Parhaat joululahjat tänä vuonna

miikka

New Member
Liittynyt
1 Joulukuu 2003
Mitäs pukki toi teille? :)

Yllätyin itse hiukan kun sain perinteisten villasukkien tilalla rahaa, jo on maailma muuttunut :eek:

Kaikkein käytännöllisin lahja jonka sain, on lienee Dremel kaikkien lisävarusteiden kanssa :peukku

Tyttöystävä anto sähköautoradan... leikki-ikä koko ikä ;D
 
Videokameran pukki toi.. Oikeasti pukki antoi sen vaimon välityksellä jo pari viikkoa ennen joulua
 
-Cobra radio puhelimet( nyt miittien matkat sujuu mukavasti  ;) )
-Bluetooth Hands Free
-Tuning Kromi tarra
-Ja vaatteitakin tuli yms. :)

Eli kilttinä ollaan oltu :peukku
 
Vaimon kanssa on jo vuosia ollut sopimus ettei osteta toisillemme lahjoja vaan muistetaan lapsia jne.... Mut mukavan lahjan sain automyyjältä kun toi HR special edition takin näin kaupanteon jälkeen ja ilman pyytämistä. Kyllä on kaverit kateellisia......
 
Tälle vuodelle ehkä paras lahja oli erillissarja,itse kun en juuri mitään erityistä toivonut. Sitten sai tietty ne perinteiset eli vaatteita ja arpoja. Tänä jouluna ennakkolahjana tuli uudelleen muotoiltu etukulma ;D
 
Iteki olin ollu taas vuoden ilmeisesti aika kiltti kun tavaraa tuli ihan mukavasti :) Autoon liittyvää sain mm.sisätilalämppärin ja lumiharjan. Ja Mitsuun liittyvää sain siskolta aikas makeen Mitsubishi vyön. Sitten tuli karkkia,rahaa ja vaatteita. Ja tuli myös työkalupakki jossa sisällä ruuvimeisseli ja kiintoavainsarjat.
 
Mä en saanu ko ne tutut sukat,konvehtit,hanskat,jne!ja sit uuen puhelimen,uuen työkalupakin ja X-boxiin pelin......:D
 
Juggis sanoi
Noniin no, enpä mä toivonu muuta kuin BF2 Special Forcesia ja sit tota Ayrton Senna DVD:tä (jonka tosin ostin itse). Noiden lisäks sain vähän erärompetta, rahaa, sääaseman, konvehtirasian, paidan ja EVON! ;D

http://koti.mbnet.fi/juggiis/evo8/minievo/
:peukku Me saatiin kolme samanlaista EVOA ku juggis ;D, mulle tuli valkoinen, toiselle pojalle valkoinen myös ja toinen poika sai tollasen punasen :peukku
Sit tuli ruutulipun (perinteinen) vuosikirja, NFSMW peli, Leatherman supertool (ku tos vanhas on pikkuruuvari vähän vääntyny ;)) vaatteita y.m pikkuroipetta
 
Pukki toi Valittujen palojen Suomen tiekartasto -kirja, karkkia ja joulukoristeita yms. :)

Ite ostin itelleni viikko sitten samanlaisen Evon kun Juggis sai, on muuten hieno. ;D
 
O.T
Pakko kai se on myöntää et tuli itse kanssa ostettua tollaiset evot vihree ja valkoinen ;D
Kummipoika sai sinisen :)
 
Mistä noita evoja saa?? Ei ole tullut vastaan paikallisissa liikkeissä... hintaa ei tarvi kertoa, ostetaan, maksaa mitä maksaa.
 
uge sanoi
Mistä noita evoja saa?? Ei ole tullut vastaan paikallisissa liikkeissä... hintaa ei tarvi kertoa, ostetaan, maksaa mitä maksaa.

Lidlistä sai ainakin viimeviikon alussa, mutta ei sieltäkään niitä varmaan enää saa.
Varaosamaailmassakin kuulema ollu noita.
 
Emäntä makso club takin ;D .Eskulta tuli korjattu boksi .Sai olla muksuille taas joulupukkina .
 
Ja se vasta oli lahja , kun pikku veli tuli meille ja oli pari päivää ,eikä juotu mitään ,nimittäin pikkubroidi on nähnyt enemmän ,kuin minä . eihän meillä ole isää eikä äitiä mut en halua mitään voi vottelua siitä on aikaa .EtEEN PÄIN ELÄMÄ JATKUU. Muille kohtalo tovereille kans .kyllä se jossai vaiheessa menee ohi ja jää muistoihin
 
uge sanoi
Mistä noita evoja saa?? Ei ole tullut vastaan paikallisissa liikkeissä... hintaa ei tarvi kertoa, ostetaan, maksaa mitä maksaa.
Säästöpörssi kauppaketjusta itse ostin. Ja siellä niitä ainakin tuntui reilusti olevan :)
 
No toihan se pukki mullekkin jotain... Xbox, NFSMW, langaton ohjain ja dvd ohjaimen... Kamasa toolsin komeen kokosen räikkäsarjan... Nyt pääsee purkaan autot osiks ;D
 
Uus turpahöylä tuli (vanha sanoi sopimuksensa irti tossa 2kktta sitten). Emäntäkin sai karvanpoistajan.
Molemmat o ny karvattomia ;D
 
Pukki toi:

- 97 Carisman (Tosin pukille piti antaa vanha espanjalainen vaihdossa)

- mp3 soittimen (lenkille tänään sulatteleen kinkkuja)

- taulun egyptistä

- sukat

- Wolf Halstin kirjan Lapin Sodassa

Siinäpä nuo tärkeimmät.
 
Pukki toi:

- Mitsubishi Galant 1997, saksanmaalta viikon etuajassa ;D
- Tarantinon DVD-boxin sis: Kill billyt, Reservoir dogs jne.
- Parkkikiekko sekä skraba
- Rahaa
- Vaatteita
 
Paketeista paljastui Talvisota-dvd, fleecepaita, Reino Lehväslaihon uusin kirja,pari muutakin kirjaa, saunatarvikkeita, emännän ostamat bokserit ynnä vähän karamelliakin tuli. Että ihan jees joulu! ;)
 
sain lahjaksi:
- vaatteita
- thunderbirds dvd:n (ei käsinukkeja, vaan oikeat näyttelijät)
- lisää vaatteita

Faijalla annoin tohtori sykerö dvd-boksin ;D .
 
Takaisin
Ylös Bottom