Memphisto
New Member
- Liittynyt
- 6 Maaliskuu 2009
No terveppä taas!
Elikkäs sellaistä kyselyn tynkää/kommentointi mahdollisuutta tässä jakelisin, kun
täällä oli pari päivää lauhoja kelejä ja sit iski pienet pakkaset niin huomasin,
että Palleroni kytkinpoljin ei palaudu enää ylös asti. Eli jää tuollaset
2cm "nollapisteestä". Vaihteet menee normisti päälle ja muutenki auto pelaa
normaalisti, mut tuo on sellanen pieni piikki lihassa.
Sit ajattelin, että kattelempa vähä ympärilleni ja löysimpäs tällasen
pikku pikku säiliön joka osoittautui kytkinnestesäiliöksi.
Enpä ollu mokomaa koskaan tajunnut hakea ja ku korkin avasin nii
eihän siellä näkyny nestettä lainkaan! :seina
Mut säiliöhän on kaks osainen, eli jos kytkin irroittaa normaalisti nii eihän
tuo ole ilmaa imaissut. Vai?
Niin ainaki isäukko meinas ku pieni kylmä rinki p.reiän ympärillä hälle soitin. ;D
Että johtuisko tuo poljin ongelma ihan vaan pakkasista vai jostain muusta?
Ja olisiko mahdollista, että kytkimen pääsylinterin stefa(t) vuotais ku on tuo
neste päässy karkaamaan?(tämän hienon asian opin isäukoltani ;D )
Kiitos vastauksista jo etukäteen! eukku
edit: eli pientä päivitystä: kävin tuossa "koeajolla" ja huomasin, että
kytkimen joutuu tinttaamaan ihan pohjiin, jotta irrottaa. Kun vaihde on
silmässä niin n. sentin ku nostaa poljinta nii auto lähtee liikkeelle.
Eli onko hyvä vai huono? En ole kytkimen kanssa joutunu pelaamaan
ennen.... siis remontin merkeissä.
Elikkäs sellaistä kyselyn tynkää/kommentointi mahdollisuutta tässä jakelisin, kun
täällä oli pari päivää lauhoja kelejä ja sit iski pienet pakkaset niin huomasin,
että Palleroni kytkinpoljin ei palaudu enää ylös asti. Eli jää tuollaset
2cm "nollapisteestä". Vaihteet menee normisti päälle ja muutenki auto pelaa
normaalisti, mut tuo on sellanen pieni piikki lihassa.
Sit ajattelin, että kattelempa vähä ympärilleni ja löysimpäs tällasen
pikku pikku säiliön joka osoittautui kytkinnestesäiliöksi.
Enpä ollu mokomaa koskaan tajunnut hakea ja ku korkin avasin nii
eihän siellä näkyny nestettä lainkaan! :seina
Mut säiliöhän on kaks osainen, eli jos kytkin irroittaa normaalisti nii eihän
tuo ole ilmaa imaissut. Vai?
Niin ainaki isäukko meinas ku pieni kylmä rinki p.reiän ympärillä hälle soitin. ;D
Että johtuisko tuo poljin ongelma ihan vaan pakkasista vai jostain muusta?
Ja olisiko mahdollista, että kytkimen pääsylinterin stefa(t) vuotais ku on tuo
neste päässy karkaamaan?(tämän hienon asian opin isäukoltani ;D )
Kiitos vastauksista jo etukäteen! eukku
edit: eli pientä päivitystä: kävin tuossa "koeajolla" ja huomasin, että
kytkimen joutuu tinttaamaan ihan pohjiin, jotta irrottaa. Kun vaihde on
silmässä niin n. sentin ku nostaa poljinta nii auto lähtee liikkeelle.
Eli onko hyvä vai huono? En ole kytkimen kanssa joutunu pelaamaan
ennen.... siis remontin merkeissä.