Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
Hmaki sanoiTulipa vain mieleen, että mitäs katsastusmies sanoo lancerin turbosta? itse olen miettinyt laittaa sellasen 4g92 koneeseen. ???
CatodiuM sanoiTuolta Pro Turbon sivuilta bongasin ahdetun Hyundai Scoupen 1.5L 12v moottorilla.
http://www.proturbo.fi/gallery/hyundai.htm
Lieneekö suht sama 4g15 pata kun C6 korisessa Lancerissa?
hookan sanoijoo nooh toi muutoskatsasstus vähän riippuu iästä.. yli 1992 vuosimallisissa jos muutetaan vapari turboon niin tuli ongelmii ja RAHAN MENOO
AYE_GTI sanoiÖööö... Lancerissani on 4G67
<-------Ko
jooonas sanoienemmänkin riippuu siitä lukeeko otteessa vähäpäästöinen, jos lukee niin vtt:n mittaus tai maahantuojan todistus, että autoa valmistettu ahdettuna ja että alusta yms. vastaa toisiaan+että silloin "pitää" olla periaatteessa kone kyseisestä turbovehkeestä
silverstone sanoifftopic ei pakolla riitä sekään mitä otteessa lukee kaverilla oli 325 biimeri ja otteessa ei lukenu vähäpäästöstä mut silti konttorilla sanottiin et kyllä se luokitellaan vähäpäästöiseks vaik se ei otteessa luekkaan.. aika hanurista tommonen ;D
jooonas sanoioliko yli 92vm? eikai se inssi voi tollasta sanoo, sillonhan pitäs mennä vähäpäästösen rajoihin päästömittauksissaki? kaverias kusetettu ;D
AYE_GTI sanoiMitä kaikkea tähän projektiin pitäs hommata/tehdä? Aattelin et jos nyt vaikka aluksi sais sen lainsalliman +20% eli 20kw lisää tehoa.
Kestääkö vaiko männillä? Minkä pakosarja tuohon kävis suoraan, + joku pikku turbo?
Tähän ei ole tarkotus käyttää mahdollisimman paljon kuvetta.
Semmosena "järevänä pikkupuuhasteluna" tarkotus toteuttaa.
Joku vois heittää jonku iltalukemis linkin aiheesta...