Tuuninkia Sigmaan

N

nikoff

Guest
Olen tässä vähän ajatellut että tilaisin sigmaan subarun wrc spoikan (yleismalli), evo scoopin ja jonkinlaiset splitterit eteen tuningstoresta. Niin ja mitä luultavammin olis vielä hakusessa vihreet neonit..

Mielipiteitä kannattaako lähtee "tuunaamaan" jo itsestään komeeta autoa ja että sopisko noi osat sigmaan ulkonäöllisesti?

Mielellään tietoo myös saako sigmaan korisarjaa mistään?
 
Jos multa kysytää ni en laittais oikeastaa mitää. Tai jos laittaisin ni jotai "hillittyä". Vakionakin nii pirun komee pirssi. Mutta tämä on vain minun mielipide :)
 
perusnätti muttei cool...
eli jotain pientä
ehkäpä juuri nuo mitä luettelitkin.Vaikkei tarkkaan muistu mieleen millainen se subbe spoikka on.
Matala... kromivanteet... tummennukset laseihin ja valoihin...
 
Matala... kromivanteet... tummennukset laseihin ja valoihin...

Tällaista hiuka juuri meinasinki ;)
 
Minun mielipiteeni on, ettei luxus-auton arvokkuutta pidä mennä pilaamaan mauttomilla teinityksillä, kuten korisarjoilla ja yliampuvilla spoilereilla, alusiivillä, scoopeilla, lieskatarroilla, valoluomilla tai kertakaikkisen rumilla splittereillä. Ei auton tarvi olla liikkuva Halpa-Hallin autotarvikeosaston mainos. Pienetkin muutokset riittää, kunhan ne ovat oikeita ja tyylitaju on mukana.

Hillittyyn tyyliin käy paljon paremmin madallus, kromivanteet ja tummat lasit. Mutta valoja en menis missään tapauksessa tummentamaan, kirkkaat etu- ja sivuvilkut ois kyllä ok.

Tuskin mistään saa valmiita korisarjoja. Nuo Sigman helmamuovithan on jo valmiiksi korisarjamaiseen tyyliin muotoiltu. Ja miten tollaisten jatkoksi enää mitään lisähelmoja vois nätisti asentaakaan?

Sydämestäni toivon, ettei tarvisi koskaan missään nähdä jonkun aivottoman teinin pilalle tuunaamaa joulukuusi-Sigmaa, ettei tarvi mennä kuskin kanssa nurkan taakse juttusille... ;D
 
nikoff sanoi
Olen tässä vähän ajatellut että tilaisin sigmaan subarun wrc spoikan (yleismalli), evo scoopin ja jonkinlaiset splitterit eteen tuningstoresta. Niin ja mitä luultavammin olis vielä hakusessa vihreet neonit..

Mielipiteitä kannattaako lähtee "tuunaamaan" jo itsestään komeeta autoa ja että sopisko noi osat sigmaan ulkonäöllisesti?

Mielellään tietoo myös saako sigmaan korisarjaa mistään?
Tuollainen siipi(kö)?
Älä sit missään nimessä tollaista siipeä tuohon laita. :'(

Madallus, tummat lasit ja vanteet niin kyllä on hieno auto. :peukku
 
En tiedä onko tämä tuninkia, mutta laseihin "ilmanohjaimet" :peukku En tiedä löytääkö enää mistään orggis tavarana :-\
 
Ei mitää turhaa ilman vastuksen lisääjää :) ennemmin sekin raha vanteisiin jotkut kromi 20"`?
Tai jäykkyys/korkeus säädettävään alustaan?

Kuitenkin ainakin ite panostaisin nykyfiiliksillä tekniikkaan.. (turbotus) ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom