rengas ei pyöri kunnolla kääntyessä

pajero

New Member
Liittynyt
18 Marraskuu 2010
mikä mahtaa olla vikana vai onko normaalia nelikko pääl kääntää vasemalle niin kuskinrengas jumittaa niin kun ois abs jarrut ja peruuttaa niin vänkärin takarengas tekee saman :nykii

ja viel että ratti on vinossa oikealle

auto on pajero 2.5 vm:89
 
Vs: rengas ei pyöri kunnolla kääntyessä

mulla ainaki jurraa lujaa vastaan kun nelikko päällä ja rattii käännettynä tappiin,mutta son normaalia.
 
Vs: rengas ei pyöri kunnolla kääntyessä

kollaa sanoi
mulla ainaki jurraa lujaa vastaan kun nelikko päällä ja rattii käännettynä tappiin,mutta son normaalia.

Sama vika, karkeat renkaat ja pehmeä alusta niin ei meinaa kääntyä pakilla millään.
 
Vs: rengas ei pyöri kunnolla kääntyessä

ei ole ees ääriasentoon käänetty rattia niin teki ety pyörä sitä. no sit jos silleen tekee normaalisti muuten miks ei toi nelikon valopala koetaulussa kun nelikko on pääl poltin ei ole ainakaan palanut. oisko anturi vika?
 
Vs: rengas ei pyöri kunnolla kääntyessä

Tuommoinen perinteinen maasturin neliveto ei oikein tosiaan toimi pitävällä alustalla, kun ei ole keskitasauspyörästöä, joka pääsisi tasaamaan pyörintänopeuksia.

Nelivedon valoon veikkaisin, että on katkaisijoilta johdot poikki. Niitä on kaksin kappalein jakolaatikossa ja ovat aivan vierekkäin ja ovat johdolla yhdistetty. Jos toisesta katkaisijasta johto poikki, niin toimii yhdelläkin, mutta sitten palaa nelivedon merkkivalo myös jakolaatikko vapaalla. En muista kumpi katkaisjia siellä pitää olla toiminnassa, mutta kokeilemallahan se selviää.

Nyt kun ne on kytketty niin, että autosta tulee johto katkaisijaan A ja siittä menee johtoo katkaisijaan B ja siittä takaisin autoon johto, niin vedät vain ne molemmat autosta tulevat johdot toiseen katkaisijaan. Pitäisi käydä liittimetkin suoraan, jossei ole tehty mitään viritelmiä
 
Vs: rengas ei pyöri kunnolla kääntyessä

täytyy huomenna tutkia niit johtoja sielt onko muuten kuinka ahtaas paikaassa ne? vai löytyykö laatikon sivusta?
 
Vs: rengas ei pyöri kunnolla kääntyessä

pajero sanoi
täytyy huomenna tutkia niit johtoja sielt onko muuten kuinka ahtaas paikaassa ne? vai löytyykö laatikon sivusta?

Mulla ei ole koskaan toiminu ne valot kojelaudassa :) ei niin olennainen asia :)
 
Vs: rengas ei pyöri kunnolla kääntyessä

Pahero92 sanoi
Mulla ei ole koskaan toiminu ne valot kojelaudassa :) ei niin olennainen asia :)

enpä ole minäkään niitä tarvinnut :)

offtopic mikä on vilkunviiksen päässä oleva nappi napsahtaa hanskalokeron takana kun painasee?
 
Vs: rengas ei pyöri kunnolla kääntyessä

P4j3r0 sanoi
enpä ole minäkään niitä tarvinnut :)

offtopic mikä on vilkunviiksen päässä oleva nappi napsahtaa hanskalokeron takana kun painasee?

Ajovalojen pesurin nappi.
 
Takaisin
Ylös Bottom