Seuraavaksi xzipit tms. pimppaa mitsun !

J

jaskajokunen

Guest
Tänään appiukolla katselin kun pimppasivat civic:in. Loppujutuissa oli maininta seuraavasta pimppauskohteesta, joka oli Mitsu. Pitääpi tsekata  :driver

edit: korjasin tuota automallia
 
Oliks se neloselta ja mihin aikaan ? Pitää muistaa kattoo :driver

Pimppaisvat mun tredian ;D
 
MetalMan_ sanoi
Oliks se neloselta ja mihin aikaan ? Pitää muistaa kattoo  :driver

Pimppaisvat mun tredian  ;D

Maanantaisin klo 23 Neloselta. Uusinta sunnuntaisin iltäpäivällä.
 
Pimppaisvat mun tredian

Pitää ehdottaa subtv:lle, että tekee suomalaisen version ;D

"Kari Salmelainen moro, tulin pimppaamaan sun auton,jeah!" :peukku
 
Eipä ne päällepäin tee juuri mitää tolle autolle... isot vanteet ja maalaus... ja pakkelilla tasottavat...
 
Muuten ihan siisti mun mielestä, mutta tosiaan noihin puskimiin ois voinu kyllä panostaa aika paljon enemmän, vähän jäi ulkoapäin kevyeksi toi... ;D

-Eki
 
Mun ehdotus suomalaisen version vetäjäks: Mike Monroe tai Andy McCoy ;D

Mike vois olla myyvämpi, joku varaosaliike sais ympättyy iskarimainoksensa ohjelman alkuun ;)
 
Hepa^ sanoi
Miten ois Hannu Karpo, eikös se jo kerran tutustunu näihin tuning-autoihin.  ;D
taisi olla hannun poika sampo karpo joka teki joskus jutun tuuninki autoista ;D ;D ;D
 
Voi olla, ainakin Hannulle itelle sattu matkanvarrelle joku amisrassi mikä oli ajettu ojaan kylelleen ja pohjassa tais olla jotkut jouluvalot tms. ;D

Kohta varmaan joku ehottaa Matti Nykästä. 8)
 
Karpolla ainakin olis nyt aikaa.. Kun ohjelmankin laittavat tauolle :'( On se vaan niin hyvä
 
Formaatti sinällään sopisi mainiosti suomeenkin, mutta ei tällaisessa maassa ole varaa toteuttaa ammattivoimin tuollaisia rahalla tehtyjä tuningrasseja joka viikko.

Suomalainen versio voisikin toki olla hieman maanläheisempi ja paremmin suomalaiseen yhteiskuntaan sopiva: "Katsasta Katiskani". Ohjelmassa seurattaisiin kuinka Tyrnävän Korjaamon Repa ja Masa hitsaavat ja virittävät Mikon sata-amppeerista katsastuskuntoon. Ohjelmassa tulisi tutuksi niin väljiin palloniveliin pursotettu kemiallinen metalli, popniiteillä kiinnitetty ruostepaikka kuin pensselillä lokasuojaan vetäisty Miranolkin. Autoista jotain tietävää puhelauluvirtuoosia ei ehkä olisi helppoa palkata juontajaksi näin pienessä maassa, mutta ohjelman taustalla voisi soida joka jaksossa teemaan sopiva Jope Ruonansuun Angliankatsastuslaulu. :p
 
Takaisin
Ylös Bottom