Kun ei tuon vastikään hankitun pajeron (2,8 TDIC GLS -95) mukana tullut omistajan käsikirjaa enkä sellaista ole vielä onnistunut löytämään sen kummemmin paperi- kuin sähköisenä versionakaan, niin kysytäämpä tässä mieltä askarruttavia asioita.
Ensinnäkin, kun kone on kylmä ja lähtee ajamaan kojetauluun syttyy ja kohta puolin myös sammuu oranssi merkkivalo jossa kuvasymboli sama kuin öljynpaineen merkkivalossa, mutta kuvakkeen alla on ikään kuin sahalaita-kuvio. Mitä tuo merkkivalo ilmaisee? Se tosiaan kylmällä koneella ajossa syttyy ja sammuu n. minuutin kuluttua eikä se toistu lämpimällä koneella ajettaessa.
2Gen pajeron peräöljyistä, käykö molempiin periiin normaalit peräöljyt vai pitääkö niihin laittaa sitä lukkoperä-öljyä? Myös täyttömäärät sekä periin, moottoriin, että jako- ja vaihdelaatikkoon kiinnostaisi tietää.
Keskitasauspyörästön lukon merkkivalosta, kuuluuko sen vilkuttaa kojetaulussa takavedolla ajettaessa? Myös nopealla nelivedolla ilman keskilukkoa se merkkivalo vilkuttaa välillä kojetaulussa, mutta sammuu taas välillä. Liekö normaalia? Nopealla nelivedolla keskilukko lukittuna valo palaa kojetaulussa koko ajan kuten pitääkin. Liekö kyseessä joku sähköhäikkä? Olipas sekavasti kirjoitettu, mutta kai siitä selvän sai.. :seina
Lopuksi, jos jollain olisi sattuisi olemaan ylimääräisenä 2Gen pajeron omistajan käsikirja olen halukas ostamaan sellaisen tai jos joku ko. kirjan omistava voisi vaikka kopioida sellaisen olisin myös sellaisen valmis ostamaan. Tai jos joku tietää mistä ko. kirjanen löytyisi sähköisessä muodossa esim. pdf:nä suomeksi tai lontoon murteella olisin kiitollinen linkistä. Yksityisviestiä voi laittaa tuohon käsikirjaan liittyen.
Tässä nyt muutama kysymys ensi alkuun ja lisääkin varmaan tulee.. :driver
Ensinnäkin, kun kone on kylmä ja lähtee ajamaan kojetauluun syttyy ja kohta puolin myös sammuu oranssi merkkivalo jossa kuvasymboli sama kuin öljynpaineen merkkivalossa, mutta kuvakkeen alla on ikään kuin sahalaita-kuvio. Mitä tuo merkkivalo ilmaisee? Se tosiaan kylmällä koneella ajossa syttyy ja sammuu n. minuutin kuluttua eikä se toistu lämpimällä koneella ajettaessa.
2Gen pajeron peräöljyistä, käykö molempiin periiin normaalit peräöljyt vai pitääkö niihin laittaa sitä lukkoperä-öljyä? Myös täyttömäärät sekä periin, moottoriin, että jako- ja vaihdelaatikkoon kiinnostaisi tietää.
Keskitasauspyörästön lukon merkkivalosta, kuuluuko sen vilkuttaa kojetaulussa takavedolla ajettaessa? Myös nopealla nelivedolla ilman keskilukkoa se merkkivalo vilkuttaa välillä kojetaulussa, mutta sammuu taas välillä. Liekö normaalia? Nopealla nelivedolla keskilukko lukittuna valo palaa kojetaulussa koko ajan kuten pitääkin. Liekö kyseessä joku sähköhäikkä? Olipas sekavasti kirjoitettu, mutta kai siitä selvän sai.. :seina
Lopuksi, jos jollain olisi sattuisi olemaan ylimääräisenä 2Gen pajeron omistajan käsikirja olen halukas ostamaan sellaisen tai jos joku ko. kirjan omistava voisi vaikka kopioida sellaisen olisin myös sellaisen valmis ostamaan. Tai jos joku tietää mistä ko. kirjanen löytyisi sähköisessä muodossa esim. pdf:nä suomeksi tai lontoon murteella olisin kiitollinen linkistä. Yksityisviestiä voi laittaa tuohon käsikirjaan liittyen.
Tässä nyt muutama kysymys ensi alkuun ja lisääkin varmaan tulee.. :driver