pajero ala offroad....

pallero

New Member
Liittynyt
4 Helmikuu 2006
kyselin tossa jokin aika sitten kuvii naperoista millä porukka ajelee ja hienoja oli ja tässä ois mun neitokaisesta kuvaa....ja tämähän on projekti vielä ja tulee olemaan ainakin korkeempi vielä jossain vaiheessa...ja kuvan pokkerikopiot olis myynnissä jos jotakin kiinnostaa....kysellä voi :045-1104737
 
myin nuo renkaat jo ja tällä hetkellä alla super swampper 36/12,5/15 renkaat leima mies raapi päätä hetken kun vein autoa muutoskatsastukseen... :driver
 
Saiko leiman noille kolmekutosille, kun on ollu juttua ettei saa kun kolmeykköset. Ittekkin haluaisin isommat alle pätkään sitten kun projekti rupee valmistuun. ;D
 
tuskinpa on leimaa, kun 31 on maksimi, poikkeus luvallahan voi yrittää anoa isompia mutta eivät kovin herkästi myönny noin isoihin... tiedän tapauksen jossa anottiin 35" mutta myönnettiin vain 33"...

toisaalta tuo 33" katsastus onnistuu kyllä hyvältä puhemieheltä oikeiden dokumenttejen kanssa

ootko muuten pallero muuttanu välityksiäs pajesta? kun kerta tieliikenteessä on auto, ittellä 33" alla ja viitosta ei tartte ollenkaan... eikä kyllä lähdössäkään kauheesti hyökkää vrt. vanhoihin 225/75/15
 
ei ole välityksiä vaihdettu kun tietäis miten se onnistuis helpoiten niin teen sen heti...juu ja noilla nakeilla ei tartte mitään erikoisia nopeusennätyksii rikkoa ja nelostakaan ei tartte kuin silloin tällöin.ja leimakonttorit kierretään kaukaa....=) ja tosa vielä muutamii kuvii kun renkulat on tositoimissa...kyllä se pajerokin taipuu vaikka tojomiehet väittää muuta.... :nykii
 
Eikös noissa vanhemmissa eli 2.3:ssa ole tiheämmät välitykset perissä ku 2.5:ssa on!?!

edit: ja jos 2.5 on pitemmät välitykset niin voin vaihtaa omani semmoisiin..
 
Mun mielestä kyllä 2.3 koneisissa oli juurikin harvemmat välitykset kuin 2.5:ssa, kun eikös ennen ollut näitä takavetogalantteja varustettuna 2.3 TD koneella... ja käsittääkseni perät oli tasan samat galantissa ja ekoissa pajeroissa... joka asiasta tietää enemmän niin ilmoittautukoon heti ;D
 
Elikkäs nyt kun vain saadaan jonku asiantuntijan varma vastaus siihen et onko pajeroja useammalla eri välityksellä ja mistä ne tuntee? ku itse tarvisin harvemmat perät kun tulee laitettua tuota pajeroa niinku arkiajoa silmällä pitäen niin ei tarttis aivan nnoin tiheitä välityksiä..

Ja taas tarkemmin tutkittuna: http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?PHPSESSID=63e4d9952c1383183c425da28e7c9344&topic=8249.msg51947

eli 2.5:ssa saattaisi siis olla harvempi perä ku mulla
 
entäs eestä sitten? onko vanhemmassa seki tiheempi vai erilaiset jakikset? nurkissa pyörii 2.3 td:n tekniikka...
 
Kyllä jakolaatikko on sama molemmissa ja etu perän vältys on aina sama ku takana.. (olisi ainakin suotavaa jos aikoo nelivetoa käyttää).. Eli aina molemmat päät vaihtoon jos välitystä muutat.. en oo vieläkään ehtiny/muistanu niitä oman naperon välityksiä tarkistaa et mitkä ne on mut pitää yrittää muistaa ku pääsee tallille niin tietäis edes et kuinka paljon välitykset muuttuu jos harvemmat jostain löytyy..
 
näkeekö sen välitys lukeman jostain ulkoa ??? ??? ??? ???vai tarviiko purkaa koko perät että ne näkee?
 
Konetilassa on alumiininen kilpi johon tiedot on merkitty.Trans axle ,ensinmäinen kirjain/numeosarja on vaihteiston malli jälkinmäinen perän välitys.
 
täytyykin käydä tänään vilkaisemassa kerron kun olen sen löytänyt ja kiitti vinkistä ei olis ite tajunnu.... :-\
 
Takaisin
Ylös Bottom