sähköviat galant 98

tommi146

New Member
Liittynyt
21 Syyskuu 2012
Voisko joku ilmotella että mistähän mulla on menny sulake galantista vm 98 sisällä ei valot toimi mankka ei toimi keskuslukko ei toimi tarvisin vastauksia ja apuja nopeesti Kiitos
 
Vs: sähköviat galant 98

joo kyllähän sen näkee sieltä sulaketaulusta mutta löytyy yksi ainoa sulake mikä on kyrvähtäny se vaihtaa muuhun niin ei mitään merkitystä....
 
Vs: sähköviat galant 98

Se vaihtaa muuhun niin ei mitään merkitystä, oon varmaan tyhmä mutta väännätkö rautalangasta mitä tuo lause tarkoittaa? Itse ongelmaan, mikä se palanut sulake on? Voi helpottaa vian selvityksen auttamista jos tietää mitä tehty ja koitettu jo. pellin alla en muista onko sisätilan sulakkeita mutta kannattaa sieltäkin kurkata.
 
Vs: sähköviat galant 98

Konehuoneessa kuskin puolella on sellainen sulakeboksi, (siinä on muistaakseni kaksi boksia joista pienemmässä on sellainen keltainen kahden laattasulakkeen hässäkkä), niin siitä pimenee ainakin valot,kello,radio ja keskuslukko. Näin ainakin omassa -99 2.0 glx versiossa. Sekavasti selitetty, mut en paremminkaan osaa ja ei pääse nyt tarkistamaan.
 
Vs: sähköviat galant 98

ei kai siinä muuta voi kuin katsoa kaikki läpi (jalkatila+konehuone) ja laittaa uusi tarvittaessa.
ainakin vr mulla irtosi mutkassa yks piuha joka osui toiseen poltti jalkatilan sulakerasiasta mankan sulakkeen (samalla meni mmcs ja flekti ainakin, varmaan kattovalokin. en kokeillut)
 
Vs: sähköviat galant 98

joo elikkäs korin sisältä palanut keskuslukituksen sulake (ainakin lukitossa sulaketaulussa) mutta kun vaihtaa uuden ei hyödytä mitään... ja kaikki tapahtui siis kun irroitin mankkaa ja sieltä en ainakaan johdoista mitään vikaa löytänyt että ehkä syy jossain syvemmällä? ???
 
Vs: sähköviat galant 98

Arvaus, mankka on maadoitettu väärin, tai maadottuu johonkin muuhun ku pitäs.
 
Vs: sähköviat galant 98

Konehuoneen sulakerasiassahan on tosiaan ne kaksi sulaketta siinä keltaisessa kehyksessä. Sen kehyksen voi nostaa ylös ja silloin sulakkeet irtoaa pinneistä ja ainakin radio menettää sähköt. Kokeilehan painaa sitä kehystä alas, että onkos se nyt oikein.
 
Takaisin
Ylös Bottom