joo, ehkä jos saa palikat kerättyä huomenna kasaan, niin voisi suunnitella vkl:n hommaksi korin noston.
tarviiko mitään sen erikoisempia avaimia? minkälaisella tunkilla on hyvä nostaa kori? isolla hallitunkilla pönkän kans vaan maasta vai...
jatkuuko se rattiakseli sen kumiosan kohdalta, ottamalla kumi sivuun ja ilmeisesti on kiinni jollain ruuvilukitteella...?
jarruletkuja pitää hommassa tietysti vahtia, mistäs kohtaa pajerossa löysääntyy käsijarru?
olikos vielä jotakin muistettavaa?
ja tästähän tietty löytyy asiaa, joita olen lueskellut läpi.
tarviiko mitään sen erikoisempia avaimia? minkälaisella tunkilla on hyvä nostaa kori? isolla hallitunkilla pönkän kans vaan maasta vai...
jatkuuko se rattiakseli sen kumiosan kohdalta, ottamalla kumi sivuun ja ilmeisesti on kiinni jollain ruuvilukitteella...?
jarruletkuja pitää hommassa tietysti vahtia, mistäs kohtaa pajerossa löysääntyy käsijarru?
olikos vielä jotakin muistettavaa?
ja tästähän tietty löytyy asiaa, joita olen lueskellut läpi.