mulle on epäselvää että miten tuo systeemi toimii.. eli oiskohan suurinpiirtein näin että turbon hukkaportin (integroitu) ohjausletkussa on T-haara yhdessä päässä on epämääräinen pätkä letkua ja pituutta X joka ei ole mitenkään tulpattu vaan aivan vapaana siinä.. eräs sanoi että letkun pituutta muuttelemalla saadaan halutunlaista: ahtoa lisää tai ahtoa pois?
kyseessä ei ole mitsu mutta toivon ettei mun päänahkaa viedä siitä hyvästä.. ja auton on kaasuttimella ja varustettu erilliselle Blow-off venttiilillä. välijäähyä siinä ei ole vielä mutta laitetaan kun päästään sinne 0.8bar- 0.9 bar tuntumaan.
kyseessä ei ole mitsu mutta toivon ettei mun päänahkaa viedä siitä hyvästä.. ja auton on kaasuttimella ja varustettu erilliselle Blow-off venttiilillä. välijäähyä siinä ei ole vielä mutta laitetaan kun päästään sinne 0.8bar- 0.9 bar tuntumaan.