Vaihdoin jakohihnan ja tasapainotusakseleiden hihnat, mutta jotain meni ilmeisesti väärin kun auto ei enää sen jälkeen käynnistynyt. Kampiakseli on merkissään ja nokkapyörät suoraan ylöspäin. Jossain moottorissa merkkien pitää osoittaa toisiaan kohti, mutta tässä on lohkossa koloset ja nokkapyörien reunassa nuolet. (En irroittanut hihnaa, joten ei 100% varmaa tietoa kuinka ne ovat olleet) Jakopään puoleinen mäntä ylhäällä merkkien ollessa kohdallaan, eikö se ole ykkössylinteri?
Alakertaa on pyöritelty hihnan/hihnojen ollessa irrallaan. Ohut peltilevy kampiakselilla on ilmeisesti kampiakselin asentotunnistimelle, voiko sen asentaa kuin yhdellä tavalla?
Akku oli samaan aikaan irti ja uudet tulpat vaihdettu (samanlaiset kuin vanhat). Muihin sähkölaitteisiin ei ole koskettu. Auto starttaa ja bensaa tulee suutinkiskosta, joten ajoitus- tai sytytysongelmalta vaikuttaa. Ei kai mikään ajonesto voi kiukuta?
Alakertaa on pyöritelty hihnan/hihnojen ollessa irrallaan. Ohut peltilevy kampiakselilla on ilmeisesti kampiakselin asentotunnistimelle, voiko sen asentaa kuin yhdellä tavalla?
Akku oli samaan aikaan irti ja uudet tulpat vaihdettu (samanlaiset kuin vanhat). Muihin sähkölaitteisiin ei ole koskettu. Auto starttaa ja bensaa tulee suutinkiskosta, joten ajoitus- tai sytytysongelmalta vaikuttaa. Ei kai mikään ajonesto voi kiukuta?