Uusi Outlander-13

Vs: Uusi Outlander-13

Anaconda sanoi
http://insideoutlander.boards.net/thread/302/greetings-finland?page=1&scrollTo=3518
Raportoin sun kokemukset tuonnekin.

Tuolta foorumilta löytyy hyvää infoa phev:stä.

Kiitos. Tuttu sivusto, olen tuolla käynyt PHEV-uutisia lukemassa, forum-puolen keskusteluun en tosin ole ennen tätä tutustunut. Mutta tällaiset "odottavien vertaistukiryhmät" on mukavia.

Anaconda sanoi
Oliko muuten lämmityksessä puhetta? Miten on hoidettu.?

Tuosta ei kyllä ollut mitään puhetta, mutta eiköhän tuo asia kunnossa ole, tapahtuu se sitten sähkön tai bensakoneen kautta, onhan Japanissakin ihan kunnon talvikelejä. PHEVissä voi muuten myös älypuhelimen/tabletin kautta säätää ilmastointia ja siten varmaan myös lämmitystä, ihan kiva tulla lämpimään autoon talvikeleillä tai viilennettyyn kesähelteillä.

Se, mistä maahantuojan edustajan kanssa oli juttua, oli että autoon saa jälkiasennettuna myös etututkat. Takatutka + takakamerahan tuossa jo on, mutta parkkitaloissa yms. myös etututkat on ihan mukavat. Ainakin itse tykkään, vähentää stressiä ahtaissa tiloissa.

Kumpi varustetaso sulle Anaconda tulee ja minkä värisenä? Itse tilasin Instyle Navin technical silverinä (taivaan sininen) ja siihen travel packin.
 
Vs: Uusi Outlander-13

Heippa!

Uutena foorumille, koska kävimme koeajamassa sekä ASX:n että Outlandering viime viikonloppuna, ja johan kolahti. ASX jäi heti alkukättelyssä laskuista pois, kun totesimme sen olevan tasan samankokoinen kun tämänhetkinen auto, Outlanderissa olisi tarvitsemamme lisätilaa, ja rutkasti.

Mutta koska me ollaan tällainen Pekka ja Pätkä pariskunta, eli emäntä katselee maailmaa 158cm korkeudelta, pitää ajoergonomian olla molemmille ok, ja sitä se olikin uudessa O:ssa. Minua jäi harmittamaan se että takaluukusta on poistettu se avautuva alaluukku, joka edellisissä versioissa oli, mutta plussaa oli se ohjauspylvään säätäminen 4 suuntaan, sen takia minäkin pätkä istuin siitä mukavasti ja ajokokemus oli todella miellyttävä.

Liikkeen vanhemman mallisessa O:ssa oli tuo takaluukun ramppi, mutta siinä taas ei pystynyt sitä ohjauspylvästä säätämään sisällepäin, mikä tarkoitti minun kohdallani että istuin ratti 10cm päästä mahasta, kun polkimiin ylettyminen edellytti penkinsiirtoa niin eteen kuin se menee. Ei mitenkään kiva juttu, ei sellaisessa tilanteessa tunnu hirveän turvalliselle ajo. Kysymys kuuluukin, onko tuo 4 suuntaan säädettävä pylväs vuoden -13 mallin uutuus, vai löytyykö sama ominaisuus vanhemmistakin Outlandereista, ja jos löytyy, niin mistä mallista?
 
Vs: Uusi Outlander-13

jtp_fi sanoi
Kumpi varustetaso sulle Anaconda tulee ja minkä värisenä? Itse tilasin Instyle Navin technical silverinä (taivaan sininen) ja siihen travel packin.

Mulle on tulossa kanssa tuo Navi malli travel packilla, silky whitena.
En osannu vaihtaa väriä kun nykyisessäkin on tuo sama ja tykkään siitä ;D
 
Vs: Uusi Outlander-13

Pioni sanoi
Kysymys kuuluukin, onko tuo 4 suuntaan säädettävä pylväs vuoden -13 mallin uutuus, vai löytyykö sama ominaisuus vanhemmistakin Outlandereista, ja jos löytyy, niin mistä mallista?

Tervetuloa kerhoon. Pistä vaan Outlander tilaukseen, on hyvä peli :peukku
Ei löydy tuota etäisyyden säätöä 2 koppaisesta, 1:stä en tiedä ja 3:ssa se tosiaan kuuluu pakettiin.
 
Vs: Uusi Outlander-13

Anaconda sanoi
Mulle on tulossa kanssa tuo Navi malli travel packilla, silky whitena.
En osannu vaihtaa väriä kun nykyisessäkin on tuo sama ja tykkään siitä ;D
Hokasin nyt vasta että navi löytyykin mitsun omien sivujen mukaan molemmista malleista. Tarkennuksena siis, mulle on tulossa instyle navi.
 
Vs: Uusi Outlander-13

Anaconda sanoi
Mulle on tulossa kanssa tuo Navi malli travel packilla, silky whitena.
En osannu vaihtaa väriä kun nykyisessäkin on tuo sama ja tykkään siitä ;D

Se koeajoauto oli juuri tuo silky white, hienon näköinen, sopii autoon kuin nenä päähän.
 
Vs: Uusi Outlander-13

Ahaa, ok. Kiitos tiedosta, pitänee miettiä uudemman kerran tuota uusimman mallin tilaamista... :D
 
Vs: Uusi Outlander-13

Onko kukaan hommannut 3. Generaation outtikseen kattokaiteita?
En ole löytänyt tarvikemalleja tuollaiseen umpinaiseen kattokiskomalliin. Täytyykö hommata Mitsun omat??
 
Vs: Uusi Outlander-13

Lopulta tuli käytyä kopasemassa tuo uusi Outlander, kiva kapistus, hyvä ajaa, lämmöt piisasi,toki hieman pienihän tuo on Palleron jälkeen, joka oli myös koeajettavana, mutta ihan harkinnan arvoinen ajokki.
Parempi puolisko tykkäs ainakin.
 
Vs: Uusi Outlander-13

Anaconda sanoi
Onko kukaan hommannut 3. Generaation outtikseen kattokaiteita?
En ole löytänyt tarvikemalleja tuollaiseen umpinaiseen kattokiskomalliin. Täytyykö hommata Mitsun omat??
Thulelta ainakin löytyy. Pariakin mallia, perinteisellä neliöputkella ja uutta wingbaria.
 
Vs: Uusi Outlander-13

Uusi Outlander on tilattu, mutta ihan hirveästi häiritsi omaa silmääni nuo valot. Saisi jonkunlaiset LED-viritelmät kyllä olla, ja lisäksi nuo sumarit (ja onko ne samalla DRL:t) on ihme harmaassa muovikotelossa. No sattuipa silmään, että ilmeisesti tämän suhteen on USA:lainen maku, jos kuvat tulee perille, niin verratkaapa suomalaista versiota ja USA versiota :nykii

Mitenhän saisi vaihdettua, tai maalattua...

Jollei kuvat tule suoraan, niin linkit:
Suomi: http://www.mitsubishi.fi/explores.aspx?id=23192#/Intro
USA: http://www.mitsubishicars.com/outlander/gallery
 

Liitetiedostot

  • OutlanderFI.jpg
    OutlanderFI.jpg
    21.4 KB · Lukukerrat 969
  • OutlanderUS.jpg
    OutlanderUS.jpg
    20.3 KB · Lukukerrat 976
Vs: Uusi Outlander-13

Tuolla PHEV keskustelussa nimim. Anaconda mainitsi tämmöset. Helposti lähtee tuo muovi tuolta ja maalia vaan pintaan.
 
Vs: Uusi Outlander-13

Garrett sanoi
Thulelta ainakin löytyy. Pariakin mallia, perinteisellä neliöputkella ja uutta wingbaria.
Saituus iski ja hommasin motonetista, reilulla 60 eurolla, ihan asialliset taakkatelineet. Boksikin on pysynyt katolla joten tuntuu olevan toimiva ratkaisu :peukku
 
Vs: Uusi Outlander-13

Tässä outtiksessa on sentään yritystä :driver

http://www.complex.com/rides/2014/02/2014-mitsubish-outlander-gt-review

2014 Mitsubishi Outlander GT S-AWC
Power: 224 hp, 215 lb-ft.
Engine: 3.0L MIVEC SOHC 24-valve V6
 
Vs: Uusi Outlander-13

terracot sanoi
Uusi Outlander on tilattu, mutta ihan hirveästi häiritsi omaa silmääni nuo valot. Saisi jonkunlaiset LED-viritelmät kyllä olla, ja lisäksi nuo sumarit (ja onko ne samalla DRL:t) on ihme harmaassa muovikotelossa. No sattuipa silmään, että ilmeisesti tämän suhteen on USA:lainen maku, jos kuvat tulee perille, niin verratkaapa suomalaista versiota ja USA versiota :nykii

Mitenhän saisi vaihdettua, tai maalattua...

Jollei kuvat tule suoraan, niin linkit:
Suomi: http://www.mitsubishi.fi/explores.aspx?id=23192#/Intro
USA: http://www.mitsubishicars.com/outlander/gallery

Ja sitten tosi nopea facelift! Tässä uusi 2014 maski, löytyy ihan uudesta hinnastosta kuva muutoksista. En nyt tiedä tuosta harmaasta muovihärpäkkeestä, mutta muuten parempaan suuntaan...
 

Liitetiedostot

  • OutlanderFI-2014.jpg
    OutlanderFI-2014.jpg
    28.4 KB · Lukukerrat 858
Vs: Uusi Outlander-13

Ei muuta kun etsii jenkki osan varaosanumeron ylös ja tilaa täältä:

http://www.oemmitsubishiparts.com/
 
Vs: Uusi Outlander-13

Uudessa Karavaanari lehdessä oli koeajot 2.2 DI-D Outlanderista. Sikäli poikkeavaa, kun suomalaisissa autolehdissa kehutaan niin harvoin Japseja mutta nyt tuli rehellistä tekstiä ;D. Tuntuivat todella tykkäävän. Ohjausta tosin moitittiin saksalaisen tuntuiseksi.
 
Vs: Uusi Outlander-13

Mizushima sanoi
Ohjausta tosin moitittiin saksalaisen tuntuiseksi.
Eikös siinä sanottu, että ohjaus oli sähköisesti tehostetuksi tunnokas ja jousitusta ja ajettavuutta "moitittiin" saksalaismaiseksi ;)
 
Takaisin
Ylös Bottom