Pakosarjan suojapelti.

4

4x4_forever

Guest
Mitäs meinaatte, tarviiks se olla paikallaan?

Oma on jo läpi mätä ja arvatkaa mitä uus maksaa?

ei se ole kun vaivaset 75¤ :eek:
Miettikää vähän, pellin palanen 75¤...

Jos meinaatte et se tarttis olla paikallaan, niin väsään kyllä ite semmosen rosterista...
 
Muuten kyllä, mutta kaikki kiinnitys kohdat on märäntyny ja pelti makaa irrallaan pakosarjan päällä...
 
revi ja heitä se peltiriekale menemään ja pistä siihen pakosarjan päälle suoraan sitä termotekkiä.
 
Ei ku se mikä on kokonaan pakosarjan päällä...
Ei siis se, mikä on pakosarjan tiivisteessä oleva "läppä".

Mä tein sellasen jo rosterista (hel...in hieno!), hiottu kiiltäväksi ja kaikkee... Enää tarttis saada jotain lämpöeristettä sinne taakse, Ehdotuksia?
 
no pistä sitä temot... johan minä ehdotin.. Minä pistäisin sitä ympärille ja sitten sen rosterin pääle! Toivottavasti ei kerää lämpöä se rosteri siinä päällä...
 
No mistä tota saa, minkä hintasta ja millä nimellä se kulkee? Ihanko vaan Termotek? Onko sulla itellä sitä pakosarjan ympärillä
 
No kattelin vähän tota ThermoTec:in hintoja 50 ¤
huh huh!

Täytyy keksii jotain muuta...
 
No pistin sinne palovillaa taakse ja tälläsin kiinni, hvyin toimii ei edes muutu siniseksi. ;D
 
laittakaas joku kuva semmosesta, ei oikein tiiä minkänäkönen härpätin on kyseessä..
 
Oulusta saa sitä ja maksaa 3 euroa metri! En tiedä onko varsinaista termotekkiä mutta juuri samanlaista liinaa, mulla on sitä pakoputken lähdön ympärillä . Halpaa ja todella asian ajavaa!
 
hieman OT:

huhu kertoo, että sitä nauhaa ei kärsi laittaa esim. itse putkesta hitsattuun peltisarjaan -> mig saumat ei kestä halkeilematta thermotekin hautomaa kuumuutta?

Pitäneekö paikkaansa?
 
Nämä ovat ikuisia pohdinnan aiheita. Hautooko se lämpöä haitallisesti jne. Minä ainakin uskaltaisin epäilemättä asentaa termoteciä, enkä uskoisi mitään hautomis juttuja saumojen vahingoksi tapahtuvan.
 
hieman kaipaisin selvennystä moisesta pellistä...
eli ittellä närppä vienyt koko pellin..

haittaako lambdan toimintaa?

pitäisikö olla jotain lämpöeristettä pakosarjan ja tämän pellin välissä?
 
Ainakin dynamikissa tulee ilmanputsarilta se pitkulainen resonanssipönttö  siihen pakosarjan yläpuolelle, syylarin yläreunaan.

No. Nappasin sen lämpöpellin pois pakosarjan päältä kun oli hiukka huonossa jamassa.

Ja sittenhän siihen sulasi reikä ja muutenkin muutti muotoaan..

LISÄYS: textistä ehkä ymmärtää että peltiin sulas reikä..
siihen pönttöön siis tarkoitan :p
 
Mulla roikkui se pelti lambdan piuhan varassa syyläriin nojaten. Pahvista taittelin mallin ja tein rosterista uuden. Komee tuli.
Kuumana naksuttelee hauskasti.
 
Itellä oli kanssa se kyseinen pelti ihan mätä. Yritin ottaa pois, pelli lähti ku se oli oikeastaan vaan ruostetta, mutta mutterit jäi :( Pitäiskö siihen tosiaan ruveta väsäämään jotain suojapeltiä? Onko kukaan kokeillu et vaikuttaako lämpöihin, itellä ei nyt tota resonanssipönttöä ole ettei sen puolesta haittais. Toi termotekki, mites onko se hankala pistää siististi ton vakio pakosarjan ympärille? Saako siitä siistiä millään? Kuva?? :)
 
itse revin irti koko pellin e33:sesta, en huomannu mitään vaikutusta mihinkään...

tuossa e15ses oli vähän reuna lahonnu siit pellistä ja tippunu ohut ruosteinen soiro laturiin :seina onneksi oli vain vähän kipunoinu ja sain ongittua palan pois ja matka jatkuu...

joten suosittelen ainakin tarkistamaan ettei laturiin pääse tippumaan ruosteista metalli silppua....
 
Eipä oo peltiä Dynyssä.
Otin pois ennenkuin tippuu kokonaan kesken matkan :)
 
Takaisin
Ylös Bottom