Tampere Miitit. (Parittomat viikot to.klo:19:00 ABC Lahdesjärvi)

Vs: Tampere Miitit.

onks vastaus nyt lukittu eli tuleeks huomenna porukkaa? -tulossa itse ainakin
 
Vs: Tampere Miitit.

Ehtoota! Minä pörähdän myös paikalle huomenna klo:14 reikäleipä.
Tosin saattaapi olla hieman vetelä olo vielä tuohon aikaan, saunailta tänään ;D
mutta mitäpä tuosta. :driver
 
Vs: Tampere Miitit.

Jeps,ilmestyn sitten klo 14 jälkeen kun töistä pääsen.

Ehkäpä näemme myös EA-VR4:n postiauton..
 
Vs: Tampere Miitit.

vähä myöhästä ehkä nyt mut käviskö ihmisille mitenkään et pidettäis miittinki 17.00 ehdittäis sit tepin kans.. ku aikasemmin ei ehdi millään :)

olis tosi mahtavaa jos vaan käy.. :)
 
Vs: Tampere Miitit.

No harmi. Minä en kyllä 17:00 enää pääse. Ollaan taas yllättäen viihteellä jo siinä vaiheessa, tupareita juhlistetaan ;D
But 14:00 ilimestyn sinne.
 
Vs: Tampere Miitit.

silverstone sanoi
vähä myöhästä ehkä nyt mut käviskö ihmisille mitenkään et pidettäis miittinki 17.00 ehdittäis sit tepin kans.. ku aikasemmin ei ehdi millään :)

olis tosi mahtavaa jos vaan käy.. :)
mä kyllä voin ottaa sut kyytiin jo kahden aikaan jos siitä on kiinni, kilauttele.
 
Vs: Tampere Miitit.

Tepi: ollaan menos zygin kans ajeleen tossa ysin jälkeen et soittele jos liityt seuraan :)
 
Vs: Tampere Miitit.

no h#lvetti,nyt vasta huomasin tämän ketjun..
oishan tuota voinut paikalla pyörähtää näin uutena tulokkaana.
seuraavalla kerralla sitten kenties... :peukku
 
Vs: Tampere Miitit.

Pitäskö tampereelle ottaa viikottainen kahvittelumiitti? esim joku arkipäivä töiden jälkeen?
Ehdottaisin TI tai TO ja vaikka KLO 19 ja paikkana passaa se abc lahdesjärvi mainiosti.
 
Vs: Tampere Miitit.

Zygi sanoi
Pitäskö tampereelle ottaa viikottainen kahvittelumiitti? esim joku arkipäivä töiden jälkeen?
Ehdottaisin TI tai TO ja vaikka KLO 19 ja paikkana passaa se abc lahdesjärvi mainiosti.

Oikein hyvä idea :peukku
Torstai kuulostaisi hyvältä ja klo: 19:00 käy ainakin minun työajoille, liukuva työaika ;D
 
Vs: Tampere Miitit.

Vai riittäiskö kerran kuussa? Esim. kuukauden ensimmäinen torstai?
 
Vs: Tampere Miitit.

Maxx sanoi
Vai riittäiskö kerran kuussa? Esim. kuukauden ensimmäinen torstai?
Itse olisin enemmän tämän kannalla,muutenkaan (aikaisemmin ainakaan) kovin montaa kertaa VUODESSA saatu järjestettyä miittiä tampesterille.
 
Vs: Tampere Miitit.

Zygi sanoi
Pitäskö tampereelle ottaa viikottainen kahvittelumiitti? esim joku arkipäivä töiden jälkeen?
Ehdottaisin TI tai TO ja vaikka KLO 19 ja paikkana passaa se abc lahdesjärvi mainiosti.
Kannatan!
mun mielestä ihan hyvä idea :) varsinki ku saan autoni kuntoon(johon on SBR:n takia mennyt jo tovi)
voin kyllä poiketa vaik joka viikko :)
 
Vs: Tampere Miitit.

Ei kai sillä niin väliä että jos ei joka kerta nappaa lähteä niin jättää väliin.

Ennemmin tekisi siitä sellasen tavan. Ei sitä aina tartte potkia renkaita (mikä tapahtuu kuitenkin), vaan jauhaa ihan niitä näitä.

Kompromissina vois ottaa joka toinen viikko ja kattella suuntaan/toiseen mitä tapahtuu --> siirrytäänkö jokaviikkoiseen vai kuukautiseen :)

Tiedän siitä tulee ns. vakinaamojen läpänheittohetki, mutta aina välillä sitten eksyy uusia naamojakin mukaan ja saadaan niitä kerhoon sisälle vähän paremmin kun näkee ketä on nimimerkkien takana (ai ne onkin ihmisiä sittenkin).
 
Vs: Tampere Miitit.

Tänään oon menossa ainakin ajeleen kaupungille :)
jos joku lähtee mukaan amisteleen ni voi soittaa :) p.0408610347

-Kalle
ps.liikkeellä pösö 309gti:llä ku mitsu viel vaihees.. ;D
 
Vs: Tampere Miitit.

Eli huomenna siis klo 19, kannattaa varmaan majoittaa autot sinne oikeeseen laitaan perälle, mistä on helpompi bongata niitä mitsuja :)
 
Vs: Tampere Miitit.

Enköhän itsekin huomenna "nakuta" paikalle..
 
Vs: Tampere Miitit.

Eihän se siitä sitten aivan kummeli-miittiä tullutkaan,vaikka saabisteja olikin enemmän..
 
Vs: Tampere Miitit.

Mutta hyvät kahvit oli ;D

Mites jatkossa, pidetäänkö 2 viikon välein torstaisin klo:19:00, vai kerran kuussa esim. kuun ensimmäinen torstai ja klo 19??
Ehdotelkaa, minulle käy molemmat.
 
Vs: Tampere Miitit.

Kaps. Kiva bongata tämä just noin 5-tuntia myöhässä:-\ nooo, oishan se vielä vähemmänkin voinu olla, nääs :)
 
Vs: Tampere Miitit.

kahden viikon päästä tietty :) katotaan jos saatas ens kerralla pari lisää että päästään saapisteja edelle :)
 
Vs: Tampere Miitit.

2 viikon päästä :D ei kai sitä nyt kuukautta jaksa odottaa ;) ;D
oon vähä huono ehdotteleen ku ei oo oma auto ajos mut vois olla ihan jees idea että jos ihmisillä on aikaa ni mennä vaik ajeleen hetkeks.. :) pyörähtään kaupungilla(jono mitsuja hämeenkadulla ;) )

Ps. Kiitoksia ST:lle kyydistä kotiin :peukku
 
Vs: Tampere Miitit.

kyl sitä hyväl porukal aika kuluu... vois tulla taas ens kerral(jos ei joudu keikalle)saapua paikall...
kunha saa jonku kulku neuvon lainaa ;D
 
Vs: Tampere Miitit.

jaahas se olis pari viikkoo vierähtäny viime kerrast, et miten on ku oli puhetta parin viikon pääst uudestaa
et onkos porukka lähdös käymää kahvilla...
 
Vs: Tampere Miitit.

Lampela sanoi
jaahas se olis pari viikkoo vierähtäny viime kerrast, et miten on ku oli puhetta parin viikon pääst uudestaa
et onkos porukka lähdös käymää kahvilla...
Silverstone ja Tepi tais olla ainakin puhelinhuhujen mukaan. itse olen koulutuksessa kasiin asti mutta tulen piipahtamaan jos vielä sumppi maistuu silloin.
 
Vs: Tampere Miitit.

joops eli tepi ei päässyt mutta minä olen jo täällä.. :)
ois mukavaa jos joku pääsis vähä ajoissa tänne seuraks :D
pyöriskelen täällä ruskea huppari päällä jos joku ei vielä tunnista:)
 
Vs: Tampere Miitit.

Perhana,täähän menikin tällä kertaa täysin ohi!
 
Vs: Tampere Miitit.

ST sanoi
Perhana,täähän menikin tällä kertaa täysin ohi!

Veit jalat suustani!

Nooh..jos luoja suo niin viikon- parin vkon päästä Treella päästään jäälle cruisiin :peukku
 
Vs: Tampere Miitit.

Harri K sanoi
Nooh..jos luoja suo niin viikon- parin vkon päästä Treella päästään jäälle cruisiin :peukku
Eiköhän tuo liene turha luulo,itse ajattelin jo varata aikaa kalenteristani noille paikkeille kesägummien vaihdolle..
 
Vs: Tampere Miitit.

missäs päin silloi ois rataa ajella?
juu oli eilen aika hiljaista kokonaiset 3 mitsuu paikal... ihan kuin lada kokoontuminen ;D
jos ens kerral sit vähä enemmän ois väkee :p
 
Vs: Tampere Miitit.

Ens viikolla tai vkl? Täytyy sanoo että vaisu meininki täällä kun vertaa mulkkujen miitteihin. Tai sitten kaikki mitsuilijat on jotain 78v käpyjä? :D

Laitettasko kevät käyntiin vaikka kaljalla, otetaan sit vaan yhet kun ollaan autoilla kuitenkin :-X

ABC aika mikä?
 
Takaisin
Ylös Bottom