Sigma ja sytytystulpat

Teemu_Laakso

Huonot hanskat, työtähylkivää nahkaa...
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Mäntsälä
Jotenkin vaan alkoi tänään huvittamaan kun kävin Motonetissä. Sieltä ei löytynyt SYTYTYSTULPPIA Sigmaan!!!

Jos jonkun niin sytytystulpan kuvittelisin olevan universaali ja helposti saatava osa. Tulppiahan pitäis löytyä jokaiselta kumikorjaamolta ja rasvamonttupajalta mutta Motonetistä ei löytynyt oikeanlaisia!

...No, onhan siellä niitä rattimuhveja, karvanoppia ja piliäviä joulukuusia. On oikein autoilijan paratiisi!
 
Joo-o
Mut sulla on T.Laakso sen verran harvinainen peli, että
hyvin uskon sen ettei löydy Motonetistä :) . Voi olla , et
hyvin varustettu "harakiri" liikkeissäkään ei hyllys pa-
hemmin niitä heti löydy, vaan joutuvat tilaamaan tai sit
vaan Mitsuliikkeeseen ;). Siinä on Platinatulpat ja vaihto-
välikin oli mielestäni aika pitkä. Ja on muuten sit pari ta-
kimmaista aikas fittimäiset vaihtaa ;)..
t:Arska
 
Joo, ei vaihdu ihan vartissa. Ruotsissa tulppien vaihto maksoi 4500kruunua! Kustannusrakenne on kyllä työvaltainen kun joutuu imusarjan, ym irrottamaan joten itse kun tekee niin säästää pitkän pennin. Onneks vaihtoväli on 90tkm.

Olisin silti kuvitellut että ainaskin joissain uudemmissa autoissa käytettäis samanlaisia tulppia.
 
ne löytyy us-partsista etullisimmin, dodge caravania ja hyrsler le paroonia on saanu samalla patilla, eikös arska oo siellä hyllyn takana ;)
 
ne löytyy us-partsista etullisimmin, dodge caravania ja hyrsler le paroonia on saanu samalla patilla, eikös arska oo siellä hyllyn takana  ;)

joo-o välillä vähä hyllyn allakin ;) heh,heh...
Noup, ei löydy kato mä tsekkasin heti ;)
 
O-ou, alkaa näyttämään siltä että joudun kääntymään Mitsubishin puoleen tässä asiassa... :-/ Hinta ei arvatenkaan ole kovin edullinen.

Jännä vaan että jakoremmi ja kiristin löytyi suoraan hyllystä. Luulisi että tulppia menee enemmän ja muihinkin autoihin.
 
No sigmojahan ei taida suomessa liiemmin olla ja tulppien vaihtoväli taisi olla se 90 000km? Eli en yhtään imettele, että ei löydy muualta kuin merkkiliikkestä.
 
Ihan tiedoksi vaan että kyllä niitäs Sigmaan sopivia NGK platinatulppia saa mm. hessumobiilista....
Tosin oma peli oli just Helkamal täydes 180 000 km huollos..ja kuten 90 0000 huollosta muistin nii melkein ilmasta ;)
 
Mää kävin ostamassa ihan tavalliset Championin EON tulpat ja hyvin pelittää. Lupasivat vaihtoväliksi 40 000 km.
 
Kun ottaa huomioon mikä vaiva niiden vaihdossa on niin pysyisin suosiolla 90000tkm platinatulpissa. Ei se hintakaan paha ole.
 
Iridium tulpille luvataan 100tkm vaihtoväliä, vaihtoehtoa platinakärjille?
 
Vs: Sigma ja sytytystulpat

allepuolessa tunnissa ne tulpat saa vaihdettua ja ainakin tampereen motonetistä saa oikeat platinatulpat.
 
Vs: Sigma ja sytytystulpat

ainakii 12-venasee menee ihan perus denson tulpat ja ihan perus mitsun tulpat ovat löytyy kyl ihan mistä tahansa varaosa liikkeestä siis ihan normi tulpat .. imusarjaa ei tarvii ainakaa 12-v konees purkaa vaan ihan pienellä vaivan näöllä saa vaihdettuu tulpat noin puoles tunnis oikeilla työkaluilla... ja merkki liikkeessä perus vakio tulpat noin 5 euroo kappale...
 
Vs: Sigma ja sytytystulpat

kyllä motonetista ainakin v6 galanttiin löyty, sillon kun mulla semmonen oli ja ne oli just niitä 90 vaihtovälin tulppia, saattaa tietty olla eri lämpöarvot
 
Vs: Sigma ja sytytystulpat

vääksyn varaosasta antovat 12 valveen tällaset NGK BPR6ES-11 tulupat (samalla kun valeon kytkimen hain) ..kaip nää kelepaa?
 
Vs: Sigma ja sytytystulpat

paablo sanoi
vääksyn varaosasta antovat 12 valveen tällaset NGK BPR6ES-11 tulupat (samalla kun valeon kytkimen hain) ..kaip nää kelepaa?

Taispa ihan vakiotulpat nuo olla, eli käy.
 
Takaisin
Ylös Bottom