Eli koska en itse ole kovin perillä dieseleiden sielunelämästä ajattelin vaihteeksi kysyä neuvoa viisaammilta. :nykii
Ongelma on sinänsä varmasti aika yleinen, mutta haluaisin siitä eroon, eli kylmänä käynnistettäessä lykkää pitkän aikaa enempi vähempi sinistä savua.
Öljyä ei kulu, ja lämpöisenä ei sitä tee, ja haisee sellaiselle pistävälle, eli olisiko juurikin palamattomalle sopalle, koska öljyltä ei haise.
Käsittääkseni tämä johtuu siitä että suutin ei sumuta soppaa tasaisesti vaan tihkuttaa sitä männän päälle??
Mutta mitenkä tuo suutinremppa nyt sitten?
Ajettu nyt pari pullollista crc:n suuttimien putsaus ainetta läpi, ja minusta ehkä pieni apu on ollut, mutta ei mitenkään merkittävä.
Ja suutinremontti saattaa kuulemma myös vaikuttaa auton kulkupuoleen, eli sekin puoltaisi remonttia...
Mitenkäs kustannuspuoli, ja ilmeisesti homma toimii niin että revin ne autosta irti ja vien pajalle, ja auto seisoo sen aikaa?
Tarviiko mitään ihmeempiä työkaluja tai muuta?
Sittenkö vaan uudet suuttimet paikalleen ja kovaa ajoa??
Ongelma on sinänsä varmasti aika yleinen, mutta haluaisin siitä eroon, eli kylmänä käynnistettäessä lykkää pitkän aikaa enempi vähempi sinistä savua.
Öljyä ei kulu, ja lämpöisenä ei sitä tee, ja haisee sellaiselle pistävälle, eli olisiko juurikin palamattomalle sopalle, koska öljyltä ei haise.
Käsittääkseni tämä johtuu siitä että suutin ei sumuta soppaa tasaisesti vaan tihkuttaa sitä männän päälle??
Mutta mitenkä tuo suutinremppa nyt sitten?
Ajettu nyt pari pullollista crc:n suuttimien putsaus ainetta läpi, ja minusta ehkä pieni apu on ollut, mutta ei mitenkään merkittävä.
Ja suutinremontti saattaa kuulemma myös vaikuttaa auton kulkupuoleen, eli sekin puoltaisi remonttia...
Mitenkäs kustannuspuoli, ja ilmeisesti homma toimii niin että revin ne autosta irti ja vien pajalle, ja auto seisoo sen aikaa?
Tarviiko mitään ihmeempiä työkaluja tai muuta?
Sittenkö vaan uudet suuttimet paikalleen ja kovaa ajoa??