettu toimiviksi. Alkaa vähän jo turhauttaa tämä Skodalla ajo (sijaisauto). Mutta postiviisena puolena on että se toimii :peukku
 
Vs: outlander 2.0 DID tehot katoaa

Vili1 sanoi
Alkaa vähän jo turhauttaa tämä Skodalla ajo (sijaisauto). Mutta postiviisena puolena on että se toimii :peukku

Volkkarin koneitahan nuo on molemmat.
 
Vs: outlander 2.0 DID tehot katoaa

Joo niin on. Paitsi tämä Skeida on 1.6 diesel. Yllättävän pirtsakka! Mutta silti ei meille VAG:laista tule.
 
Vs: outlander 2.0 DID tehot katoaa

No suosittelen kuitenkin kattomaan että noi huohotukset on kunnossa. Ei siinä ainakaan mitään häviä.
 
Vs: outlander 2.0 DID tehot katoaa

Käyttääkö mitsu omaa alipainerasiaa vaiko vag:in kehittelemää?
 
Vs: outlander 2.0 DID tehot katoaa

Eipä siihe yliahtamiseen oikee solenoidien vaihdon jälkeen muuta syytä ole kuin että ahtimen vane siivet jää jumiin. Joko viallisesti säädetty hukkiksen tanko tms voi sen myös aiheuttaa.

Onhan näitä ulkomailla reflashattukin (overboost limittiä säädetty ylemmäs, sama pajeroiden kanssa)

http://mitsubishiforum.com/forum/mitsubishi-outlander-10/outlander-2-0-turbo-diesel-engine-loss-power-33015/page8/
 
Vs: outlander 2.0 DID tehot katoaa

Harri K sanoi
Eipä siihe yliahtamiseen oikee solenoidien vaihdon jälkeen muuta syytä ole kuin että ahtimen vane siivet jää jumiin.

Ja tuo voi johtua siitä että huohotus ei pelaa, kuten mainitsin jo aiemmin.
 
Vs: outlander 2.0 DID tehot katoaa

Jeps. Huomenna tuovat auton minulle. Myyjäkin sanoi, että nostaa kädet pystyyn jos vielä temppuilee. Olen samaa mieltä, sovitaan sitten vaikka kaupan purku jos ei tule nyt kuntoon.

Olivat pajalla ensimmäisellä kerralla säätäneet turbon jonkun "yleisohjeen" mukaan. Nyt olivat saaneet valmistajalta jonkun turbon säätöpaketin, jossa on vissiin jotain mittareita yms. Sen avulla säätäneet nyt turbon ja testilenkkien perustella (2 x 200km) on auto toiminut. Noh, viimeksihän tuota vika tuli noin 1kk turbon vaihdon jälkeen. Kaikki mahdollinen turboon liittyvä hilavitkutin ja putki on kuulemma tutkittu.

Toivottavasti nyt toimii, sillä tykästyin aidosti Outlanderiin. Olisi harmi perua kaupat, mutta en ota vastaan sellaista autoa johon en voi luottaa. Nyt seuraavat kuukaudet näyttää miten asia on. Vaikka syy ei liene Mitsun (VAG kone), niin jäi kyllä niin paha maku suuhun tästä korjaamolla ramppaamisesta, että ei meille enää Mitsua tule :mad: Mieli voi toki muuttua vielä, jos auto vaikka pelaakin ja tästä alkuharmituksesta pääsee :)
 
Vs: outlander 2.0 DID tehot katoaa

No niin. Outlander palautettu 9tkm ja usean korjaamoreissun jälkeen. Tuli vähän takkiin alentuneen hyvityshinnan muodossa, otin samasta firmasta toisen auton. Mutta en jaksanut enää epäluotettavuutta.

Outlander oli hyvä ajaa ja tiloiltaan loistava. Juuri sitä mitä etsin. Mutta ongelmien kasaantuessa ainoa järkevä ratkaisu oli tämä. Takuun loppumisen jälkeen olisi tullut kalliiksi lompakolle.

Nyt pihassa on 2010 Ford Mondeo, joka on täyttänyt kyllä myöskin odotukset. Hyvä ajaa ja tilava. Toivottavasti muille ei tule vastaavanlaisia ongelmia.
 
Vs: outlander 2.0 DID tehot katoaa

Harri K sanoi
Eipä siihe yliahtamiseen oikee solenoidien vaihdon jälkeen muuta syytä ole kuin että ahtimen vane siivet jää jumiin. Joko viallisesti säädetty hukkiksen tanko tms voi sen myös aiheuttaa.
Näähän ei käytännössä voi yhtä aikaa olla samassa autossa vaihtoehtoina.
 
Vs: outlander 2.0 DID tehot katoaa

Muuttuvasiipisissä taitaa harvemmin olla hukkaporttia.
 
Vs: outlander 2.0 DID tehot katoaa

pexi sanoi
Muuttuvasiipisissä taitaa harvemmin olla hukkaporttia.
no niin tietysti...alipainekellon tanko, mikä ny onkaan. Pajeros just tätä ruuvannu ja uutena tää vaggilaiste juuttuvasiipisyys itelläkin tullut ny esille.
 
Vs: outlander 2.0 DID tehot katoaa

No juu alipainekello ja tanko löytyy monesti, jos ei ole suora sähköohjaus niille siiville.
Ja onhan toki noita muuttuvasiipisiä missä on porttikin, esim joissain 5 syl volvon cr-koneissa, mutta tässä BSY:ssä ei ole.
 
Vs: outlander 2.0 DID tehot katoaa

taas tänään venettä vetäessä tehot katosi 10 kertaa ja taas vikavalo palaa. ei kun taas yhteyttä deltaan. jokohan pitäis luovuttaa ja pistää outlander kiertoon
:seina :seina :seina
 
Vs: outlander 2.0 DID tehot katoaa

turbon aliahtaminen ja hehkutulppa pimeänä. letkut kaikki ehjiä jne. alipainetestissä turbon siivet toimii ok. vaihdettu nyt sitten ahtopaineanturi ja hehkut. katsotaan taas mitä tuleman pitää
 
Takaisin
Ylös Bottom